Eeuuhmm.. Vast welquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:03 schreef Joosterd het volgende:
Zijn er nog leuke dingen te beleven voor "studenten" in Arnhem.
Zeker welquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:51 schreef tliciouz het volgende:
Guppy, ik ga morgen eerst naar de intratuin en weet nog niet hoe laat ik terug ben daarvan. Ga om 10 uur namelijk maar jij bent vast wel morgen nog op fok?
Deze was off the recordquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu heb je een Manta?
[ afbeelding ]
Die is zo awesome.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En nu heb je een Manta?
[ afbeelding ]
Ik heb een stalen ros.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een GolfZal me niks verbazen als ik daar morgen ook sneeuw in vind
Eerst de sneeuw weghalen net boven de deur voordat je die openmaakt, dan zal je er geen sneeuw in vindenquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een GolfZal me niks verbazen als ik daar morgen ook sneeuw in vind
Ja, dat helpt meestal welquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerst de sneeuw weghalen net boven de deur voordat je die openmaakt, dan zal je er geen sneeuw in vinden
quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:18 schreef _Loki het volgende:
Het is dat ik nu niks met een auto kan, anders ga ik fijn zo eentje kopen. Met dobbelstenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door vergeetmewelletje op 03-12-2010 22:39:15 ]
Die doet gewoon pijn aan je ogen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Vandaag gespot in de Weverstraat:
[ afbeelding ]
Auwiequote:
Ik denk van gisteravond en dat het gewoon niet weggedooit isquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:51 schreef Guppyfriend het volgende:
IN je auto? Misschien gebeurd toen je de deur open deed?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:10 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk van gisteravond en dat het gewoon niet weggedooit is
Als student op kamers zijnde.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eeuuhmm.. Vast wel
In welke context moeten we dit zien?
Ga er maar vanuit jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:58 schreef leonie-89 het volgende:
Vandaag lekker shoppen.
Ik gok dat het afschuwelijk druk gaat worden
Ik wens je veel sterkte, hele sneeuwgebied zit nu tussen jou en arnhem.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:04 schreef Vork het volgende:
Ik hoop Arnhem nog te kunnen bereiken vandaag. Ik zit nu ergens in het Noorden van Holland en het sneeuwt en waait hier zo behoorlijk dat het eerste gedeelte van mijn treinreis zodadelijk al per bus is.
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:04 schreef Michhas het volgende:
Leuke situatie weer op het station : {
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.quote:
Hier, een zakdoekje.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.
En dan hebben ze de perrons vernieuwd.. ofja, vernieuwd, dat zeggen ze. Bij de oude perrons sneeuwde het tenminste niet onder de afdaken, en daar waren nog zitplekken.. die nieuwe perrons slaan nergens op en het ziet er niet uit
Nee. Lopen zul je.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:15 schreef Mercer het volgende:
Het meest irritant vind ik die roltrap die niet werkt op het station.Of werkt die inmiddels al?
Vaseline?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef voodoolady het volgende:
Vaseline, goede tip. Nog tips om het dashboardkastje weer open te krijgen? Daar ligt mijn ruitenkrabber en dat ding gaat natuurlijk niet meer open![]()
Volgens de Gelderlander wordt de roltrap binnenkort toch wel weer gemaakt. Maar het is zo kapot dat het veel geld kost of zoiets.
Fohn of warmwaterzakje inderdaad. Of slotontdooier. Dat moet je in ieder geval even in je autosloten spuitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef voodoolady het volgende:
Vaseline, goede tip. Nog tips om het dashboardkastje weer open te krijgen? Daar ligt mijn ruitenkrabber en dat ding gaat natuurlijk niet meer open![]()
Volgens de Gelderlander wordt de roltrap binnenkort toch wel weer gemaakt. Maar het is zo kapot dat het veel geld kost of zoiets.
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treinen die uitvallen, mijn trein kwam twintig minuten te laat zonder ook maar iets aan te kondigen.
En dan hebben ze de perrons vernieuwd.. ofja, vernieuwd, dat zeggen ze. Bij de oude perrons sneeuwde het tenminste niet onder de afdaken, en daar waren nog zitplekken.. die nieuwe perrons slaan nergens op en het ziet er niet uit
Die hele verbouwing is een grote mislukking in mijn ogenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.
Met de trap ben je snellerquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:21 schreef _Loki het volgende:
Best wel, eigenlijk.
En die roltrap inderdaad, Die heb ik in een half jaar zo'n 5x kunnen gebruiken.
Ik eigenlijk ook niet... Omdat hij het nooit doetquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik gebruik die nooitIk sleep m'n fiets naar de bewaakte fietsenstalling... Da's pas kut!
Weet ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:28 schreef _Loki het volgende:
[..]
dat is ook héel toepasselijk voor mij ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn die schermen permanent?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
Echt, die nieuwe 'overkapping' is echt nutteloos. Alles waait eronderdoor en ze hebben ook de fijne warme hokjes weggehaald en alleen schermen neergezet. Fijn als je nu je trein mist door een te late bus, 30min blauw worden en bevriezen op 't station.
Inderdaad... Niet echt een verbetering dus dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Die hokkies waren het enige wat nog een beetje te doen was op t station...
Sorry dat ik nu pas reageer, ben pas een uurtje thuis en heb meteen de kerstboom opgezet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Die hokkies waren het enige wat nog een beetje te doen was op t station...
Let's do morgen!! Ik wil niet meer naar buiten nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer, ben pas een uurtje thuis en heb meteen de kerstboom opgezet.weet niet of je nog langs wilt komen maar morgen kan ook wel hoor.
dat zie ik niet gebeurenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:43 schreef Vork het volgende:
Schuilen en wachten moeten we natuurlijk allemaal straks in die gloednieuwe retestrakke en oergezelligestationshal gaan doen.
Dat, is heel lang.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij ons op het werk staat ie al een week of 3
Veel dure ballen van Intratuin?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry dat ik nu pas reageer, ben pas een uurtje thuis en heb meteen de kerstboom opgezet.weet niet of je nog langs wilt komen maar morgen kan ook wel hoor.
Joepie, is het weer zo ver?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Last christmas was op de radio! Dan mag t
Alle spullen stonden bij mijn mams, en die kan aankomende week niet langs komen dus heeft ze het nu gebracht en ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Vork het volgende:
Een kerstboom, nu? Dat is goedheiligmanschennis.
Ja ze vragen voor sommige dingen echt belachelijke prijzen, mijn opa en oma gingen mee en hebben mijn kerstballen betaald.quote:
Aww, die kan je zo lekker meezingenquote:
Daar heb ik ooit eens uit nood nog een boom gehaald, omdat ik nergens meer bomen kon vinden.quote:Op zondag 5 december 2010 01:28 schreef Vork het volgende:
Ajawel, vanaf volgend weekend ofzo staat er vast wel weer een mannetje daar op dat pleintje bij Musis wat kerstbomen te venten. Die zijn prima versjouwbaar voor een persoon. Niet te groot en niet te klein.
Klopt, het was ook m'n eigen schuld.quote:Op zondag 5 december 2010 01:36 schreef Vork het volgende:
Maargoed, op het laatste moment nog een boom kopen levert natuurlijk al gauw een zielig exemplaar op.
Uw gebeden zijn verhoord, het regentquote:Op zondag 5 december 2010 00:07 schreef sveno1990 het volgende:
wanneer stopt het nou eens met sneeuwen het nu wel ff genoeg voor vandaag
What the? Het regent?quote:Op zondag 5 december 2010 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Uw gebeden zijn verhoord, het regent
Niet nutteloos het is designquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef _Loki het volgende:
[..]
De bedoeling van een roltrap is dat je er op loopt en dan ben je wel snellerquote:
Nee, die komen ook niet, die moet je halen je!?quote:
Haha, maar dan nog niet. Vorig jaar ook geen kerstboom gehaaldquote:Op zondag 5 december 2010 14:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, die komen ook niet, die moet je halen je!?
Voor de fotoquote:
Is de ijsbaan op de Korenmarkt al open?quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef leonie-89 het volgende:
Ik vond het gister trouwens reuze meevallen in de stad!
Was wel sfeervol met die sneeuw
jaquote:Op zondag 5 december 2010 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de ijsbaan op de Korenmarkt al open?
Meen je dat?quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Het was nog steeds glad vanmorgen!Echt, hoe moeilijk is het nou om te strooien?
quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben mooi met de bus gegaan, vind t wel goedquote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Meen je dat?gelukkig hoef ik alleen maar naar een adresje hier achter in de buurt. Hopen dat het morgen wel wat beter is.
er is crisisquote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 15:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zat met m'n handen in m'n haar te roepen naar m'n beeldscherm: NEE, PAS NOU OP!!![]()
![]()
Dat weet ik nietquote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar en wanneer is dit filmpje opgenomen?
Vast in Brabant en hij is september 2007 geupload op Youtube.quote:Op maandag 6 december 2010 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Waar en wanneer is dit filmpje opgenomen?
En dan ben je zo vroeg op, wat zonde!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:24 schreef _Loki het volgende:
Het is zo vroooeeeeg.
En nu blijf ik een dagje thuis. Ik voel me vreselijk.
Ik wil ook terug in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 07:36 schreef _Loki het volgende:
Ik duik zo wel weer mijn bed in hoorIk wacht even tot mn vriend weg is richting sollicitatie.
Niets erg toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen kan ik wat langer blijven liggen. Konijntje moet om 09:00 uur bij de dierenarts gebracht worden, dus dan heeft om 06:15 uur opstaan niet zoveel zin.
Nee, nou ja, niks levensbedreigends of zo. Maar m'n voedster gaat gecastreerd worden, want dat hitsige gedrag loopt de spuigaten uit, en m'n gecastreerde rammetje snapt er de ballen (quote:
Poor you...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, nou ja, niks levensbedreigends of zo. Maar m'n voedster gaat gecastreerd worden, want dat hitsige gedrag loopt de spuigaten uit, en m'n gecastreerde rammetje snapt er de ballen () niet van
quote:
Ga eens weg jij, etterbakquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik geloof dat ik hier ook moet posten.
Ik ga straks weer naar Arnhem ja.quote:
Oke sorryquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga straks weer naar Arnhem ja.
Ik breng tegenwoordig meer tijd in Arnhem door dan thuis.quote:
En zo hoort hetquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik breng tegenwoordig meer tijd in Arnhem door dan thuis.
Waarom?quote:
Nee.quote:
quote:Extra Symfonica-concert Nick & Simon
Uitgegeven: 7 december 2010 15:50
Laatst gewijzigd: 7 december 2010 15:49
AMSTERDAM - Het eerste extra Symfonica in Rosso-concert van Nick & Simon is een feit. De zangers zijn op zowel 14 als 15 oktober de hoofdact op het 'rode' feestje in Arnhem.
© ANP
"We zijn overdonderd door de belangstelling voor het concert", laten de twee Volendammers weten. Na een speciale presale voor het eerste optreden bleek de belangstelling zo groot dat er alvast een tweede concert wordt aangekondigd.
"Het zou ons eerste stadionconcert worden en dan kunnen we er nu al meteen twee aankondigen, echt fantastisch", reageren de zangers.
Kaartverkoop
Met Nick & Simon staat er sinds jaren weer een Nederlandse hoofdact op het Arnhemse feestje. Eerder gaven artiesten als Sting, Diana Ross en Lionel Richie acte de présence. Ook Marco Borsato en Paul de Leeuw stonden op het rode podium.
De kaartverkoop voor beide concerten van Nick & Simon begint woensdagochtend.
Het was maar een grapje heur.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lief doen tegen DW he
[..]
Weg met deze shit
Jaquote:
Ik ga bij tlic etenquote:
Ik ga niet meequote:Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga bij tlic etenik heb honger!
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom niet?heb alleen te weinig worst dus neem jij je eigen mee?
Hoe laat gaan jullie eten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, genoeg voor iedereen![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom niet?heb alleen te weinig worst dus neem jij je eigen mee?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Over een half uurtje denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie eten?
Prima, genoeg voor iedereen
Dat red ik nietquote:
Hebben ze ook de giga pudding?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:58 schreef _Loki het volgende:
Ooeee de toko/aziatische supermarkt in de steenstraat is awesome.
Ze hebben pretz.
Nee, ik kom zo weer toch.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Psst, kennen jullie het nieuwe forum Fok!kers helpen Fok!kers al? Da's een forum waar Fok!kers elkaar kunnen helpen, en d'r kwam nu iets langsIk wilde vragen of jullie ook mee willen doen
[Gevraagd] Beterschapskaarten voor mijn moeder
User Hukkie z'n moeder is ziek en ze ligt in het ziekenhuis. Of we haar een hart-onder-de-riem-steek kaartje willen sturen. Da's toch lief
Jij hoeft maar een stukje met de bus. Ik moet fietsen, en als ik ergens bang voor ben is het fietsen als het glad is. Heb niets voor niets een litteken over mijn hoofd lopen.quote:
de grote wegen enzo is nog wel te doen maar de binnenwegen zijn echt dodelijkquote:Op woensdag 8 december 2010 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hoeft maar een stukje met de bus. Ik moet fietsen, en als ik ergens bang voor ben is het fietsen als het glad is. Heb niets voor niets een litteken over mijn hoofd lopen.
Een klein stukje?quote:Op woensdag 8 december 2010 09:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hoeft maar een stukje met de bus. Ik moet fietsen, en als ik ergens bang voor ben is het fietsen als het glad is. Heb niets voor niets een litteken over mijn hoofd lopen.
Nou en jij zit lekker droog.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een klein stukje?
Een half uur man
De verwarming in de bus staat zelden aan hoorquote:Op woensdag 8 december 2010 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer voor de kou enzo.
Ja maar je zit wel ergens binnen, zonder wind enzo.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
De verwarming in de bus staat zelden aan hoor
Met mensen die zich niet wassen ja... Dat is geen pretje hoor, stinkende mensen in de busquote:Op woensdag 8 december 2010 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar je zit wel ergens binnen, zonder wind enzo.
Zeikerdje dat je bent.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met mensen die zich niet wassen ja... Dat is geen pretje hoor, stinkende mensen in de bus
Was dat niet pas per 2012?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:49 schreef remlof het volgende:
Hey ik zie dat na 12 december Syntus nog steeds de lijn Arnhem - Doetinchem doet? Ze waren die toch kwijt vanwege wanprestatie? #hoezitdatnou
Busvervoer zijn ze kwijt. Treinen blijven nog rijden. En ze zijn het niet kwijt door wanprestatie maar door een verloren aanbesteding.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:49 schreef remlof het volgende:
Hey ik zie dat na 12 december Syntus nog steeds de lijn Arnhem - Doetinchem doet? Ze waren die toch kwijt vanwege wanprestatie? #hoezitdatnou
Ik het weekend rijden ze vrijwel altijd precies op tijd.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:04 schreef donroyco het volgende:
Van het weekend voor het eerst met de Syntus-trein verder dan Duiven, geef me hier tips!
Wat !? En ik zit al meer dan twee weken met een lekkende radiator, in een koop-appartement nota benequote:Op woensdag 8 december 2010 13:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is Volkshuisvesting toch fijn: de ketelmeneer (m/v) komt vanmiddag nog langs om de ketel te maken.
Verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat !? En ik zit al meer dan twee weken met een lekkende radiator, in een koop-appartement nota bene![]()
Niet dat dat beter is dat huren (dat blijkt wel), maar ik betaal er voor, en die domme loodgieter doet gewoon z'n werk niet
Volkshuisvesting heeft het inderdaad prima voor elkaar. Ik heb ook nog nooit langer dan een dag hoeven wachten op een monteur. En het kost je niets. Ik ben zo blij dat ik gehuurd woon wat dat betreft.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.![]()
Maar ik geloof dat Volkshuisvesting het wel beter doet dan Vivare en Portaal, dus we hebben gewoon mazzel.![]()
Ze nemen altijd direct de telefoon op, zijn vriendelijk en zorgen gelijk voor actie.
Arriva denk ik. Die nemen dan gewoon de treinen van Syntus over maar spuiten ze roodquote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef Michhas het volgende:
Wie gaat die lijn naar doetinchem overnemen dan?
Dito.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Volkshuisvesting heeft het inderdaad prima voor elkaar. Ik heb ook nog nooit langer dan een dag hoeven wachten op een monteur. En het kost je niets. Ik ben zo blij dat ik gehuurd woon wat dat betreft.
Ja de buitenkant is helemaal gedaan, maar de binnenkant moet nog. Ze zijn nu met de deuren van de schuren bezig.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dito.
Alleen voor buitenonderhoud nemen ze nogal de tijd.
Het tot begin 2008 uitgestelde onderhoud gaat volgend jaar eindelijk beginnen.
Dan krijg ik dakisolatie, brandmelders, een lichtgewicht schuifdeur naar de achtertuin, dubbel glas en versgeschilderde deuren en kozijnen.![]()
Hopelijk ook gratis nieuwe wc en tegels, want die zijn nog duidelijk van de vorige keer groot onderhoud (begin jaren zeventig).
Edit: bij jou in de straat schiet het schilderwerk al aardig op, wordt mooi.![]()
Ben benieuwd op ze die bak met stront die Syntus heeft achtergelaten kunnen gaan legenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Arriva denk ik. Die nemen dan gewoon de treinen van Syntus over maar spuiten ze rood
Gaan ze ook binnen schilderen dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja de buitenkant is helemaal gedaan, maar de binnenkant moet nog. Ze zijn nu met de deuren van de schuren bezig.
????? Nee.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die nemen dan gewoon de treinen van Syntus over maar spuiten ze rood
Michquote:
quote:
Dat plaatje van die Pro-Rail vent maakt het helemaal afquote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat een blije site.![]()
Syntus heeft helemaal geen problemen, het gaat juist allemaal hartstikke goed!
En nog langer toezichthouders ook!
De meeste falende verbinding ooitquote:
Ik ben nu onderweg om dr op te halen, alles is goed gegaanquote:Op woensdag 8 december 2010 15:35 schreef tliciouz het volgende:
Gup, hoe is het gegaan met je nijntje?
Oh wat goed! En dat ze gegeten heeft is een goed teken.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben nu onderweg om dr op te halen, alles is goed gegaanze had om 13:00 uur zelfs al wat gegeten, dus dat is mooi. Morgen ben ik vrij om haar lekker te verwennen
Die zaten er al niet bij Syntusquote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Temlin het volgende:
In de nieuwe treinen komen geen toilet!
Jaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh wat goed! En dat ze gegeten heeft is een goed teken.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Temlin het volgende:
quote:
Arm ding! Die eet vanzelf wel weer maak je daar maar geen zorgen om!quote:Op woensdag 8 december 2010 17:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
JaZe is inmiddels weer thuis. Hier heeft ze nog niet gegeten, maar wel al behoorlijk gedronken, en ze zit nu lekker op haar kruik. We laten haar maar even lekker zitten, dan kan ze even bijkomen.
[ afbeelding ]
De NS ziet af van de koop van sprinters toch waar geen toilet inzit.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:08 schreef Temlin het volgende:
Ja, dat hoop ik ook. Sinds ze thuis is heeft ze nog niet gegeten, alleen nog maar gedronken (en best veel ook). Dat is natuurlijk verder goed, alleen dat eten zat me niet lekker. Ik heb haar net dus 10ml Critical Care gegeven, zodat ze zeker iets binnen heeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Arm ding! Die eet vanzelf wel weer maak je daar maar geen zorgen om!
Nee, op station Dootigem kom ik nooit. Gelukkig.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
De NS ziet af van de koop van sprinters toch waar geen toilet inzit.
Remlof kom je wel in op het station in Doetinchem ?
Normaal was dat wel mijn reactie ja. Maar ik moet werken, en wou vanavond eigenlijk de stad in en heb geen zin om weer een uur erover te moeten doen om naar de stad te komen.quote:
Je moet ook niet de stad in gaanquote:Op donderdag 9 december 2010 08:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Normaal was dat wel mijn reactie ja. Maar ik moet werken, en wou vanavond eigenlijk de stad in en heb geen zin om weer een uur erover te moeten doen om naar de stad te komen.
Ik moet een muts hebben voor op de fiets.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet ook niet de stad in gaan
Waar werk je eigenlijk
quote:Op donderdag 9 december 2010 08:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet een muts hebben voor op de fiets.Ik werk door heel Arnhem heen, ik verzorg ( wassen, aankleden, medicijnen, wondverzorging etc. ) mensen die nog thuis wonen.
Haha, ook jongere mensen die bijvoorbeeld kanker hebben of een andere ernstige ziekte. Maar helaas nog nooit iemand leuks gezien.quote:Op donderdag 9 december 2010 08:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oja... Je wast opa's, dat wist ik al
Oh oke... Thuiszorg?quote:Op donderdag 9 december 2010 08:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha, ook jongere mensen die bijvoorbeeld kanker hebben of een andere ernstige ziekte. Maar helaas nog nooit iemand leuks gezien.
Oeps. Ik was het niet, ging alleen bijna onderuit op de Klarendalseweg onderweg naar Velperpoort.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef _Loki het volgende:
A1 th HOMMELSTRAAT 74 ARNHEM 6828AL 74
Ambulance 07-121 (MKA Gelderland Midden)
er is hier voor op de stoep een man onderuit gegaan met een flink gat in z'n hoofd. Kan alles fijn volgen vanuit m'n raam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 09:37 schreef _Loki het volgende:
A1 th HOMMELSTRAAT 74 ARNHEM 6828AL 74
Ambulance 07-121 (MKA Gelderland Midden)
er is hier voor op de stoep een man onderuit gegaan met een flink gat in z'n hoofd. Kan alles fijn volgen vanuit m'n raam.
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:47 schreef _Loki het volgende:
Ik vond het wel heel lame en Nederlands dat er meteen 4 agenten bij moesten komen
Als je op centraal uitstapt en langs de sigarenwinkel loopt, langs de Jamin op, zit er 1 in dat blok. 2 winkels naast de jamin ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 12:45 schreef DevilsWhore het volgende:
Waar zit in het centrum ergens iets waar ik een sleutel kan laten kopieeren?
Euh, waar is de jamin? Hoe heet die straat?quote:Op donderdag 9 december 2010 12:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je op centraal uitstapt en langs de sigarenwinkel loopt, langs de Jamin op, zit er 1 in dat blok. 2 winkels naast de jamin ofzoSchoenen enzo, sleutels
Geen idee... Vanaf centraal dus via de sigarenboer op de hoek gewoon die grote straat inlopen, daar is het namelijk.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Euh, waar is de jamin? Hoe heet die straat?
Welke sigarenboerquote:Op donderdag 9 december 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee... Vanaf centraal dus via de sigarenboer op de hoek gewoon die grote straat inlopen, daar is het namelijk.
Jamin zit tegenover die viszaak. Het is eigenlijk recht tegenover die straat naar de korenmarkt
Is goedquote:Op donderdag 9 december 2010 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
KUT! 2 dezelfde gesprekken is niet chill, we gaan verder in GRTDOJW oke?
Op de hoek bij dat buspleinquote:
Ik denk dat ik dat wel ga vinden.quote:
Juistquote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef Adelante het volgende:
Ben je een vrouw? Dan zit Jamin in dezelfde straat als Smits schoenen![]()
Ik ben vrouw, ik ben welgeteld 3x in Arnhem centrum geweest.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef Adelante het volgende:
quote:Op donderdag 9 december 2010 13:42 schreef Adelante het volgende:
dank uquote:Op donderdag 9 december 2010 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Station uitlopen, en dan meteen de stad in. Die straatDie heet de Jansstraat
Kneusje, dat had ik allang gezegdquote:Op donderdag 9 december 2010 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dank uNu heb ik er tenminste een beeld bij.
Straatnaam niet, nu heb ik tenminste op google maps kunnen kijkenquote:Op donderdag 9 december 2010 14:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kneusje, dat had ik allang gezegd
Staat echt nergens..quote:
waar haal je die info vandaanquote:Op donderdag 9 december 2010 20:00 schreef _Loki het volgende:
9292ov?
Edit: niteliner 12 vanaf het willemsplein dus, richting Renkum Melkdam. Om 1:54 of 3:04.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |