Net zoveel als hij straks kwijt is wanneer de bubbel klapt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef RPG het volgende:
Hoeveel geld heeft die persoon in gestopt om aan 350k coins te komen ?
Ik neem aan dat je niet zelf de energie betaalt? Indien wel: veel plezier met je energierekening straksquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:46 schreef Blinker het volgende:
Daarom speculeer ik ook niet op de markt. Risico blijft toch vrij groot. Ik mine in principe alleen, dus zie wel waar het heen gaat. Ik kan van winst naar iets minder winst gaan. Fine by me.
Handig! Dat wordt 4000 wat stroom vreten en genereren als de motherfuckerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef Blinker het volgende:
Nope, studentenwoning. All-inclusive huur.
Als je straks rijk bent (quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:50 schreef Blinker het volgende:
Nope, studentenwoning. All-inclusive huur.
Er is best een hoop mensen die er veel geld aan verdienen, die "quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je straks rijk bent () stuur je wel je huurbaas een bloemetje?
Virtueel ja.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Er is best een hoop mensen die er veel geld aan verdienen, die "" kan je achterwege laten
.
Holy shit! Da's uh... 300 euro! Je bent rijk!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook $400 aan verdiend. Echt geld.
2 weken, op een investering van ¤350.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Holy shit! Da's uh... 300 euro! Je bent rijk!
Hoe lang had je daar voor nodig?
Dit is totaal niet vergelijkbaar.quote:In een piramidespel verdienen de eerste paar altijd wel wat geld he...
Oh wow, een stuk in De Persquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:28 schreef Blinker het volgende:
Nu ben ik opeens een hacker volgens de pers
http://www.depers.nl/econ(...)s-en-criminelen.html
Dan neem ik aan dat je nu alles verkocht hebt? De boel zakt al weer aardig in toch?quote:
Totaal wel. Hoe eerder je in stapt, hoe groter de kans op winst. Als je instapt net voor de boel ploft ben je alles kwijt. Hoe piramide wil je het hebben?quote:Dit is totaal niet vergelijkbaar.
Bij een piramidespel wordt de "winst" van een bestaande deelnemer uitgekeerd met het geld van de inleg van nieuwe deelnemers, voorzover ik kan zien is dat hier niet gaande. Dan zou een aandeel WorldOnline kopen volgens jouw logica ook een piramidespel zijn. Slim is het misschien niet, maar geen Ponzi scheme.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat je nu alles verkocht hebt? De boel zakt al weer aardig in toch?
[..]
Totaal wel. Hoe eerder je in stapt, hoe groter de kans op winst. Als je instapt net voor de boel ploft ben je alles kwijt. Hoe piramide wil je het hebben?
Tegen welke prijs?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Mooi product om mee te speculeren
Ik heb dan ook gisteren voor rond de 5000 euro aan bitcoins gekochtAfgaande op de voorgaande ontwikkelingen, lijkt me dit een goede gok!
Die coins die ik jou veel te goedkoop heb verkocht heb je voro vette winst verkocht?quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Laatst 30 BTC's verkocht voor 7.5 dollar per stuk (destijds gekocht voor 3.4 en 3.5 dollar per stuk). Had verwacht dat de koers weer flink zou gaan dalen, aangezien dat daarvoor ook al een keer was gebeurd. Had blijkbaar beter even kunnen wachten!
9,10quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:11 schreef Leonidas82 het volgende:
Mooi product om mee te speculeren
Ik heb dan ook gisteren voor rond de 5000 euro aan bitcoins gekochtAfgaande op de voorgaande ontwikkelingen, lijkt me dit een goede gok!
Je bedoeld natuurlijk voor $10 bitcoiN gekocht, want de bubbel is zo ver opgeblazen dat je er niet meer krijgt. Gefliciteerd met de aankoop! Wat ga je er mee doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:43 schreef PiRANiA het volgende:
Vanaf 15 seconden. In 1.5 minuut geweldig uitgelegd.
Net voor $10.50 bitcoins gekocht.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die coins die ik jou veel te goedkoop heb verkocht heb je voro vette winst verkocht?
Mooie 1337. Maar wat vind jij een redelijke prijs nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef PiRANiA het volgende:
Wat ik gisteren kocht voor $10.5 maar verkocht voor $13.37.
Er is geen redelijke prijs omdat die wordt bepaald door vraag en aanbodquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:11 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mooie 1337. Maar wat vind jij een redelijke prijs nu?
Zijn er überhaupt al webshops e.d. die de munt accepteren?
Minder en minder, omdat er simpelweg niemand mee betaalt. Zou jij er mee betalen als het ding morgen misschien twee keer zoveel waard is? Dan hou je hem liever in je zak.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:11 schreef eleusis het volgende:
Zijn er überhaupt al webshops e.d. die de munt accepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |