Ik ben ook bang voor dit scenario. In principe verkoop ik alleen maar m'n 'gratis' coins, dus ik kan er geen buil aan vallen. Hopen dat het nog even op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Minder en minder, omdat er simpelweg niemand mee betaalt. Zou jij er mee betalen als het ding morgen misschien twee keer zoveel waard is? Dan hou je hem liever in je zak.
Dus sterft het aantal shops dat iets met bitcoins doet een stille dood en komt er een moment dat alle hoarders beseffen dat de stapel bitcoins waar ze op zitten alleen nog daar maar goed voor is: er op zitten. Want er is niets anders dat je er mee kunt doen.
En dan implodeert de piramide. Degenen die op tijd verkocht hebben zijn er dan rijk(er) van geworden, de rest is zijn inleg kwijt.
Het hele probleem van bitcoin is in dit topic natuurlijk perfect zichtbaar. Je hoort hier niemand over waar bitcoin eigenlijk zo goed voor zou zijn, als betaalmiddel. Het enige waar men over praat is hoeveel hun bitcoins nu waard zijn geworden. Dan weet je dat het dus puur om een opgeblazen waarde gaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik ben ook bang voor dit scenario. In principe verkoop ik alleen maar m'n 'gratis' coins, dus ik kan er geen buil aan vallen. Hopen dat het nog even op zich laat wachten
Daar kan je wel dik geld verdienen, in het verschil tussen de exchanges. Ik doe het trouwens ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:39 schreef Blinker het volgende:
Ik ben zelf niet zo van het switchen van exchanges, want dan blijf je bezigUiteindelijk trekt het toch altijd wel recht.
Heb je er een videokaart voor gekocht? Welke? En waarmee mine je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:48 schreef Blinker het volgende:
Ik ben zelf niet zo van het speculeren. Het kan zomaar ineens instorten, al denk ik wel dat het nog even op zich laat wachten. Nog een weekje minen en ik heb m'n nieuwe videokaart er uit
En dan nog een hele poos voor iemand de coins daadwerkelijk uit zal geven uit angst dat het toch weer instabiel wordt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef ToshiArai het volgende:
Ik ben bezig met een BitCoin web shop. Alleen zal ik moeten blijven wachten tot het een beetje constant komt.
MtGox biedt een API voor webshops volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:41 schreef ToshiArai het volgende:
Ik ben bezig met een BitCoin web shop. Alleen zal ik moeten blijven wachten tot het een beetje constant komt.
Ik heb vandaag ook maar eens Phoenix 1.48 met BTCmine pool account ingesteld op m'n low budget MediaCenter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:03 schreef Blinker het volgende:
Jup, individueel is niet echt rendabel voor mij. Dat kan zo drie maanden duren voordat ik een block heb. Ik pak nu zo'n 60-70 cent. Toch een tientje per dag onder de huidige koers
Geen idee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een oude videokaart dus minen heeft voor mij weinig zin.
Ben wel benieuwd wat jullie er 'uit halen'.
MtGox heeft zich bewezen als een betrouwbaar netwerk. Je kunt je bitcoins ook naar mij sturen, dan verkoop ik ze voor je en kan ik het geld overmaken. Niet voor te kleine getalen, dan blijf ik bezig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Idd,
Niet dat ik al Bitcoins heb, maar hoe koop / verkoop je die dingen veilig?
Ah, ik moet moet me nog even inlezen denk ik, hehe.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
MtGox heeft zich bewezen als een betrouwbaar netwerk. Je kunt je bitcoins ook naar mij sturen, dan verkoop ik ze voor je en kan ik het geld overmaken. Niet voor te kleine getalen, dan blijf ik bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |