Was daar bij die c1000 hequote:
Nee ik doe echt hard mn best om na post 290 niet meer te postenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
Huppel, zou je de volgende keer weer willen lapohunten?
ja in noord of de overwhere, kan niet andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was daar bij die c1000 he![]()
Ik moest heel hard lachen wel
Ik ook nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
Ik heb heul geen spannende afspraakjes in mijn agenda
Gelukkig woon jij het goede gedeeltequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
ja in noord of de overwhere, kan niet anders
ik kan zondag nogquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
klopt. mijn ouders hadden heel vroeger een bx, en daarna ook nog een keer een xantia. moest zichzelf eerst omhoog pompen enzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef oshiro het volgende:
Tevens is die hydrovering wel echt fucking briljant. Elke wagen waarin ik heb gereden kan niet tippen aan de Xantia waarmee ik nu, in total loss toestand, over de weg rij. Mag alleen wat minder toeren draaien.
De enige afspraak die ik in mijn agenda heb staan is dat ik met lowlandsweekend op de katten van een vriendin mag passen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef Spezza19 het volgende:
Je hebt het nu over Comfort neem ik aan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef oshiro het volgende:
Tevens is die hydrovering wel echt fucking briljant. Elke wagen waarin ik heb gereden kan niet tippen aan de Xantia waarmee ik nu, in total loss toestand, over de weg rij. Mag alleen wat minder toeren draaien.
Dan moet je wel wat beter opletten, sweetiequote:
Doen we weer een tietenbotsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat beter opletten, sweetie
*nogmaals dikke knuffel geeft*
Noem je me nou godverdomme ouwe?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dan nog zou ik toch ech tmijn voorkeur niet af laten hangen van de voetbalclub. Tenzij het zo'n aso is met een AFCA tattoo ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 kakkerlakken en de laatste nieuwe ex heeft gewoon een bloedhekel aan voetbal.
Ik vind het leuk om te kijken, wil het wel leuk houden. Met mijn exen was voetbal kijken dus echt niet leuk.
Nieuwe hebben dat niet meerquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:46 schreef dawg het volgende:
[..]
klopt. mijn ouders hadden heel vroeger een bx, en daarna ook nog een keer een xantia. moest zichzelf eerst omhoog pompen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |