Zo te horen is de overgang juist voor mannen een probleemquote:Op maandag 6 december 2010 16:35 schreef simmu het volgende:
[..]
vrek, dat zou idd ook nog best wel eens heel goed kunnen! ts, dan moet je juist extra lief zijn. die overgang is voor een boel vrouwen echt ellendig
En jullie hebben echt, eerlijk waar niet samengespannen tegen haar? Ik kan het me bijna niet voorstellen. Wij spanden ook samen tegen onze moeder, dat was juist wel leuk en hoort er ook een beetje bij dat afgeven op je ouders. Het wordt een beetje jammer als je vader net zo hard meedoet.quote:Op maandag 6 december 2010 17:51 schreef eightone. het volgende:
Lijkt wel of je in hetzelfde huis als ik woonde.
Mijn moeder was zo ook altijd, als je dan een vraag stelde kreeg je een wedervraag in plaats van een duidelijk antwoord. En dát is gewoon vermoeiend als dat iedere keer zo is.
Maarja, mijn moeder was dan ook de enige vrouw in huis en als je dan een discussie hebt over een bepaald onderwerp dan gebruikt ze de slachtofferkaart dat wij als mannen samenspanden tegen haar, wat compleet niet waar was.
Ach, zo vaak was het hier thuis ruzie om domme kleine dingetjes, daarom ben ik nu ook blij dat ik weg ben - stuk rustiger.
![]()
Omdat .. ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |