Eens. Helemaal mee eens. Er gebeuren ergere dingen in Nederland. Ga daar aub huillie huillie over doen.quote:
Niks, hij had koffiepauzequote:
quote:Update 6-12-2010 - 11:20 uur
FOK!ker Brave_Sir_robin meldt de vader met het kind op de arm te kennen en zegt er het volgende over:
"Haal dat stukje over die Hoax maar weg. Ik ken die vader in het stukje met zijn zoontje op de arm. Hij vond het echt een hele misselijke grap. Eerste keer dat zijn zoontje bewust Sinterklaas zag, zingen en handjes geven, en dan kom die lulhannes binnen.
Hij en andere vaders zijn flink uitgevallen tegen Rutger maar dat zenden ze natuurlijk niet uit. Alle kinderen, vooral de wat oudere, waren echt gechoqueerd."
Ik denk dat ze er wel wakker van gaan liggen...quote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef Gorill0r het volgende:
Ik heb mijn lidmaatschap al een paar weken terug opgezegd
[..]
quote:Het CDA meent dat omroep Powned geen mirror van WikiLeaks mag aanbieden. Kamerlid Ank Bijleveld vindt dat niet bij het takenpakket van een publieke omroep horen. Ze wil dat het kabinet ingrijpt.
Bijleveld gaat minister Marja van Bijsterveldt, verantwoordelijk voor de publieke omroepen, vragen wat er aan gedaan kan worden. "Wij vinden dat een publieke omroep dit niet moet doen en het is belangrijk er voor te zorgen dat dit niet meer mogelijk is."
Powned zette eind vorige week de door WikiLeaks gelekte stukken online, nadat WikiLeaks.org uit de lucht was gehaald. Powned heeft de site nog steeds, update die ook, en zwicht niet voor het CDA. U kunt de Wikileaks documenten hier bekijken.
http://www.powned.tv/nieu(...)edmirror_wikile.html
Goed zo Yvonne! Blijf er bovenop zitten, bijt je er in vast, laat ze er niet mee wegkomen. Hulde!quote:
Wel grappig dat die ene volkomen doorgeslagen pedo-jager ook Yvonne heet.quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Goed zo Yvonne! Blijf er bovenop zitten, bijt je er in vast, laat ze er niet mee wegkomen. Hulde!
Ik ben lid gewordenquote:Op maandag 6 december 2010 14:41 schreef Blinker het volgende:
Ik heb het inmiddels ook opgezegd. Er zijn grenzen.
Dus?quote:Op maandag 6 december 2010 13:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er wel wakker van gaan liggen...
quote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef Gorill0r het volgende:
Neem trouwens niet weg dat ik het wel regelmatig kijk en er soms wel vermakelijke items tussen zitten. Maar dat is niet genoeg om mij lid te houden. 80% van de uitzendingen is gewoon ruk.
Neuh, de kerstman is er alweer bijna.quote:
jaaa jaquote:Op maandag 6 december 2010 23:02 schreef chufi het volgende:
Kan de mirror niet bij pawned als omroep staat het toch gewoon bij geen stijl, maar het staat zowieso al op 300 sites of zo
Zag vanmiddag een Katwijker, "ik heb geen spreekverbod" en die fietste de crew zo naar de plek waar de kabel binnenkomt.quote:Op maandag 6 december 2010 23:07 schreef marcodej het volgende:
Mislukt item omdat Katwijkers simpelweg te nuchter zijn om in de maling genomen te worden.
Wikileaks is redelijk hot maar niet een hele aflevering lang ......iddquote:Op maandag 6 december 2010 23:08 schreef henkde_j het volgende:
Man man man, wat een matige aflevering weer.
Idd, teveel daaroverquote:Op maandag 6 december 2010 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wikileaks is redelijk hot maar niet een hele aflevering lang ......idd
quote:
quote:1/2 Gisteravond liet Pownews een aantal Kamerleden hun mening over mij geven. Althans, zo werd het aangekondigd en dat was niet best.....
quote:2/2 Wat blijkt: in werkelijkheid hadden ze de mening gevraagd over Joran van der Sloot.
quote:
Echt steeds hetzelfde geintje. Het wordt saai.quote:
En grappig was het ook al niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Leuk item met Rutger, maar dat MILF gedoe van daarvoor vind ik echt smakeloos.
Slap figuur! Jij durft je echte gevoelens niet te tonen omdat je bang bent voor Yvonne en Danny.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En grappig was het ook al niet.
Ze kunnen het beter de kromme-tenen-show noemen vanaf nu.
Yvonne en Danny gaan maar lekker op het dak zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Slap figuur! Jij durft je echte gevoelens niet te tonen omdat je bang bent voor Yvonne en Danny.
Voor mij is de vrijheid van meningsuiting belangrijker dan een ban.
Dan kijk je toch nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Yvonne en Danny gaan maar lekker op het dak zitten.
Ik vond PowNews de eerste keren nog leuk. Ze vallen nu in herhaling en zijn flauw. Grofheid alleen vind ik niet grappig, het kost me bijna moeite te blijven kijken vanwege de plaatsvervangende schaamte.
Hollander he. Hij zal en moet dat lidmaatschap van powned eruit halen!quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dat het niet over wester ging, was wel duidelijk
Vond ik juist geniaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Get realquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Slap figuur! Jij durft je echte gevoelens niet te tonen omdat je bang bent voor Yvonne en Danny.
Voor mij is de vrijheid van meningsuiting belangrijker dan een ban.
Grappig is ze ook niet echt.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Interviewen kan ze duidelijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |