Ik heb ze ten tijde van Head Music gezien in Vredenburg en dat was echt mieters! Vanaf het eerste nummer (Electricity) stond iedereen te stuiteren, ook ik, ondanks mijn notoire bewegingsschuwheid.quote:
Het Corpus Studiosorum Reformatum Groningae 'Veri Et Recti Amici' ('Ware en oprechte vrienden') (VERA) werd op 14 februari 1899 opgericht als debatteervereniging.quote:
Ja, maar zo wordt Vera niet aangeduid. Vera wordt aangeduid gelijk het een persoon is, of, wanneer dat verwarring schept, de Veraclub of JC Vera.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Z het volgende:
'De' ware en oprechte vrienden kan toch prima?
Vertel dan maar eens, heet jouw tandarts toevallig Vera?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:19 schreef Spektor het volgende:
De 'volg topic' knop gebruiken of een reactie plaatsen. Dilemma's.
Is het raar dat ik alleen z'n achternaam weet? Het is nog een veel voorkomende achternaam ook: de Vries.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens, heet jouw tandarts toevallig Vera?
De mijne heet Mary, maar ik weet nooit of ik op z'n Engels 'merrie' moet zeggen of op z'n Hollands 'meerie'.
Nee hoor, dat lijkt me juist heel gezond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef Spektor het volgende:
[..]
Is het raar dat ik alleen z'n achternaam weet? Het is nog een veel voorkomende achternaam ook: de Vries.
Of een ouderwetse kruik. Die ben ik gaan herwaarderen door Ivan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het echt aanraden. Overigens ook de dikke gevoerde sokken van de markt.
Ik heb er nog een die eruit moet. Dat wilde de tandarts voor mijn 30e doen, maar ik zorg elke keer dat er een zwangerschap tussenkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Thisbe het volgende:
Tandartsen hebben een hekel aan mensen die lang niet zijn geweest. Voor dat soort mensen zijn ze extra vervelend.
Overigens hou ik van mijn tandartsen.Hoewel mijn verstandskiezen er binnenkort wel uitmoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |