Samen FOK!ken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, hier fokt ook niemand naast me
En dan lekker trollenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is leuk, zaterdag 's morgens met z'n 3en en een half slaperige kop
goed bezigquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
Dit is trouwens het 10e topic van vandaag.
Mijn vrouw kijkt VoH, iets wat me niet kan boeienquote:
Ja, er zijn mensen die teveel postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
Wacht maar tot we getrouwd zijn, dan fokken we non-stopquote:
Op zondagmorgen is het ook leuk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wakker worden. Je eerst een beetje schamen... Want ik ga altijd meteen naar mijn pc. En er dan achter komen dat terwijl je even naar de wc bent gegaan, hij achter je PC verder is gaan FOK!ken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie krijgt d ekoelkast?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
Woohooquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we getrouwd zijn, dan fokken we non-stop
Ik wist het al en heb niet in alle gepostquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
Nee, gesprekken via fok voerenquote:
En daar blijft het ook bij danquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef DaMart het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En daar blijft het ook bij dan
Wil je nu al van mij scheiden? We zijn nog niet eens getrouwd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wacht maar tot we getrouwd zijn, dan fokken we non-stop
dan hoeven we ook niet te scheidenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je nu al van mij scheiden? We zijn nog niet eens getrouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |