quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dit weer maar vervelend, gevaarlijk en onpraktisch.
Ik kijk dan graag vanaf de 9e etage naar beneden met een kop koffie in mijn hand, hoofdschuddend en grinnikend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
'n Dik pak in de stad, en het groeit maar door. Tijd om rijksambtenaren met sneeuwballen te bekogelen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik kijk dan graag vanaf de 915e etage naar beneden met een kop koffie in mijn hand, hoofdschuddend en grinnikend.
Snij het vetspek in stukjesquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al veel te lang geen recept meer gezien in de LPT.
Terrorist zeker niet, hooguit onnadenkend. Maar ik twijfel nog.quote:Op maandag 6 december 2010 05:14 schreef Mainport het volgende:
Wat een held die Julian Assange, bewaker van de democratie
Erg slim van de regering om hem als terrorist weg te zetten, waarschijnlijk is de helft van de papa's en mama's in deze reeks het daar mee eens.
En als je de jonge hoogopgeleide linked in-burger al mee hebt is de strijd gespeeld, en zijn er enkel nog wat vrijdenkers die als oude gekken worden weggezet over die tegenstribbelen
Welnee. Dit heeft niets te maken met democratie bewaken of met misstanden aan de kaak stellen. Dit is gewoon 250.000 documenten online gooien en zeggen: "Zoek maar uit of er iets tussen staat wat voor jou niet door de beugel kan." Eventuele bijkomende schade is voor WikiLeaks dan kennelijk als de 'burgerslachtoffers' die je in elke oorlog maakt.quote:Op maandag 6 december 2010 05:14 schreef Mainport het volgende:
Wat een held die Julian Assange, bewaker van de democratie
Dat is ie zeker. (Picasso ook, trouwens.) Zijn persoonlijkheid of karakter interesseert me nog het minst.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef KP het volgende:
Ik vind die Assange vooral een pompeuze zak hooi.
Dat had ik er niet echt uitgehaald. Ik dacht dat hij vooral inzet op transparantie.quote:Op maandag 6 december 2010 09:44 schreef Ringo het volgende:
Maar daar gaat het toch ook om? Verwarring zaaien? Dat democratische lulverhaaltje wordt er bijgesleept om de politiek-correcte opiniemakers te paaien. Assange is een anarchist pur sang.
Da's ook een fraaie: openbaarheid van informatie zaait onduidelijkheid.quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Z het volgende:
Die 250.000 documenten scheppen waarschijnlijk nog meer onduidelijkheid en roepen zo nog veel meer vragen op dan als ze niet gepubliceerd waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |