Was daar bij die c1000 hequote:
Nee ik doe echt hard mn best om na post 290 niet meer te postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
Huppel, zou je de volgende keer weer willen lapohunten?
ja in noord of de overwhere, kan niet andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was daar bij die c1000 he![]()
Ik moest heel hard lachen wel
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb heul geen spannende afspraakjes in mijn agenda
Gelukkig woon jij het goede gedeeltequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja in noord of de overwhere, kan niet anders
ik kan zondag nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
klopt. mijn ouders hadden heel vroeger een bx, en daarna ook nog een keer een xantia. moest zichzelf eerst omhoog pompen enzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef oshiro het volgende:
Tevens is die hydrovering wel echt fucking briljant. Elke wagen waarin ik heb gereden kan niet tippen aan de Xantia waarmee ik nu, in total loss toestand, over de weg rij. Mag alleen wat minder toeren draaien.
De enige afspraak die ik in mijn agenda heb staan is dat ik met lowlandsweekend op de katten van een vriendin mag passen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
Je hebt het nu over Comfort neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef oshiro het volgende:
Tevens is die hydrovering wel echt fucking briljant. Elke wagen waarin ik heb gereden kan niet tippen aan de Xantia waarmee ik nu, in total loss toestand, over de weg rij. Mag alleen wat minder toeren draaien.
Dan moet je wel wat beter opletten, sweetiequote:
Doen we weer een tietenbotsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat beter opletten, sweetie
*nogmaals dikke knuffel geeft*
Noem je me nou godverdomme ouwe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan nog zou ik toch ech tmijn voorkeur niet af laten hangen van de voetbalclub. Tenzij het zo'n aso is met een AFCA tattoo ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
Nieuwe hebben dat niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
klopt. mijn ouders hadden heel vroeger een bx, en daarna ook nog een keer een xantia. moest zichzelf eerst omhoog pompen enzo.
Yayquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat beter opletten, sweetie
*nogmaals dikke knuffel geeft*
Ja ja jaquote:
Neem het eens niet zo serieusquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog zou ik toch ech tmijn voorkeur niet af laten hangen van de voetbalclub. Tenzij het zo'n aso is met een AFCA tattoo ofzo.
ja het was ook nog voor die tijd. ken je ook nog die xantia activa? dat ding helde zowat niet over in bochten, geniaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nieuwe hebben dat niet meer. Vanaf 1994 ofzo.
Haterquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog zou ik toch ech tmijn voorkeur niet af laten hangen van de voetbalclub. Tenzij het zo'n aso is met een AFCA tattoo ofzo.
Nee hoor, dat zou gewoon zijn omdat ik niet op dat soort gasten val.quote:
Uhuquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Comfort neem ik aan?
Waarom moet ik lapohunten van je eigenlijk?quote:
War proppen wij em tussen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Proppen we Ang3l ertussen?
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef dawg het volgende:
[..]
ja het was ook nog voor die tijd. ken je ook nog die xantia activa? dat ding helde zowat niet over in bochten, geniaal
Maar het moest perse een AFCA tattoo zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou gewoon zijn omdat ik niet op dat soort gasten val.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
War proppen wij em tussen?
Tussen boobies zo zacht als een kussen?
Waarop ik mijn krullen dan slaperig vlei
Ik en de boobies, zij aan zij?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
War proppen wij em tussen?
Tussen boobies zo zacht als een kussen?
Waarop ik mijn krullen dan slaperig vlei
Ik en de boobies, zij aan zij?
Ja, alleen echte tokkies hebben dat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Maar het moest perse een AFCA tattoo zijn
Ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
YayDan knuffel ik wel terug hoor.
dan hoef ik geen nieuwe te makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet ik lapohunten van je eigenlijk?
Ik werk niet meer, dus ik heb weer tijd teveel. Roep maar.quote:
Vind ik een goed planquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Proppen we Ang3l ertussen?
[..]
Neem het eens niet zo serieus
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou godverdomme ouwe?
Zal ik die van jou 's tussen de bankschroef douwe?!
En dan drie keer draaien en d'raf me da zaakje
Nog 1 woord en ik maak je.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee jammer...
Alhoewel je met zakje en kwakje wel wat kon![]()
Vreemd ik ken 3 mensen met een voetbal tatoeage.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alleen echte tokkies hebben dat.
Dus wacht ik nog maar even met krassenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Ang3l het volgende:
IK MOET PLASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat rijmt dan... Handen wassen?
Niet te harden gassen?
Het was ook niet geheel onvoorspelbaarquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet anders verwacht
Ach soquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Staan in andermans agenda..
Maar heb wel iets anders in mijn agenda staan
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het was ook niet geheel onvoorspelbaar.
Dus, wat doe je vanavond?
* Huppelmuts gaat klaarstaan voor de tietenbotsquote:
Het is ook nooit goed bij jou hequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoef ik geen nieuwe te maken
al kon nu nog wel mijn post erin
. mensen met een tattoo van hun voetbalclub (ongeachte welke club)quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vreemd ik ken 3 mensen met een voetbal tatoeage.
1 heeft de kuip, 1 heeft het feyenoordlogo en 1 heeft FR op zn arm.
Ik zie Angel nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat klaarstaan voor de tietenbots
maar een ADO tattoo of willekeruige voetbaltattoo daar hoor ik je niet overquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, alleen echte tokkies hebben dat.
Dat zou ik ook niet snel doen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
. mensen met een tattoo van hun voetbalclub (ongeachte welke club)
oh ja, dat was een v6 inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
JaDie wil ik nog aanschaffen, een Activa V6.
Eerst m'n huidige project maar eens afmaken.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts gaat klaarstaan voor de tietenbots
Wat lach je nou johquote:
Ik ook nietquote:
op fok zit ook iemand die de kuip (geloof ik) op zijn rug heeft. met nog wat dingen eromheen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mhwoa, dat laatste ligt er aan.... als je het discreet houdt en een artiest echt wat voor je betekent....quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet snel doen hoor.
Of van een band/zanger/zangeres
Ja, ik vind het gewoon echt voor aso's sorry.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leer mij kennenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou he
Tattoo's in het algemeen of van een sporter/club?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik vind het gewoon echt voor aso's sorry.
Ik heb een schoolagenda en een persoonlijke agendaquote:
Dat zou echt niks voor mij zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een schoolagenda en een persoonlijke agenda
We kunnen ook iemand anders tietenbotsenquote:
Ssssssstquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe,,die hebben we allemaal toch
Gestructureerde meid! Heb een agenda, die in mijn hoofd...kan je zeggen,,dat werkt niet echt soepel..quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een schoolagenda en een persoonlijke agenda
nee bedanktquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen ook iemand anders tietenbotsen
Spijt dat ik me ooit op die site heb aangemeldquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:53 schreef dawg het volgende:
[..]
oh ja, dat was een v6 inderdaad.
wat voor project?
en even plaatje voor de beeldvorming.
[ afbeelding ]
Nee, niet echt, het is een puinzooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gestructureerde meid! Heb een agenda, die in mijn hoofd...kan je zeggen,,dat werkt niet echt soepel..
Xhale.nl Het leukste jongerenforum van nederlandquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spijt dat ik me ooit op die site heb aangemeld
Ah ok, dan is het goedquote:
dat topic, vetquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En: [Paint] Renault Master
[ afbeelding ]
Ja maar wie dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen ook iemand anders tietenbotsen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Xhale.nl Het leukste jongerenforum van nederland
De Groot.... oplichters bedrijfquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
dat topic, vet
[ afbeelding ]
zoietsmaar dan met een uit de kluiten gewassen crossmotor?
Wat vind je van Jacobse en Van Es?quote:
Neh zie plaatjequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef dawg het volgende:
[..]
dat topic, vet
[ afbeelding ]
zoietsmaar dan met een uit de kluiten gewassen crossmotor?
Euh... Goede vraag. Angel zit nog op de wcquote:
En verder is niemand een tietenbots waardig eigenlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Goede vraag. Angel zit nog op de wc
ja ook mooi.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neh zie plaatjeZo moet ie worden.
Ik moest eerst googlenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wat vind je van Jacobse en Van Es?
Je hebt gelijk. We gaan wachten tot Angel terug is!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En verder is niemand een tietenbots waardig eigenlijk
Ja hij is al blauw dus dan is dit lekker simpel. En alle gespoten delen aan de binnenkant hebben dan ook dezelfde kleur als aan de buitenkant.quote:
Neutronekorrels? Godvahdegodvah... Tis geweuwn bastehdsuikah!quote:
Eindhovuh de gakste!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil morgen naar Eindhoven![]()
Even kijken of ik Raph zo gek kan krijgen
wat doen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja dat zeggen zequote:
NK breakdance. Iets leuks voor mn zoon dusquote:
Weet ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]... niet de bedoeling he, van een agenda..
Kan je Kempi de groeten doen voor me?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan, de officiële mugshot :quote:A Framingham teenager fought with officers Tuesday as they tried to prevent him from swallowing a bag of what appeared to be cocaine, police said.
Art Taylor, 18, swallowed the small bag but was arrested on several other charges after police pulled him over on Union Avenue at 8:35 p.m., police spokesman Lt. Ron Brandolini said.
Members of the street crimes unit patrolling Franklin Street saw a car turn onto Pearl Street without signaling. They stopped the car on nearby Union Avenue, but when they spoke to Taylor, he refused to give them his license or registration, Brandolini said.
"He made a quick movement to the center console, and there was small baggie with a white powder in it," Brandolini said. "He immediately made a movement to put it in his mouth."
An officer tried to stop him, but Taylor kept pushing his arm away. The officers dragged Taylor from the car, and he started fighting with them in the middle of the road.
Ja, nee, ik ken het nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:06 schreef oshiro het volgende:
[..]
Neutronekorrels? Godvahdegodvah... Tis geweuwn bastehdsuikah!
ZAPP!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan, de officiële mugshot :
[ afbeelding ]
Liever nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan je Kempi de groeten doen voor me?
Rival is nog vrij zondagquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb heul geen spannende afspraakjes in mn agenda!
Stukjes van "Winterklaar" en "Maison Pretty Boy" zijn wel leukquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, nee, ik ken het nietMaar het fragmentje dat ik nu kijk is wel leuk an sich.
Ik ken alleen neutronenbommenstickers
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb heul geen spannende afspraakjes in mn agenda!
quote:
* Spezza19 geeft kusje er opquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
O man nu ben ik meteen klaar wakkerRecht op mn zere kont
![]()
koffie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Evie het volgende:
[..]
O man nu ben ik meteen klaar wakkerRecht op mn zere kont
![]()
Ik zal eens zoekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Stukjes van "Winterklaar" en "Maison Pretty Boy" zijn wel leuk
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
mijn cadeautjes voor het feest vanmiddag: paarden ministeck, een dvd over adolf hitler en een hello kitty zelfbouwpakketje
Oeh, ministeckquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
mijn cadeautjes voor het feest vanmiddag: paarden ministeck, een dvd over adolf hitler en een hello kitty zelfbouwpakketje
Moet ik nog even bekijkenquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe zijn je tentamens nog gegaan?
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef Q. het volgende:
Oh, en zondag ga ik sinterklaas vieren. Met alleen maar mooie vrouwen.
Hello Kittyquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:12 schreef Ripley het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |