Stel dat hij op tijd komt...quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het begrijpen als iemand mij niet zou willen redden. Als hij te laat komt.
Klopt, anders staat er zo'n enorme groep om zo iemand heen, dat lijkt mij echt vreselijk als ik daar lig te creperen, maar ik zou in ieder geval alles op alles zetten om zo iemand te redden.quote:Op zondag 5 december 2010 14:01 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als het pas gebeurd is en er staat niemand te helpen kun je wel iets doen lijkt me..
Ik ga ook niet vragen of ik kan helpen als er al mensen omheen staan enzo
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het begrijpen als iemand mij niet zou willen redden. Als hij te laat komt.
Ramptoeristen, zijn er ook in Nederland.quote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Klopt, anders staat er zo'n enorme groep om zo iemand heen, dat lijkt mij echt vreselijk als ik daar lig te creperen, maar ik zou in ieder geval alles op alles zetten om zo iemand te redden.
Dat is toch wel veel moeite, om een vreemde te redden.quote:Op zondag 5 december 2010 14:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Een dergelijk ontslag zou je trouwens met goede afloop kunnen aanvechten bij de rechter.
nu ben je toch echt een trollquote:Op zondag 5 december 2010 14:05 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Dat is toch wel veel moeite, om een vreemde te redden.
nu pas?quote:Op zondag 5 december 2010 14:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
nu ben je toch echt een troll
Tuurlijk zou je dat begrijpenquote:Op zondag 5 december 2010 14:00 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
triestquote:Op zondag 5 december 2010 14:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk zou je dat begrijpenWat ik begrijp is dus dat jij alleen maar iemand zou redden, omdat als je het niet doet je misschien wel in de gevangenis komt? Treurig.
Als ik iemand zie liggen die in nood is, ga ik heus niet denken: oh jee, misschien kom ik nu te laat op mijn werk en word ik ontslagen.
Gast, hou opquote:Op zondag 5 december 2010 14:10 schreef gretigaard12 het volgende:
Ik kan me trouwens wel iets herinneren, wat afgelopen jaar was gebeurd.
Ik loop naar school toe, ik heb 2-3 minuten om er aan te komen. En normaal duurt het mij 6-7minuten om daar aan te komen. Een jongen die op weg is naar de zelfde school, knalt tegen een auto aan. Ik zie het, bestuurder zat met open mond te kijken. Voorbijgangers(ook op weg naar school) lopen door, ik kijk even en loop vervolgens ook door. Uiteindelijk waren er een paar mede leerlingen gestopt, die komen uiteindelijk te laat aan in de klas. Krijgen een te laat briefje, en moeten zich 2weken lang melden om 7.30.
Dus ik was blij dat ben doorgelopen.
Overigens, was het slachtoffer niet in levensgevaar. ( denk ik )
Gast, jij hebt het recht niet om iemand triest te noemenquote:
anderhalf uur, dus 15uur van jou leven naar de klote.quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gast, hou op
die ouders konden toch echt wel een briefje schrijven?
en twee weken drie kwartier eerder melden is het redden van een leven toch wel waard?
Omdat je dan een gevangenis straf van 3maanden riskeert of een geldboete.quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je uberhaubt een mensenleven willen redden? Zoals Theo Maassen al zei: alsof we mensen te kort komen.
Jij bent echt volslagen krankzinnig, hoe kunnen mensen ooit met jou leven?quote:Op zondag 5 december 2010 14:14 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
anderhalf uur, dus 15uur van jou leven naar de klote.
Dat is het dus totaal niet waard.
...quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
Omdat je dan een gevangenis straf van 3maanden riskeert of een geldboete.
Wat voor wereld is dit wel niet, maar je verplicht wordt een ander te helpen
Nee hij kan niet zwemmenquote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Als je vader in het water zou liggen zou je 'm dan wel helpen?
De pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet?quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij bent echt volslagen krankzinnig, hoe kunnen mensen ooit met jou leven?
Als 15 uur van je leven het niet waard is om een mensenleven te redden, hoe steek je dan in elkaar?
...quote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef gretigaard12 het volgende:
[..]
De pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet?
Nee, ik zou gaan lachen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
...
Als je vader in het water zou liggen zou je 'm dan wel helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |