Aardbeien plukken.quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedacht me net....vrijwilligerswerk is ook een manier om nieuwe contacten op te doen.
Karmatechnisch goede bezigheid. Al mijn vrienden die vrijwilligerswerk hebben gedaan kregen vervolgens een relatie. Kan toeval zijn. Of niet.quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik bedacht me net....vrijwilligerswerk is ook een manier om nieuwe contacten op te doen.
Krijgen ze voor betaald.quote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Bombshell het volgende:
Veel vrouwen hier opeens in het eeuwige vrijgezel forum..
Hmmquote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Northside het volgende:
[..]
Karmatechnisch goede bezigheid. Al mijn vrienden die vrijwilligerswerk hebben gedaan kregen vervolgens een relatie. Kan toeval zijn. Of niet.
quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Over 10 jaar zitten we hier nog... Deel 999 we zijn er bijna
Heb je trouwens een linkje naar de vorige 3 delen?quote:Op maandag 6 december 2010 15:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Over 10 jaar zitten we hier nog... Deel 999 we zijn er bijna
Eeuwig vrijgezel deel 2 Eeuwig vrijgezel deel 3quote:Op maandag 6 december 2010 15:57 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Heb je trouwens een linkje naar de vorige 3 delen?
quote:Op maandag 6 december 2010 16:09 schreef FOKkû het volgende:
Check mijn faal.
Afgewezen en geflashed door Myraela!
Ik kan er na 101 keer niet meer om lachenquote:Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Het rare is, achteraf kan ik er keihard om lachen.
quote:Op maandag 6 december 2010 16:18 schreef FOKkû het volgende:
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Sorry, zelfs dat is te laag voor mij.
Geen idee, ik ben al een half jaar actief op FOK!. En dat met Myraela was eens, en nooit meer.quote:Op maandag 6 december 2010 16:29 schreef skippy22 het volgende:
Hoe lok je fok mokkels naar dit topic ? Als ze al echt zijn...
Vroeger had je SHE nogquote:Op maandag 6 december 2010 16:31 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben al een half jaar actief op FOK!. En dat met Myraela was eens, en nooit meer.
Pics?quote:Op maandag 6 december 2010 16:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Vroeger had je SHE nogOh wat een geile slet was dat
En jojoortje danquote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Sorry, FOK!-sters zien er zo niet uit.
Ja, inderdaad, die had nog wel eens van die geile verhalen dat ze zich tijdens een diner op de wc in d'r kont had laten neuken door een ober die ze net 10 minuten kende. Waren alle vrouwen maar zo...quote:Op maandag 6 december 2010 16:33 schreef skippy22 het volgende:
Vroeger had je SHE nogOh wat een geile slet was dat
Ik ken d'r niet, maar dat jullie hierin geloven.quote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die had nog wel eens van die geile verhalen dat ze zich tijdens een diner op de wc in d'r kont had laten neuken door een ober die ze net 10 minuten kende. Waren alle vrouwen maar zo...
Helaasquote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, die had nog wel eens van die geile verhalen dat ze zich tijdens een diner op de wc in d'r kont had laten neuken door een ober die ze net 10 minuten kende. Waren alle vrouwen maar zo...
Is er toch nog 1 die neukt op fokquote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet, maar dat jullie hierin geloven.
Jij kende SHE niet... en dan nog, ik wil er gewoon in geloven.quote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef FOKkû het volgende:
Ik ken d'r niet, maar dat jullie hierin geloven.
Nee, kansloos SC'en met vage inside-jokes.quote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Bier drinken en vrouwen offeren?
Daar komt het wel op neerquote:Op maandag 6 december 2010 16:57 schreef Northside het volgende:
[..]
Bier drinken en vrouwen offeren?
De geile sletquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Jij kende SHE niet... en dan nog, ik wil er gewoon in geloven.
Nee, dat is gewoon weer een manier om meisjes te leren kennen die weer met andere jongens weglopen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 6 december 2010 17:00 schreef FOKkû het volgende:
Zal ik een apart topic openen, met de vraag of FOK!-ers weleens met elkaar gedated hebben, speciaal om jullie kanslozen wat hoop te geven?Ik maak sowieso kwaliteitstopics!
Dit plan klinkt zo enorm kansloos dat het misschien wel zou werkenquote:Op maandag 6 december 2010 17:00 schreef FOKkû het volgende:
Zal ik een apart topic openen, met de vraag of FOK!-ers weleens met elkaar gedated hebben, speciaal om jullie kanslozen wat hoop te geven?Ik maak sowieso kwaliteitstopics!
Ik wil nog even skippy22's mening horen.quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit plan klinkt zo enorm kansloos dat het misschien wel zou werken
Wie weetquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Dit plan klinkt zo enorm kansloos dat het misschien wel zou werken
Verder gaat het wel goed met je?quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Oké, ik ben even MSN'en, komt zo, jongens. Wat moesten jullie toch zonder mij.
Ja hoor, vanwaar die vraag?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Verder gaat het wel goed met je?
gozer, ik was aan het douchen, dus je kon al lang en breed het topic openen.. beetje die jongen laten wachten..quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Oké, ik ben even MSN'en, komt zo, jongens. Wat moesten jullie toch zonder mij.
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire:quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef xenobinol het volgende:
Zojuist weer een blauwtje gelopen op paiq
Wat is er gebeurd ?quote:Op maandag 6 december 2010 23:24 schreef xenobinol het volgende:
Zojuist weer een blauwtje gelopen op paiq
"nou.... ik ga maar weer eens"quote:
Arme jongen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
"nou.... ik ga maar weer eens"
Zo gaat dat nu altijd
er is ergens een topic + paint wie met wie gedate heeft met Fok!ers. Kmoet het even opzoeken..quote:Op maandag 6 december 2010 17:00 schreef FOKkû het volgende:
Oh geile studentesquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:03 schreef FOKkû het volgende:
Lotgenoten...
Ik ga even naar de uni, niet denken dat ik jullie alleen laat!
Ohquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:20 schreef xenobinol het volgende:
[..]
"nou.... ik ga maar weer eens"
Zo gaat dat nu altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef CecilBDemented het volgende:
shit durf niet op msn
ik ga zo afgemaakt worden, heb ik geen zin in
nou kort samen gevat, ik had zaterdag een afspraak met een vriendin. (geen relatie of date)quote:
Kwam je klaar ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:01 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Vandaag lekkere chick gezien. FOKkû kon er helaas niet mee omgaan.![]()
Ik heb me ook afgerukt onder de douchequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik heb een half uur geleden nog geneukt
Niet ingaan op dat soort vrouwelijke emo gedoe. Je hebt niks bijzonders gezegd en zij zit overdreven te reageren. Laat je niet zo manipuleren en ga alsjeblieft geen bloemetje halenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:16 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
nou kort samen gevat, ik had zaterdag een afspraak met een vriendin. (geen relatie of date)
echter zegt zij vrijdag ik kom niet zaterdag vanwege het slechte weer.
ik antwoord dat ik het jammer vond, had wel in in positieve afleiding ( had kut week gehad)
das verkeerd gevallen bij de jongedame! Ik mijzelf van mijn goede kant laten zien geprobeerd goed te praten zondag! eind van het gesprek zegt ze me te wantrouwen naar wat ik gedaan heb!
ja het is ook echt een schande om te zeggen dat ik het jammer vind dat iemand niet komt!!
ik denk maandag breng wel een bloemetje! dan heb ik alles van mijn kant geprobeerd.
echter hoor ik nu niks meer, en verwacht een slachtpartij als ik op msn ga!!
en daar heb ik gewoon geen zin in!
weet gewoon zeker dat ook dit gebaar weer verkeerd is![]()
Ik weet het allemaal niet meer
Het is opgelost!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Niet ingaan op dat soort vrouwelijke emo gedoe. Je hebt niks bijzonders gezegd en zij zit overdreven te reageren. Laat je niet zo manipuleren en ga alsjeblieft geen bloemetje halen.
[..]quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |