quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dankje, ik denk dan dat ik van mijn geloof val dat je kinderen niet hoort te slaan
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon zin in irritant zijn
[..]
Dat kind nog wel
[..]
Ik sla wel terug![]()
Ik ga wel weg. Daaaaaaaaaaaag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon zin in irritant zijn
[..]
Dat kind nog wel
[..]
Ik sla wel terug![]()
Gelukkig maarquote:
Nouhou niet gaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wel weg. Daaaaaaaaaaaag.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga wel weg. Daaaaaaaaaaaag.
Bis Later en succes met allesquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik ga echt ja.
Iets met in mijn eentje alles moeten doen niet de luxe hebben van winkels die open zijn op zondag en sneeuwbuien die onderweg zijn.
Oh, ik denk dat Thijs ziek aan het worden is, die heeft ineens knalrode wangen en hangende oogjes.
Fijn.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik ga echt ja.
Iets met in mijn eentje alles moeten doen niet de luxe hebben van winkels die open zijn op zondag en sneeuwbuien die onderweg zijn.
Oh, ik denk dat Thijs ziek aan het worden is, die heeft ineens knalrode wangen en hangende oogjes.
Fijn.
Gezondheid voor Mr. T, en veel succesquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik ga echt ja.
Iets met in mijn eentje alles moeten doen niet de luxe hebben van winkels die open zijn op zondag en dan zijn er nog de sneeuwbuien die onderweg zijn.
Fijn.
koudquote:
geen idee eigenlijkquote:
Dank je. Nou hoef ik hem niet meer te makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koudeinzeinzquatroformaggi.
Ja, ik ook, staat niks op de website van de natuurijsvereniging hier, dus ben bang dat schaatsen nog niet gaat, ook niet zo gek, met die sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
wou vandaag gaan checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Balen /sad.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik ook, staat niks op de website van de natuurijsvereniging hier, dus ben bang dat schaatsen nog niet gaat, ook niet zo gek, met die sneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |