Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

nog lange niet, nog lange nietquote:

Over 11 dagen ben ik 10 jaar ouder. Ik kan er wel mee stoppenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu voel ik mij dat ook een beetje en ben nog maar 24

Pas maar op, anders gebruik ik de delete-knopquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:46 schreef cablegunmaster het volgende:
Seks op maat ,
Dat kan toch geen kwaad

quote:
quote:

Botten die rammelen tijdens de seks is ook nietsquote:

slaap zachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
SlapenAnders komt het niet goed morgen
Welterusten lieve mensen

Slaap zequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen

Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen

met seks?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over 11 dagen ben ik 10 jaar ouder. Ik kan er wel mee stoppen

Helemaal nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over 11 dagen ben ik 10 jaar ouder. Ik kan er wel mee stoppen
Slaap Lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen

Slaap lekker lieverdjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen

Het is de perfecte maat voor seks toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Botten die rammelen tijdens de seks is ook niets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Waarom ga je dan niet naar bedquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verveel me de hele avond al. Voor mijn gevoel is het ergens 4 uur 's nachts.

Je hoofd hoeft er ook niet in.quote:

Waarom ga je dan niet naar bed?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verveel me de hele avond al. Voor mijn gevoel is het ergens 4 uur 's nachts.

Omdat ik FOK! heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet naar bed

Sweet dreamsquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensen

Lijkt de rest welquote:
Dat doe je echt niet, hier denk ik wel genoeg die dat ook doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:
Echt te lang geleden dat ik een vrijdagavond in mijn eentje zat te vervelen.

Hoe lang ben je al getrouwd dan?quote:

De G-spot zit niet in de baarmoeder.quote:

Nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al getrouwd dan?

Ja, maar niemand hier naast me.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt de rest wel
[..]
Dat doe je echt niet, hier denk ik wel genoeg die dat ook doen

als die uberhaubt bestaatquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
De G-spot zit niet in de baarmoeder.

Nee, dat doe ik meestal welquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:

Ik ga niet zo ver om te zoekenquote:

Myraela je bent lief,quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef Myraela het volgende:

Nee, hier fokt ook niemand naast mequote:

hier ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hier fokt ook niemand naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |