Komt ook voor een groot deel door de acteur, in Jericho is hij ook al zo geniaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:51 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat is een personage waar ik wel wat bij voelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:01 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je vergeet de etnische minderheid. Het liefst met kantoorbaan.
Nee, dat bedoelde ik niet. Dat ze per ongeluk bezwangerd is, al dan niet door Shane, of die dokter dat nou fluisterde of niet. Gezien de mate van voorspelbaarheid lijkt me het niet ondenkbaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In dat bloed zocht hij alleen naar de aanwezigheid van een bepaald virus, hij ging ook nog niet eens de hele riedel andere mogelijkheden af, lijkt me. Laat staan DNA van de vrucht in de baarmoeder van die vrouw, cross referred met de DNA van iedereen van die groep.
Lijkt me onzin.
Zou dus zonde zijn wmb, krijg je soapverwikkelingen, alleen het decortje is dan de zombie post-apocalypse.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet. Dat ze per ongeluk bezwangerd is, al dan niet door Shane, of die dokter dat nou fluisterde of niet. Gezien de mate van voorspelbaarheid lijkt me het niet ondenkbaar.
Ja, maar komop, als ze eerst met die Shane in het bos ligt te rollen, en daarna komt de homecoming sex met de eigen man net iets te nadrukkelijk in beeld, dan kan je het al bijna op je vingers natellen. En of het nou van hem is of niet, dan gaat ze natuurlijk toch ooit wat moeten opbiechten, uit schuldgevoel. En jammer, ach, er zijn zombiesquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou dus zonde zijn wmb, krijg je soapverwikkelingen, alleen het decortje is dan de zombie post-apocalypse.
Ja, het komt wel terug, als ze zwanger blijkt te zijn idd, alleen niemand die dus weet wie de vader is, want die Jenner heeft dat echt niet onderzocht. Hij fluisterde dus iets anders. Wat dat weten we nu niet, het is wel een raadsel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, maar komop, als ze eerst met die Shane in het bos ligt te rollen, en daarna komt de homecoming sex met de eigen man net iets te nadrukkelijk in beeld, dan kan je het al bijna op je vingers natellen. En of het nou van hem is of niet, dan gaat ze natuurlijk toch ooit wat moeten opbiechten, uit schuldgevoel. En jammer, ach, er zijn zombies.
quote:Shane: "I must have scratched myself..."
Rick: "You've never done that before!"
Dat duidt op een homoseksuele relatie tussen Rick en Shane, aangezien Rick weet wat Shane normaal gesproken doet in zijn slaap.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Merkie het volgende:
Dag 1 sinds de finale. Om de herinnering levend te houden schotel ik jullie een prachtig stukje schrijfwerk op van de finale.
[..]
Dat moet haast wel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat duidt op een homoseksuele relatie tussen Rick en Shane, aangezien Rick weet wat Shane normaal gesproken doet in zijn slaap.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:01 schreef Ugjerke het volgende:
In seizoen 2:
Rick en Shane komen uit de kast en gaan samen verder.
Lori en Deryll zoeken troost bij elkaar.
Carol en Dale beginnen een romantische relatie maar Carol word neergeschoten door een jaloerse Andrea.
Karl word gebeten door een zombie en gaat niet dood, maar muteert en krijgt superkrachten.
Glenn vind een nieuwe auto.
Edit: oeps, dacht dat die vrouw Sarah heette.
Dat soort dingen zitten er mij iets teveel in. Ook als die Carl een slokje wijn mag nemen (hilarischquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:01 schreef Merkie het volgende:
"O hallo, ik heb al een week een granaat in mijn tas zitten. Ik dacht, laat ik het eens meenemen zonder iemand erover te vertellen
."
![]()
![]()
Had die serie schrijvers dan? De eerste ep was geweldig daarna was het net alsof ze iedereen die ook maar een beetje kon schrijven eruit geflikkerd hadden en de goedkoopste genomen hadden...quote:Op woensdag 8 december 2010 08:42 schreef BroesWillems het volgende:
Maar goed, gelukkig zijn alle schrijvers ontslagen. Nu hoop ik dat het volgende seizoen een beter uitgewerkt verhaal krijgt. Had begon zo goed, maar op het laatst had ik een Prison Break seizoen 4 idee.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:31 schreef Merkie het volgende:
Dag 1 sinds de finale. Om de herinnering levend te houden schotel ik jullie een prachtig stukje schrijfwerk op van de finale.
[..]
De kijkcijfers breken record na record. En ik lees nu dat de geruchten dat er mensen ontslagen zijn niet kloppen.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef Kremers het volgende:
Ik vraag mij af wat de kijkcijfers in Amerika zijnEn hoe weet je dat de schrijvers ontslagen zijn? Is daar een reden voor gegeven of waren het tijdelijke krachten.
Jammerlijk gefaald vind ik overdreven. Het heeft niet de verwachtingen ingelost, die er waren van te voren en na de fantastische pilot. Daarna zakte de serie toch te veel in, vooral door te weinig zombie's. Maar ik vind het nog steeds een gave serie en kom zeker terug voor seizoen 2.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij kunnen we het erover eens zijn dat de serie jammerlijk gefaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |