Ben je bang dat je je niet in kan houden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:33 schreef Remqo het volgende:
Dus marokkaanse jongeren vinden het een homosport omdat men denkt dat er samen/gemengd gedoucht wordt?
Daar kan ik niet helemaal bij komen, ik vind het eng als ik alleen maar met mannen in de doucheruimte sta, zeker als er een zeepje valt
Ja dat is de nieuwe definitiequote:Op vrijdag 3 december 2010 18:08 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Dus je bent homo als je met een vrouw doucht?
ja, gemengd. dus? ben je bang dat je pikkie te klein is om te showen aan vrouwen die lelijk zijn?quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, wat is het nu, wel of niet waar?. Als ik de reacties van zg ervaringsdeskundigen hier turf kom ik op 3 wel en 2 niet. Duss?
Wat denk je nou zelf? De samenleving is tegenwoordig veel te preuts daarvoor.quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, wat is het nu, wel of niet waar?. Als ik de reacties van zg ervaringsdeskundigen hier turf kom ik op 3 wel en 2 niet. Duss?
Precies, dat is het. Je hebt me wel snel door moet ik zeggen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, gemengd. dus? ben je bang dat je pikkie te klein is om te showen aan vrouwen die lelijk zijn?
Ik vraag me toch af waar ze telkens weer die zwakzinnige mocro's vandaan halen. Ik ken zelf een paar Marokkanen maar die heb ik nooit dit soort belachelijke dingen horen zeggenquote:Onder Marokkanen heerst het idee dat korfbal een homosport is omdat jongens en meisjes samen sporten en samen douchen .
Dat ligt eraan bij welke vereniging je zit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:40 schreef silent_scream1 het volgende:
Het is gewoon onzin, ik ken geen een vereniging (en ik korfbal toch al 12 jaar) waarbij gemengd gedoucht wordt....
Maar zij hebben wel hun voorhuid uit..quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef pugehenis het volgende:
marokkanen douchen toch met hun slip nog aan
Dat gebeurt bij mij vanzelf als ik blote vrouwen zie.quote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef JusT_M het volgende:
[..]
Maar zij hebben wel hun voorhuid uit..
quote:Op maandag 6 december 2010 15:35 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij mij vanzelf als ik blote vrouwen zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |