Of je trekt gewoon wat anders uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was echt iets stevigers aantrekken naar de volgende meet, dat lijkt me duidelijk
Ik wel braaf geweestquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jij niet braaf bent geweest afgelopen jaar![]()
En eigenlijk gewoon omdat de mensen die nu veel sneeuw hebben allemaal min of meer bij elkaar in de buurt wonen
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je trekt gewoon wat anders uit
Stil nouquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je neemt d'r mee naar hier toequote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wel braaf geweest![]()
Als ik zo de bui zie op buienrader hoef dat helemaal niet, alleen maar aan de west kant van dit landje
Hee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa er komt nog veeeeeeeel meerquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking blizzard hier ineensHet gaat steeds harder sneeuwen
Jaa, pas maar op, als je aan Fles komt, nou, dan!quote:
Hier ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
fucking blizzard hier ineensHet gaat steeds harder sneeuwen
Oei, nee, dat is niet goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier ookIk ga zo mijn moeder maar 's bellen om te vragen of ik boodschappen moet doen. Ik wil niet dat die nu met de rollator naar buiten gaat
of ze moet sneeuwkettingen erop leggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier ookIk ga zo mijn moeder maar 's bellen om te vragen of ik boodschappen moet doen. Ik wil niet dat die nu met de rollator naar buiten gaat
Dat zou ik ook niet doen, die gaat zo langzaam die sneeuwt dan echt wel inquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem zit ik gewoon gewoon graag aan Fles.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, pas maar op, als je aan Fles komt, nou, dan!
Ik kom wel aan haarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, pas maar op, als je aan Fles komt, nou, dan!
Waarom nou niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?
Ik denk niet dat het zuiden van zeeland en het noorden van N-holland dicht bij elkaar ligtquote:
Laaf is in die èèrquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem zit ik gewoon gewoon graag aan Fles.
Ja, tis prima fietsen hoor met verse sneeuw, als 't nog niet platgereden is gaat 't best. Maar ben als de dood dat moeder uitglijdt en een heup breekt ofzoquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oei, nee, dat is niet goed![]()
Lukt het jou dan wel, met die kou?
jammer genoeg niet he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom nou niet?
[..]
Ik denk niet dat het zuiden van zeeland en het noorden van N-holland dicht bij elkaar ligt
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem zit ik gewoon gewoon graag aan Fles.
Okee, ik zeg al niets meer.quote:
pleurt opquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker weer voor die ene jankCD van Celine Dion trouwens
Dat zegt ze zelf ook steedsquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
of ze moet sneeuwkettingen erop leggen
Gewoon rupstracks eronderquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf ook steedsZe krijgt binnenkort een scootmobiel, ze had al aan die meneer gevraagd of ze ook sneeuwkettingen/winterbanden hebben voor die dingen
De meeste mensen die onlangs in de ksc hebben gepost dat het heul hard sneeuwde wonen redelijk bij elkaar in de buurt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom nou niet?
[..]
Ik denk niet dat het zuiden van zeeland en het noorden van N-holland dicht bij elkaar ligt
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De meeste mensen die onlangs in de ksc hebben gepost dat het heul hard sneeuwde wonen redelijk bij elkaar in de buurt.
Zo goed dan?
have funquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef DR34M3R het volgende:
Tas inpakken en zorgen dat ik klaar ben om richting sauna te vertrekken. Ik ga wat eerder heb ik net besloten.
Lees dan ook gewoon wat ik bedoel, ik haat het om alles tot in detail te moeten uitleggenquote:
Veel Plezier en Bis Laterquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef DR34M3R het volgende:
Tas inpakken en zorgen dat ik klaar ben om richting sauna te vertrekken. Ik ga wat eerder heb ik net besloten.
Weet ik en daarom ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lees dan ook gewoon wat ik bedoel, ik haat het om alles tot in detail te moeten uitleggen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaa er komt nog veeeeeeeel meer
heb je mijn filmpje gezien?
En hier wordt druk gebruik gemaakt van DaMart zijn kleurplaten
[ afbeelding ]
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef DR34M3R het volgende:
veel plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef DR34M3R het volgende:
Aan je tact en inlevingsvermogen mag je ook nog wel werkenquote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef Pien85 het volgende:
Ah, moeders was voorbereid, ze heeft niks nodig
Bis spätahquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef DR34M3R het volgende:
Jeujquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef Pien85 het volgende:
Ah, moeders was voorbereid, ze heeft niks nodig
neem em onder je hoede en voedt dat kind opquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan je tact en inlevingsvermogen mag je ook nog wel werken
nee, dankje, ik denk dan dat ik van mijn geloof val dat je kinderen niet hoort te slaanquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem em onder je hoede en voedt dat kind op
Of gewoon zin in irritant zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan je tact en inlevingsvermogen mag je ook nog wel werken
Dat kind nog welquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neem em onder je hoede en voedt dat kind op
Ik sla wel terugquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dankje, ik denk dan dat ik van mijn geloof val dat je kinderen niet hoort te slaan
Dat neemt mijn eerdere opmerking niet weg hoor, die blijft dan nog steeds gelden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon zin in irritant zijn
[..]
Dat kind nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |