Dat dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:43 schreef Jabberwocky het volgende:
Zie je Matthijs van Nieuwkerk al meedoen? Die wil niet eens in een andere talkshow aanschuiven.
En DAT lijkt me dan juist zo leuk.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het feit dat ze niet de écht bekende nederlanders pakken, heeft ook als voordeel dat je van tevoren al je mening helemaal klaar hebt over wie moet winnen etc.
Als iemand als Jensen mee zou doen, zou ik alleen nog maar kijken om te zien hoe hij daar wegkwijnt en zich zo ellendig voelt dat hij uiteindelijk besluit om zijn leven verder als kluizenaar te leven en nooit meer terug zal keren naar Nederland.
Om het maar een beetje netjes en nog enigszins vriendelijk te houden
Hmm, klinkt wel aannemelijk en ik heb ook een hekel aan die kwal, maar aan de andere kant... Ik wil het nog wel eens zien eigenlijk, wie weet ontpopt die Jensen zich tot een rasechte Robinsonquote:Op woensdag 8 december 2010 12:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Het feit dat ze niet de écht bekende nederlanders pakken, heeft ook als voordeel dat je van tevoren al je mening helemaal klaar hebt over wie moet winnen etc.
Als iemand als Jensen mee zou doen, zou ik alleen nog maar kijken om te zien hoe hij daar wegkwijnt en zich zo ellendig voelt dat hij uiteindelijk besluit om zijn leven verder als kluizenaar te leven en nooit meer terug zal keren naar Nederland.
Om het maar een beetje netjes en nog enigszins vriendelijk te houden
Cees Geelquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:16 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb er zoooo'n hekel aan als ze zo'n semi-spannende-stem onder dingen zetten. :R
Ergeren zelfs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 08:37 schreef Jovatov het volgende:
Heb er weer zin in
Ik zie in die promo alweer genoeg mensen waar ik me heerlijk aan kan gaan irriteren
Sylvia Geersen, wat een domme snol vind ik dat zegquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:09 schreef Reflectionne het volgende:
Het begint weer op 1 september!
Het Nederlandse kamp bestaat uit presentator Sipke Jan Bousema, zangeres Do, fotomodel Sylvia Geersen, actrice Lauretta Gerards, acteur Patrick Martens, ex-bokser Esther Schouten, oud-schaatser Jochem Uytdehaage en acteur/presentator Sascha Visser.
De Belgen zijn vertegenwoordigd door Katerine Avgoustakis (zangeres), Anne de Baetzelier (ex-omroepster), Tanja Dexters (ex-Miss België, zangeres), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (kidspresentator/goochelaar), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Nicolas Liebart (schoonzoon van de Pfaffs) en Deborah Ostrega (presentatrice).
Ja ik ergerde me in het voorstukje al kapot aan Sylvia, wat een vreselijk mens heb ik dat altijd gevonden. Hopelijk mag ze snel naar huis!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:10 schreef Sofia90 het volgende:
De enige aan wie ik me ga irriteren (van die ik ken) is sylvia. Do vind ik leuk en sacha vind ik ook wel oke
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |