quote:Op zondag 5 december 2010 17:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tjek mijn weekmenu, ik ga van de week steengrillen, gewoon omdat het kan
Was idd lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 17:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
lekker P! Dat staat hier van de week op het menu
Dat heb ik gisteravond nog gegeten, zalig is hetquote:Op maandag 6 december 2010 11:13 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vandaag kip zoet/zuur a la het recept van Ilse86, ben benieuwd, lijkt me heel lekker! Nu een kop witte thee, straks een simpele lunch met boterhammen.
Goed idee! Dat doe ik!quote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
zoetzure kip is heel lekker ja! tip: extra blikje ananas op het laatst erbij gooien
ik had net 2 krentenbollen
ananas uit blikquote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:
zoetzure kip is heel lekker ja! tip: extra blikje ananas op het laatst erbij gooien
ik had net 2 krentenbollen
Dat heb ik ook gisteravond gedaanquote:
Ik vrees het welquote:Op maandag 6 december 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
aah misselijk van het snoep gister?
ik heb net nog een krentenbol gepakt
met zo'n geweldige draai-toolquote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gisteravond gedaanVind een hele ananas schoonmaken zo'n werk. En er blijven altijd van die viessmakende bruine puntjes in zitten
Die van Del Monte (duur!) smaakt verrassend veel naar vers, anders. Je weet, ik ben best kritisch, maar ik vind soms zo'n blik makkelijker dan een poging om een écht lekker rijp exemplaar te vinden.quote:
Gelukkig vind ik ananas uit blik af en toe wel lekker!quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ananas nooit lekker gevonden (blik) tot ik verse at/kreeg, dacht altijd dat 't vies was en dat 't 'zo hoorde'..
Poeh, de saus was bijna te heftig, heel erg umami van smaak, had er helemaal niet veel kaas doorheen gedaan, maar samen met de gebakken coppa was het erg intensiefquote:Op maandag 6 december 2010 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfgemaakte pasta van eigen eieren en semola, met een saus van spinazie, knoflook, spaanse schapenblauwschimmel en krakend gebakken coppa.
Helaas is de meeste ananas die verkocht wordt niet rijp, dus het is zoeken, maar een rijpe ananas is goddelijk lekker.quote:Op maandag 6 december 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ananas nooit lekker gevonden (blik) tot ik verse at/kreeg, dacht altijd dat 't vies was en dat 't 'zo hoorde'..
Goed fruit alleen al!quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helaas is de meeste ananas die verkocht wordt niet rijp, dus het is zoeken, maar een rijpe ananas is goddelijk lekker.
Sowieso, goed rijp fruit, peren, perzikken, mango, pruimen, meloenen, jummie jummie
quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Zo-is-dat het volgende:
De kip zoet-zuur was een groot succes, verderop in de week de rest, hmmmmm
Dadelijk nog een toetje! chocolademousse....
rijstewafels zonder niks? das niks joh.. 1 hap luchtquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:09 schreef PdeHoog het volgende:
Pak rijstewafelsStraks gehaktbal met gebakken aardappeltjes en doperwtjes
het is een goede combinatie gebleken!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:36 schreef motorbloempje het volgende:
In de oven staat nu een zuurkoolschotel van aardappelpuree met knoflook, zuurkool, gorgonzola, rode ui en wat oude kaas
quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:41 schreef SeaOfLove het volgende:
uitgekooktrest is gelukt maar wat een pokke werk
heb van vleesch en garnalen balletjes gemaakt in loempiadeeg. Van de overige velletjes heb ik vlammetjes gemaakt
En nu zit ik baggervol want ik moet natuurlijk wel alles proeven
Vriezer is nu ook overvol
quote:
S. komt niet iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
btw P, het is dat t vrijdag meidenavond is anders had jij ook welkom geweest hoorVolgende keer misschien?!? zou me gezellig lijken
Ben ik camp genoeg voor meidenavond?quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
btw P, het is dat t vrijdag meidenavond is anders had jij ook welkom geweest hoorVolgende keer misschien?!? zou me gezellig lijken
ben ik ook niet op tegen hoor, maar Milou is dan net bij mij en ik wil het sowieso een beetje rustig houden dus. Ze is zeg maar een beetje dwars. Één 'vreemd' persoon is even genoegquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
S. komt niet idd
maar an sich ben ik er niet op tegen als P. komt? :
kiek moar
als je je broek naar beneden doet hangt daar dan niks meer? Dan heel misschien jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:20 schreef Pietverdriet het volgende:
..]
Ben ik camp genoeg voor meidenavond?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ben ik ook niet op tegen hoor, maar Milou is dan net bij mij en ik wil het sowieso een beetje rustig houden dus. Ze is zeg maar een beetje dwars. Één 'vreemd' persoon is even genoegNormaal ben ik zo truttig niet hoor (en Milou niet zo lastig, maar dat vertel ik vrijdag wel, of je ziet het met eigen ogen en je bent dankbaar dat ze alleen maar naast je eten heeft geniest met de high tea, en dat was nog per ongeluk
)
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
dat is dichtbij dan, maar ik zou niet weten waar die nieuwbouw dan moet zijn, er wordt alleen achter de nieuwbouw (parkzoom) een nieuwe wijk gemaakt. doe eens pmquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:51 schreef PdeHoog het volgende:
Vanavond lekker bami goreng rames speciaal gehaald![]()
en SoL, binnenkort ben ik vaker bij jou in de buurt te vindenMijn zus komt in het tweede gebouw aan jouw linkerkant te wonen. Op die hoek direct naast de nieuwbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |