Nope, alleen eerste 2 cd's van een jaar of 15 geledenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de nummers van MB zijn Italiaanse nummers meestal.
Leonie moet zo snel mogelijk een poliep krijgen, misschien dat ze dan wel aan te horen is.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
LeonieShit ik had haar als afvaller in m'n prono.
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik Jeroen goed hoor zingen..... is dit live
Oh ik ben niet zo een Marco fan, dus ik ben een beetje negatief bevooroordeeld.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nope, alleen eerste 2 cd's van een jaar of 15 geledenDat waren bijna allemaal covers.
Allebei punten danquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:20 schreef Cee het volgende:
LeonieShit ik had haar als afvaller in m'n prono.
Zo slecht vond ik het nog niet eens klinken hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
En kut, ik vind het een leuk nummer
Ik vond het het een heerlijk nummer, maar ik ben niet zo'n jeroen fan zeg maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo slecht vond ik het nog niet eens klinken hoor
Sowieso, anders zou Jennifer het toch nooit overleven..quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zweer je, die talenten krijgen een gecensureerde versie te lezen hoor
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik ben niet zo een Marco fan, dus ik ben een beetje negatief bevooroordeeld.
Ik ook niet zo, maar ik vond Jeroen nu best goed zingenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vond het het een heerlijk nummer, maar ik ben niet zo'n jeroen fan zeg maar
Dia-Ray heeft wat met spuitenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:22 schreef Thermo18 het volgende:
Ray heeft weer een spuitbus gekocht, nee toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |