http://www.thevoiceofholland.com/quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je detwitter stemmen opgeteld ofzo?
En dan denk je dat ze nu al weer 3 maanden of meer zwanger is? Ga fietsen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dochter is al een maand of 8 hoor en ze is 40, die wacht niet meer lang
Nyssina mag ook wegquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Volgens twitter waren Nyssina en Leonie het minste van de avond
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Cee het volgende:
"You use...skincream from....the Euroknaller."![]()
![]()
![]()
Inderdaad, al die 0 tot 7 jarigen die nu nog tv kijken raken allemaal in de war zoquote:
Ze kan alleen het Anouk typetje (slecht) nadoen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef Cee het volgende:
Anne moet er in blijven. Niet alleen omdat ik al drie weken achtereen in m'n prono roep dat ze gaat winnen.Maar gewoon, omdat Jeroen haar genaaid heeft met die liedkeuze. Druk effe verder die Anouk-stempel op haar. Ze kan veel beter en veel (ik ga het woord zeggen) eigenheidser.
Inderdaad. Verrassing van de avond voor mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Zehra het volgende:
[..]
Belachelijk. Leonie was echt fantastisch
Jup, ze gaf al aan haast te hebben want ze voelde zich al te oud voor een derde, maar wilde wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Zehra het volgende:
[..]
En dan denk je dat ze nu al weer 3 maanden of meer zwanger is? Ga fietsen.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Inderdaad, al die 0 tot 7 jarigen die nu nog tv kijken raken allemaal in de war zo!
Geen idee, ik heb haar optreden al zover mogelijk weggestopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:40 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Leonie was hartstikke goed. Ze was toch van Man In The Mirror?
Zo lekker is die Nyssina niet . Bah, mannen met slechte smaakquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Tsjah, dat heb je met Jennifer ook, maarja. Ik kijk nu the voice en dan gaat hij bij mij ff niet om de lekkere wijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |