abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 12:29:09 #26
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89671794
Het zijn altijd van die schijn-BN'ers. Van die half vergeten lui of lui die nooit ècht bekend zijn geweest.

Als ze nou eens van Nieuwkerk, Boszhard, de Leeuw, Linda de Mol, Kwalbert, Jensen, Peter R. de Vries en nog iemand puur voor het oog neerzetten wordt het al een heel ander verhaal.
Nee, dan kiezen ze voor mensen als Margje Teeuwen, Xander de Buisonje, Lucy de Rijker (deelnemers 71 graden noord). Of mensen als Bob de Jong, Terence Schreurs, Regina Romeijn en Bart Veldkamp (deelnemers Peking Express VIP).
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_89672057
de echte bekende Nederlanders hebben wel iets beters te doen dan met zo'n programma meedoen. Het gaat niet om kiezen, maar of de echte bekende Nederlanders willen
pi_89672277
Het feit dat ze niet de écht bekende nederlanders pakken, heeft ook als voordeel dat je van tevoren al je mening helemaal klaar hebt over wie moet winnen etc.
Als iemand als Jensen mee zou doen, zou ik alleen nog maar kijken om te zien hoe hij daar wegkwijnt en zich zo ellendig voelt dat hij uiteindelijk besluit om zijn leven verder als kluizenaar te leven en nooit meer terug zal keren naar Nederland.
Om het maar een beetje netjes en nog enigszins vriendelijk te houden :Y
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_89672296
Zie je Matthijs van Nieuwkerk al meedoen? Die wil niet eens in een andere talkshow aanschuiven. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_89672454
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Zie je Matthijs van Nieuwkerk al meedoen? Die wil niet eens in een andere talkshow aanschuiven. :P
Dat dus. :Y
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 12:51:12 #31
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_89672572
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het feit dat ze niet de écht bekende nederlanders pakken, heeft ook als voordeel dat je van tevoren al je mening helemaal klaar hebt over wie moet winnen etc.
Als iemand als Jensen mee zou doen, zou ik alleen nog maar kijken om te zien hoe hij daar wegkwijnt en zich zo ellendig voelt dat hij uiteindelijk besluit om zijn leven verder als kluizenaar te leven en nooit meer terug zal keren naar Nederland.
En DAT lijkt me dan juist zo leuk.

Dus: of echte bekende Nederlanders, die iedereen kent, of gewoon kees en miep van om de hoek ;) En niet mensen als Mike Starink en Christine van der Horst van stal halen.
  zaterdag 11 december 2010 @ 09:06:59 #32
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_89794873
Ik heb het liefst onbekende mensen. En als ze nu de écht bekende nederlanders een jaar weten te strikken, dan hebben ze het jaar erop helemaal een faalprogramma met de niet écht bekende nederlanders. ;)
pi_89796240
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hmm, klinkt wel aannemelijk en ik heb ook een hekel aan die kwal, maar aan de andere kant... Ik wil het nog wel eens zien eigenlijk, wie weet ontpopt die Jensen zich tot een rasechte Robinson :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_100391407
Het begint weer op 1 september!

Het Nederlandse kamp bestaat uit presentator Sipke Jan Bousema, zangeres Do, fotomodel Sylvia Geersen, actrice Lauretta Gerards, acteur Patrick Martens, ex-bokser Esther Schouten, oud-schaatser Jochem Uytdehaage en acteur/presentator Sascha Visser.

De Belgen zijn vertegenwoordigd door Katerine Avgoustakis (zangeres), Anne de Baetzelier (ex-omroepster), Tanja Dexters (ex-Miss België, zangeres), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Nicolas Liebart (schoonzoon van de Pfaffs) en Deborah Ostrega (presentatrice).
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:45:05 #35
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_100392457
Do :r :r :r :r :r !!!!!
die Visser mag er ook meteen uit :r
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:16:49 #37
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_100662904
Ik heb er zoooo'n hekel aan als ze zo'n semi-spannende-stem onder dingen zetten. :R
  Moderator zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:47:47 #38
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_100663980
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 00:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb er zoooo'n hekel aan als ze zo'n semi-spannende-stem onder dingen zetten. :R
Cees Geel :')
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 08:37:23 #39
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_100670283
Heb er weer zin in *O*

Ik zie in die promo alweer genoeg mensen waar ik me heerlijk aan kan gaan irriteren :)
pi_100670587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2011 08:37 schreef Jovatov het volgende:
Heb er weer zin in *O*

Ik zie in die promo alweer genoeg mensen waar ik me heerlijk aan kan gaan irriteren :)
Ergeren zelfs.
sig verwijderd door FA
pi_100728194
Zit ik het slechte SBS-programma 'Overtreders' te kijken, zie ik daar ineens Douwe _O-. Na ongeveer een kwartier in het programma maakt hij op z'n boot teveel herrie :D.
sig verwijderd door FA
  Moderator zondag 14 augustus 2011 @ 20:50:16 #42
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_100728328
Ik zag hem ook net, kan het wel even op youtube gooien vanavond, ik knip normaal altijd de stukjes van Georgios er uit :+
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:25:17 #43
333583 Djoezt
Argumentative with the face on
pi_100730473
Wel jammer dat er weer een aantal verplichte typetjes in moesten.. 'de sterke vrouw', 'het model', 'de spierbundel', 'de hunk', 'het egomannetje' - enfin, hoop dat ze de trend doorbreken en dit keer minder op 't drama inzoomen.

Hoop stiekem ook dat Kobe van Herwegen 't op een goochelen zet :Y
  Moderator maandag 15 augustus 2011 @ 00:26:40 #44
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_100745474
Leuke cast dit seizoen! Stuk leuker dan vorig jaar vind ik. ^O^
pi_100797104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
Het begint weer op 1 september!

Het Nederlandse kamp bestaat uit presentator Sipke Jan Bousema, zangeres Do, fotomodel Sylvia Geersen, actrice Lauretta Gerards, acteur Patrick Martens, ex-bokser Esther Schouten, oud-schaatser Jochem Uytdehaage en acteur/presentator Sascha Visser.

De Belgen zijn vertegenwoordigd door Katerine Avgoustakis (zangeres), Anne de Baetzelier (ex-omroepster), Tanja Dexters (ex-Miss België, zangeres), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Nicolas Liebart (schoonzoon van de Pfaffs) en Deborah Ostrega (presentatrice).
Sylvia Geersen, wat een domme snol vind ik dat zeg :r
Nicolas Liebart vind ik leuk :)

De rest zegt me vrij weinig of heb ik niets mee dus even afwachten.
Feauteaux
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 10:56:53 #47
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_100798481
Ik ken alleen Do :')
En die Visser, maar die mag de 1e dag wel verdrinken in de zee
  Moderator dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:10:35 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_100798878
Ik ken er 3 volgens mij. Maar waarom nou weer zogenaamde bekende BN'ers en BB'ers? De leukste Robinson series waren juist met de onbekende deelnemers.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_100800685
De enige aan wie ik me ga irriteren (van die ik ken) is sylvia. Do vind ik leuk en sacha vind ik ook wel oke
pi_100818406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Sofia90 het volgende:
De enige aan wie ik me ga irriteren (van die ik ken) is sylvia. Do vind ik leuk en sacha vind ik ook wel oke
Ja ik ergerde me in het voorstukje al kapot aan Sylvia, wat een vreselijk mens heb ik dat altijd gevonden. Hopelijk mag ze snel naar huis!
Feauteaux
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')