Dumpert kut vinden, maar het desbetreffende filmpje wel eerst zien in Pownewsquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het ging alleen om het filmpje maar ik kon hem niet op de joetjoep vinden.
GRONINGENquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapjeIk haat niet op Groningen. Heb mij er een aantal keer best vermaakt
die van mij ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Flippiee het volgende:
Mn internetverbinding is echt pure bagger
kutchinees wollaquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
GRONINGEN_________________________________!_!_!_!_!_!
Reis is gewoon een harde baasquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van voetbal en daarom spelers van PSV aanbidden..
Laat me raden: Jullie vinden Dszudszak ook goed?!__!!!!-_!_1-1_!
Of wel, aangezien de pagina nog open stond bij mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Merel is retegeil. HIHI DIT LEEST ZE TOCH NIET
Gelukkig hebben jullie wel goede buitenspelersquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die denken verstand te hebben van voetbal en daarom spelers van PSV aanbidden..
Laat me raden: Jullie vinden Dszudszak ook goed?!__!!!!-_!_1-1_!
Ik vind Dumpert niet kut en ik had het filmpje niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dumpert kut vinden, maar het desbetreffende filmpje wel eerst zien in Pownews!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Of wel, aangezien de pagina nog open stond bij mij
Waarom faalt dat?quote:
DUMPERT NIET KUT VINDENquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind Dumpert niet kut en ik had het filmpje niet eerder gezien.
Mijn vader noemde 'm van de week een gesmolten tuinkabouter. Daar lijkt ie echt op.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie wel goede buitenspelers
Okquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
Welterusten ik ga slapen, neem niet de moeite om me te quoten
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
toch wel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
Vind je het heel erg als ik het toch doe?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Reis is gewoon een harde baas
Ik las: Jij snuift het.quote:
slaap zacht in, en je hoeft niet bang te zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
Dat ie er uitziet als een Laaf heeft niets met zijn voetbalkwaliteiten te makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn vader noemde 'm van de week een gesmolten tuinkabouter. Daar lijkt ie echt op.
awhquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik heb koude voetjes en ik weet daar geen emoticoon bij
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:31 schreef 92Merel het volgende:
En zelfgebakken gevulde speculaas, goddelijk
Goeie emotie-uiting. Je maakt me verward. Betekent dit nu juist wel of niet dat je stomende naaktseks met me wil of niet.. De emotiesquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Of van Nederlandquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Reis wordt in 2014 spits van Brazilie
Een emoticon die zegt dat ik naar jou toe moet komen en je voeten warm moet likken..die mis ik ook inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef Het_Fenomeen het volgende:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Quote me als je ook harde tepels hebt door de kou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |