Ik heb een beetje een kutdag vandaagquote:
warme chocomelkquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
open haard heb ik niet, warme chocomel kan ik wel maken
met slagroom
En hoi, wat heb jij een vrolijke uiquote:
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een kutdag vandaag
liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Even een warme mok chocolademelk met slagroom voor de postbode maken, die kerel bevriest!
Zo terug
Wat zou ik graag die postbode zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Even een warme mok chocolademelk met slagroom voor de postbode maken, die kerel bevriest!
Zo terug
Heb je wel kans van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie het![]()
![]()
Ik ga ook maar niet knuffelen of slijmen want dan krijg ik ook een ros
Kus voor Suikerdingesquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een kutdag vandaag
Hij leert het nog weleensquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo terug
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Zo terug
Moet je bij TNT gaan solliciterenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat zou ik graag die postbode zijn
Oh dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je wel kans van.
Al zei ik net wel ergens dat ik van je hou,
en dan wat, binnen no time er weer uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je bij TNT gaan solliciteren
Juist.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan wat, binnen no time er weer uit
dat kan niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
en dan wat, binnen no time er weer uit
Ben toch liever liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Juist.
Gewoon neutraal blijven, het gaat vanzelf weer over.
Vermoedelijk na of veel pillen, of veel drank
Met alle plezierquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kom dan maar gewoon een chocomelletje halen hoor
Hoezo niet?quote:
je verzint hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Godnondeju, wat is het koud buiten
Geeft ie de mok terug, loop ik weer richting de deur, krijg ik een sneeuwbal tegen m'n rug
15 sneeuwballen later moest ie toch echt weg, want hij had nog een sinterklaasfeest te vieren.
Postbodes
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer!
Godnondeju, wat is het koud buiten
Geeft ie de mok terug, loop ik weer richting de deur, krijg ik een sneeuwbal tegen m'n rug
15 sneeuwballen later moest ie toch echt weg, want hij had nog een sinterklaasfeest te vieren.
Postbodes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |