abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91592389
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:06 schreef Papa-roach het volgende:

[..]

Jah dat zal best :P
Maar zijn ze lekkerder als filters, of niet?
mwah niet echt.

Ik ken ze nog uit de tijd dat er sigaretten op de tafel stonden bij sommige mensen als er bezoek kwam. Vreemd dat ze dat nooit meer doen :P ;)

Nothing beats Lucky Strike, vandaar ook dat mooie reclamebord bij Boardwalkempire :P
pi_91592840
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ruder het volgende:

[..]

mwah niet echt.

Ik ken ze nog uit de tijd dat er sigaretten op de tafel stonden bij sommige mensen als er bezoek kwam. Vreemd dat ze dat nooit meer doen :P ;)

Nothing beats Lucky Strike, vandaar ook dat mooie reclamebord bij Boardwalkempire :P
Dat moet jij nog weten? :D Dat werd al minder toen ik klein was, laat staan dat dat in jouw jeugd nog werd gedaan. :P

Enne Caballero 30, met filter welteverstaan. ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 13:53:33 #103
256240 Papa-roach
Skate or die...!
pi_91610286
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Ruder het volgende:

[..]

mwah niet echt.

Ja, dat bord is idd gaaf :P
De tijd met de sigaretten op tafel heb ik niet meegemaakt, maar wel een verjaardag van mijn moeder, volledig in een soort van 50's stijl. Toen had me moeder ook glaasjes met sigaretten op tafel gezet :P

Ik wil de gezellige sigarettenreclames op tv en gezellige muziek op straat terug ;(
ik vind papa-roach niet goed meer heur.......
Skating is a way of life, not just how you dress yourself...
pi_91624543
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:34 schreef fratsman het volgende:

[..]

Dat moet jij nog weten? :D Dat werd al minder toen ik klein was, laat staan dat dat in jouw jeugd nog werd gedaan. :P

Enne Caballero 30, met filter welteverstaan. ;)
Ik heb het nog wel gezien bij een paar mensen. Vooral in volksbuurtjes :P ;)

Was wel toen ik een jaar of 10/11 was :P

Toen waren de sigaretten wil nog redelijk betaalbaar :P

Maar idd vroegah was het bij iedereen vaste prik :P
pi_91771784
Wow, deze aflevering was ook weer erg sterk! Die verminkte veteraan, wat een baas! _O_ Dat gedoe waar Luciano mee bezig is gaat gedonder opleveren, let maar op. :Y En als het Lucky niet is, dan is het Chalky wel! :Y

Mr. Thompson? Nee nee! Ome Nucky! :D _O- :')
pi_91772823
Hehe, het lijkt erop alsof Luciano eindelijk z'n eigen crew gaat maken. Nog even en hij staat aan het hoofd van La Cosa Nostra (okee, dat zal nog wel even duren). Meyer Lansky er nu ook bij, de accountant van de maffia!
pi_91772878
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Nielsch het volgende:
Hehe, het lijkt erop alsof Luciano eindelijk z'n eigen crew gaat maken. Nog even en hij staat aan het hoofd van La Cosa Nostra (okee, dat zal nog wel even duren). Meyer Lansky er nu ook bij, de accountant van de maffia!
Jaaaaaaa! :D Zie je wel dat die naam me al bekend voorkwam! ^O^
pi_91772903
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:41 schreef fratsman het volgende:
Wow, deze aflevering was ook weer erg sterk! Die verminkte veteraan, wat een baas! _O_ Dat gedoe waar Luciano mee bezig is gaat gedonder opleveren, let maar op. :Y En als het Lucky niet is, dan is het Chalky wel! :Y

Mr. Thompson? Nee nee! Ome Nucky! :D _O- :')
Darmody komt ook eindelijk een beetje in z'n rol.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2011 21:55:21 ]
pi_91773008
Die klassieke muziek na die sniper-kill, was dat nou uit the Phantom of the Opera? :P
pi_91773116
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef fratsman het volgende:
Die klassieke muziek na die sniper-kill, was dat nou uit the Phantom of the Opera? :P
geen idee...
pi_91776257
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij was dat de Toccata in D Mineur van Bach.............
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 24 januari 2011 @ 00:07:16 #113
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_91780793
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:39 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens mij was dat de Toccata in D Mineur van Bach.............
Precies. Het origineel is van Bach - Tocatta and Fugue.

en is het laatste nummer van de aflevering. Don't leave me daddy geschreven door Joe Verges.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_91781279
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:07 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Precies. Het origineel is van Bach - Tocatta and Fugue.

en is het laatste nummer van de aflevering. Don't leave me daddy geschreven door Joe Verges.
Toch fantastisch dat nummers van 95 jaar oud op die manier nog eens terugkomen! _O_
  maandag 24 januari 2011 @ 00:36:04 #115
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_91781726
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:22 schreef fratsman het volgende:

[..]

Toch fantastisch dat nummers van 95 jaar oud op die manier nog eens terugkomen! _O_
Zeker!
Ben nu allemaal muziek aan het checken van die tijd. Geeft een mooie sfeer. Je zou er bijna van gaan roken.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_91781813
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:36 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Zeker!
Ben nu allemaal muziek aan het checken van die tijd. Geeft een mooie sfeer. Je zou er bijna van gaan roken.
Het is eng, maar iedere aflevering weer heb ik trek in een peuk als ik die serie kijk. Ik ben er al bijna 3 jaar vanaf, maar toch... :P Roken is cool in BE. :)
pi_91785809
Wie waren die twee wijven die met elkaar in bed lagen? Was die ene de vrouw/vriendin van Jimmy?
pi_91786655
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 07:50 schreef Spaulding het volgende:
Wie waren die twee wijven die met elkaar in bed lagen? Was die ene de vrouw/vriendin van Jimmy?
Ja, dat was de vrouw van Jimmy inderdaad. Die andere vrouw is volgens mij die vrouw van de fotozaak op de Boardwalk. Jimmy had eerder vermoedens dat zijn vrouw het met die man van de fotozaak deed toen hij in Frankrijk was, maar blijkbaar was het dus de vrouw.
pi_91787964
Ohja inderdaad ja. Iemand anders hier ook die de verhaallijn van Jimmy in Chicago eigenlijk interessanter vind die van Nucky in AC? Alhoewel het beide erg goed is.
pi_91788536
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:07 schreef Spaulding het volgende:
Ohja inderdaad ja. Iemand anders hier ook die de verhaallijn van Jimmy in Chicago eigenlijk interessanter vind die van Nucky in AC? Alhoewel het beide erg goed is.
De afgelopen afleveringen vroeg ik me inderdaad een beetje af waar het nu precies heen moest gaan met de verhaallijn rondom Nucky Thompson. Nu Lucky Luciano samen met Meyer Lansky een gang aan het oprichten is om Nucky's monopoliepositie aan te pakken, moet ik zeggen dat ik erg uitkijk naar de verhaallijn rond Atlantic City in de komende weken. Ik vond James Darmody erg sterk in de afgelopen aflevering, een stuk sterker dan in de vorige aflevering. Ik ben benieuwd of Darmody en Capone uiteindelijk de strijd aan zullen gaan met Van Alden. Dat lijkt me wel interessant.

Persoonlijk vind ik het leven van Charles Luciano een stuk interessanter dan dat van Al Capone. Ik hoop dan ook dat de serie zich hier in de toekomst wat meer op zal richten, bijvoorbeeld door aandacht te besteden aan de Castellammarese War.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:18:16 #121
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92098180
Leuke aflevering weer, maar in het begin kreeg die FBI gelovige vent geld binnen waar kwam dat vandaan/ is dat voor?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_92098563
quote:
5s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke aflevering weer, maar in het begin kreeg die FBI gelovige vent geld binnen waar kwam dat vandaan/ is dat voor?
Jimmy die geld naar zijn vrouwtje probeert te sturen?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92098637
quote:
5s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
Het geld zat bij onderschepte brieven die Jimmy naar zijn vrouw stuurde. En wat een LUL die Van Alden! :( Ik dacht echt, er zit toch een greintje menselijkheid in die vent en hij geeft zijn vrouw 270 dollar voor die behandeling. Niet dus. :r

Verder was het voornamelijk een Nucky-aflevering. Ik mag het wel, dat geniepige spelletje wat hij speelt. Met de juiste pionnen schuiven om er zelf beter van te worden. :7 Maar er gaat nog wel het een en ander gebeuren. Hij haalt Jimmy niet voor niets terug. :)
  zondag 30 januari 2011 @ 21:24:32 #124
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92098736
Wie is die vrouw die altijd bij de vrouw van Jimmy komt? Zij haalt brieven weg, maar wie is dat?
Is dat zn moeder?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_92099094
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is die vrouw die altijd bij de vrouw van Jimmy komt? Zij haalt brieven weg, maar wie is dat?
De moeder van Jimmy, toch? En welke brieven haalt ze weg? Is me een beetje ontgaan.
  zondag 30 januari 2011 @ 21:29:29 #126
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92099158
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef fratsman het volgende:

[..]

De moeder van Jimmy, toch? En welke brieven haalt ze weg? Is me een beetje ontgaan.
Die met dat geld voor Jimmy's vrouw oid?
pi_92099405
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Die met dat geld voor Jimmy's vrouw oid?
Die brieven met geld zijn op het postkantoor toch al onderschept?
  zondag 30 januari 2011 @ 21:37:15 #128
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92099788
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef fratsman het volgende:

[..]

Die brieven met geld zijn op het postkantoor toch al onderschept?
Geen idee, maar die moeder van Jimmy is ook een raar type... volgens mij heeft die er ook nog wel wat mee te maken..
pi_92100274
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Geen idee, maar die moeder van Jimmy is ook een raar type... volgens mij heeft die er ook nog wel wat mee te maken..
Sowieso, die moeder is een stripper. Leuk beeld moet je dan van dr hebben :{ :P
pi_92114286
quote:
6s.gif Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
Is dat zn moeder?
Jimmy stuurt vanuit Chicago geld naar z'n vrouw in Atlantic City. Deze brieven met geld werden door die FBI-agent Van Alden tegengehouden op het postkantoor.

Die vrouw die vaak bij de vrouw van Jimmy is, dat is de moeder van Jimmy. Zij doet het met Lucky Luciano, maar verder heeft zij niets met die brieven te maken.
pi_92114341
Gave aflevering trouwens! Ben benieuwd naar de strijd tussen Nucky en Luciano en de rol die Torrio en Capone daarin gaat spelen (if any).

Leuke wending, zo'n conventie. Ik vind het erg tof dat ze waargebeurde events in het verhaal verwerken. Die Harding is uiteindelijk ook nog president geworden.

http://en.wikipedia.org/wiki/1920_Republican_National_Convention
pi_92114415
Van wiki:

quote:
Harding's nomination, said to have been secured in negotiations among party bosses in a "smoke-filled room," was engineered by Harry M. Daugherty, Harding's political manager who after Harding's election became United States Attorney General.
Daar zat Nucky dus ook bij. Niet in het echt natuurlijk, maar wel leuk gedaan in de serie.
pi_92467730
Wat een stilte hier zeg! Of zat iedereen gisteravond Boer Zoekt Vrouw te kijken?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_92467984
Nee, natuurlijk heb ik gekeken. Gave aflevering! Leuke knipoog naar hoe Charles Luciano zijn bijnaam Lucky heeft gekregen. Ook tof om te zien hoe de eerste maffiaoorlog nu echt op uitbreken staat, met de aanslag op Nucky.

Ik zal wel naief zijn, maar ik zag echt niet aankomen dat het hulpje van Van Alden eigenlijk voor Nucky werkt.
  maandag 7 februari 2011 @ 18:05:11 #135
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92467987
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een stilte hier zeg! Of zat iedereen gisteravond Boer Zoekt Vrouw te kijken?
Ben je gek :P

Ik had ze ook nog niet eerder over de vader van Jimmy gehoord...
pi_92468099
Ik denk eigenlijk nog altijd dat Nucky de (geheime) biologische vader van Jimmy is...
pi_92468222
Ineens kwam ik erachter dat Margaret Schroeder (Kelly MacDonald) ook in Trainspotting speelt, toen ze nog een heel stuk jonger was:

http://www.dailymotion.co(...)1-trainspotting_sexy

nsfw
pi_92469351
Dadelijk ff terugkijken via UG. Had een verjaardag. :)
pi_92709668
Vanavond geen uitzending ivm dat @%^#^#*! schaatsen. :( :r
pi_92709895
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:13 schreef fratsman het volgende:
Vanavond geen uitzending ivm dat @%^#^#*! schaatsen. :( :r
godver :(
pi_92710545
Kut :(
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92726710
Jammer; inderdaad geen aflevering vanavond...
(heb net maar ter vervanging met plezier een aantal wikipedia documenten over de karakters opgezocht..)
  zondag 13 februari 2011 @ 20:39:45 #143
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_92734785
Stomme schaatsen gvd, bij die publieke omroepen denkt men dat we allemaal zitten te wachten op dat schaatsen. Zet dat dat schaatsen op NL2 ipv van dat moslim programma van de VPRO. NL 3 op zondag is normaal gesproken de moeite waard met 3 op Reis en BWE.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
  maandag 14 februari 2011 @ 07:15:37 #144
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_92755546
Niet alleen schaatsen, het is ook weleens opgeschort voor een andere domme sport.
Ze willen gewoon dat je de serie niet op tv kijkt lijkt wel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_92758161
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef Rory78 het volgende:
Jammer; inderdaad geen aflevering vanavond...
(heb net maar ter vervanging met plezier een aantal wikipedia documenten over de karakters opgezocht..)
The real life counterparts dan neem ik aan? Al Capone, Charles Luciano, Arnold Rothstein en Meyer Lanski hebben allemaal echt bestaan. Nucky Thompson is gebaseerd op Enoch "Nucky" Johnson.
  maandag 14 februari 2011 @ 13:42:51 #146
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92765979
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 07:15 schreef Dagonet het volgende:
Niet alleen schaatsen, het is ook weleens opgeschort voor een andere domme sport.
Ze willen gewoon dat je de serie niet op tv kijkt lijkt wel.
Dat was met kerst toen..
pi_93019946
Komt het zondag weer?
(ben te lui om het op te zoeken)
pi_93020627
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 18:32 schreef Rory78 het volgende:
Komt het zondag weer?
(ben te lui om het op te zoeken)
Jep! :Y
pi_93026766
Fijn!
Dank je; weet ik dat ook weer..
  maandag 21 februari 2011 @ 08:56:07 #150
51063 Son-Of-A-Gun
Legendary Queens gangster
pi_93091177
De aflevering van 20 februari was wel dik ok ^O^
- FBI agent van Alden die zondigt
- Nucky/Jimmy die de Allesio broers uit Philly "aanpakken"
- Al Capone die wat volwassener wordt
- Invoeren vrouwenstemrecht in Amerika.

Rothstein/Luciano zijn nu weer aan zet, ik vermoedt dat ze het op een akkoordje gooien met Nucky met als bemiddelaar Meyer Lansky.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')