Ga heen fietsenquote:
Ik kom alleen naar de meet als iedereen gele T shirts draagtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Stuart het volgende:
Ik kom alleen naar een meet als het in de jaren 80 stijl is
Goed ideequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik kom alleen naar de meet als iedereen gele T shirts draagt![]()
Bolland en Bollandquote:
Hoe ergquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de single daar nog van... even kijken.
Die allemaal belachelijk duur zijn, puur omdat mensen het toch wel kopen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb zin in kersttijd, want dan liggen er altijd van die lekkere dingen in de super
Havana aan de Waalquote:
daar voel ik ook wel wat voorquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Stuart het volgende:
Jij en koken?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
Die allemaal belachelijk duur zijn, puur omdat mensen het toch wel kopen.
Ik sta liever zelf in de keuken.
Woohoo, ik heb een medestanderquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar voel ik ook wel wat voor
een jaren 80/90's feestje
Nog erger: het hele jaar zijn we xx euro kwijt. De weken voor Kerst kopen we nog steeds hetzelfde, maar ben je bv 10 euro meer kwijt. Ergens worden we genaaid. Op de niet prettige manier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die allemaal belachelijk duur zijn, puur omdat mensen het toch wel kopen.
Ik sta liever zelf in de keuken.
Ik dacht dat ik slecht was in triviantquote:
Thema voor de Meet bij jouquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar voel ik ook wel wat voor
een jaren 80/90's feestje
Wel gorgelen voor het toetje!quote:
Then tonight we're gonna party like it's 1699quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:07 schreef Stuart het volgende:
Ik weet wel veel van muziek van wie wat en wanneer maar nooit wie het heeft geschreven. Maar ik heb hier nog een duo dat echt HEEL goed kan zingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik slecht was in triviant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |