mwah niet echt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Papa-roach het volgende:
[..]
Jah dat zal best
Maar zijn ze lekkerder als filters, of niet?
Dat moet jij nog weten?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
mwah niet echt.
Ik ken ze nog uit de tijd dat er sigaretten op de tafel stonden bij sommige mensen als er bezoek kwam. Vreemd dat ze dat nooit meer doen![]()
Nothing beats Lucky Strike, vandaar ook dat mooie reclamebord bij Boardwalkempire
Ja, dat bord is idd gaafquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ruder het volgende:
[..]
mwah niet echt.
Ik ken ze nog uit de tijd dat er sigaretten op de tafel stonden bij sommige mensen als er bezoek kwam. Vreemd dat ze dat nooit meer doen![]()
Nothing beats Lucky Strike, vandaar ook dat mooie reclamebord bij Boardwalkempire
Ik heb het nog wel gezien bij een paar mensen. Vooral in volksbuurtjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat moet jij nog weten?Dat werd al minder toen ik klein was, laat staan dat dat in jouw jeugd nog werd gedaan.
Enne Caballero 30, met filter welteverstaan.
Jaaaaaaa!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Hehe, het lijkt erop alsof Luciano eindelijk z'n eigen crew gaat maken. Nog even en hij staat aan het hoofd van La Cosa Nostra (okee, dat zal nog wel even duren). Meyer Lansky er nu ook bij, de accountant van de maffia!
Darmody komt ook eindelijk een beetje in z'n rol.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef fratsman het volgende:
Wow, deze aflevering was ook weer erg sterk! Die verminkte veteraan, wat een baas!Dat gedoe waar Luciano mee bezig is gaat gedonder opleveren, let maar op.
En als het Lucky niet is, dan is het Chalky wel!
Mr. Thompson? Nee nee! Ome Nucky!![]()
![]()
geen idee...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef fratsman het volgende:
Die klassieke muziek na die sniper-kill, was dat nou uit the Phantom of the Opera?
Volgens mij was dat de Toccata in D Mineur van Bach.............quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef fratsman het volgende:
Die klassieke muziek na die sniper-kill, was dat nou uit the Phantom of the Opera?
Precies. Het origineel is van Bach - Tocatta and Fugue.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de Toccata in D Mineur van Bach.............
Toch fantastisch dat nummers van 95 jaar oud op die manier nog eens terugkomen!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Precies. Het origineel is van Bach - Tocatta and Fugue.
en is het laatste nummer van de aflevering. Don't leave me daddy geschreven door Joe Verges.
Zeker!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Toch fantastisch dat nummers van 95 jaar oud op die manier nog eens terugkomen!
Het is eng, maar iedere aflevering weer heb ik trek in een peuk als ik die serie kijk. Ik ben er al bijna 3 jaar vanaf, maar toch...quote:Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker!
Ben nu allemaal muziek aan het checken van die tijd. Geeft een mooie sfeer. Je zou er bijna van gaan roken.
Ja, dat was de vrouw van Jimmy inderdaad. Die andere vrouw is volgens mij die vrouw van de fotozaak op de Boardwalk. Jimmy had eerder vermoedens dat zijn vrouw het met die man van de fotozaak deed toen hij in Frankrijk was, maar blijkbaar was het dus de vrouw.quote:Op maandag 24 januari 2011 07:50 schreef Spaulding het volgende:
Wie waren die twee wijven die met elkaar in bed lagen? Was die ene de vrouw/vriendin van Jimmy?
De afgelopen afleveringen vroeg ik me inderdaad een beetje af waar het nu precies heen moest gaan met de verhaallijn rondom Nucky Thompson. Nu Lucky Luciano samen met Meyer Lansky een gang aan het oprichten is om Nucky's monopoliepositie aan te pakken, moet ik zeggen dat ik erg uitkijk naar de verhaallijn rond Atlantic City in de komende weken. Ik vond James Darmody erg sterk in de afgelopen aflevering, een stuk sterker dan in de vorige aflevering. Ik ben benieuwd of Darmody en Capone uiteindelijk de strijd aan zullen gaan met Van Alden. Dat lijkt me wel interessant.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:07 schreef Spaulding het volgende:
Ohja inderdaad ja. Iemand anders hier ook die de verhaallijn van Jimmy in Chicago eigenlijk interessanter vind die van Nucky in AC? Alhoewel het beide erg goed is.
Jimmy die geld naar zijn vrouwtje probeert te sturen?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke aflevering weer, maar in het begin kreeg die FBI gelovige vent geld binnen waar kwam dat vandaan/ is dat voor?
Het geld zat bij onderschepte brieven die Jimmy naar zijn vrouw stuurde. En wat een LUL die Van Alden!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke aflevering weer, maar in het begin kreeg die FBI gelovige vent geld binnen waar kwam dat vandaan/ is dat voor?
De moeder van Jimmy, toch? En welke brieven haalt ze weg? Is me een beetje ontgaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is die vrouw die altijd bij de vrouw van Jimmy komt? Zij haalt brieven weg, maar wie is dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |