Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ben ik nu de enige die hier een heel vreemd MI bij krijgt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al een banaan gedaan voor je. "Onvergeefelijke activiteiten tijdens een meet" Beetje mijn schoen weggooien.
die maak ik wel in orde voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Ich darfe keine LaPo zu machen, ich weisse nicht hoe ich die Wiki muß machen
Dat kunnen er wel meer niet en is geen redenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Woeps.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die hier een heel vreemd MI bij krijgt?
niet echtquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ben ik nu de enige die hier een heel vreemd MI bij krijgt?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat kunnen er wel meer niet en is geen reden
okok, dan weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die maak ik wel in orde voor je
Er stond toch echt banaan hoorquote:
oh dat weet ik ook nooit hoor, daar heb ik mijn mensen voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:28 schreef TheFamousMan het volgende:
scheelt niksquote:
daar waar wij een MI over haddenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er stond toch echt banaan hoor. Waar zat jij met je gedachten toen je dat typte?
smoesjes smoesjes smoesjes....quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ook omdat ik altijd bagger TT's heb trouwens...
Nouja, een banaan is redelijk duidelijk voor een banaanvraag. Maar als er staat "ik heb een banaan gedaan" snap ik de verwarring.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er stond toch echt banaan hoor. Waar zat jij met je gedachten toen je dat typte?
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhht!quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar waar wij een MI over hadden
wat is het verschil met die van mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar ook omdat ik altijd bagger TT's heb trouwens...
lennyquote:
Waar is hierquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je hier komen zeggen dan.
blijkbaar... wat een kind is het ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Fles gooide Myraela's schoen weg?
Ik hou van Flesquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is hier
[..]
blijkbaar... wat een kind is het ook
Alleen maar omdat ik hem een schop gaf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef suikertaartje het volgende:
Fles gooide Myraela's schoen weg?
Tilburg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is hier
[..]
blijkbaar... wat een kind is het ook
Oh, dan vind ik zijn reactie heel netjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
Alleen maar omdat ik hem een schop gaf.
Hij is leukquote:
Dan vraag je er ook wel omquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik hem een schop gaf.
Is Fles het daar mee eens?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
Maar fles en ik zijn wel vriendjes hoor.
Ja, ik ging er ook niet van uit dat je een banaan doet voor zomaar iedereen die je tegenkomt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:37 schreef Myraela het volgende:
Maar fles en ik zijn wel vriendjes hoor.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik ging er ook nietvan uit dat je een banaan doet voor zomaar iedereen die je tegenkomt.
Ja, ik ging er ook niet van uit dat je een banaan doet voor zomaar iedereen die je tegenkomt.
[..]
Ja, ik ging er ook niet van uit dat je een banaan doet voor zomaar iedereen die je tegenkomt.
Hey Pienquote:
Das al wel een aardig laagjequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inmiddels is er hier wel 5 cm bij gesneeuwd
Ik zou als ik jou was echt iets stevigers aantrekken naar de volgende meet, dat lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb al een banaan gedaan voor je. "Onvergeefelijke activiteiten tijdens een meet" Beetje mijn schoen weggooien.
Of ik schop gewoon harder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was echt iets stevigers aantrekken naar de volgende meet, dat lijkt me duidelijk
Omdat jij niet braaf bent geweest afgelopen jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Pien![]()
Waarom jullie wel en ikke niet
[..]
Das al wel een aardig laagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |