Is dit nu van onder of van bovenquote:
quote:
Ik heb het gevoel dat ik naar een puberzusje van 16 zit te kijken, dat ik nooit gehad heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook niets. Ze schreeuwt en forceert, en haar uitspraak is een ramp. Ze weet niet wat ze zingt.
Niet mee eens:quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
Top 4 vanavond:
1. Kim de boer
2. Meike
3. Bart
4. Shary-An
Leonie gewoon 2 goede optredendquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dit nu van onder of van bovenIk snap niet wat Kim daar tussendoet, die was geniaal, die andere waren ronduit bagger.
Je hebt iets tegen leonie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is dit nu van onder of van bovenIk snap niet wat Kim daar tussendoet, die was geniaal, die andere waren ronduit bagger.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
r toegevoegd.
mijn g diet het niet Bella
Kom op zeg. Mag je Anouk niet imiteren, ga je een nummer van haar zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, niet Anne! Dit slechte optreden vergeef ik haar wel.
Nee dies al in de overgang toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Angela hoopt dat Nederland haar veilig stelt, want zelf mikt ze haar eruit.
'Ouwe Dibbes' is ongesteld, gok ik.
Ik had de r al toegevoegdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
r toegevoegd.
mijn g diet het niet Bella
Ik ookquote:
OH JIJ.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leonie gewoon 2 goede optredend
De tweede zelfs heel erg goed
Ik vind haar hele voorkomen al bilspleetjeukopwekkend, en daar komt dan nog bij dat ik haar gezang niet om aan te horen vind, maar verder heb ik niks tegen haar.quote:
Best wel mee eens. Alleen Kim was goed genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Matige avond zo alles op 'n rijtje.
Ah, weet het nu:quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:28 schreef Cee het volgende:
1. Kim
2. dingetje die ene met die lichte kleding.
3. Weetniet.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar hele voorkomen al bilspleetjeukopwekkend, en daar komt dan nog bij dat ik haar gezang niet om aan te horen vind, maar verder heb ik niks tegen haar.
quote:
Matig? Ik vond de eerste liveshow tussen hun slechterquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef snellejelle het volgende:
Matige avond zo alles op 'n rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |