quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef k_man het volgende:
Mijn tandarts heeft vanochtend tijdens de halfjaarlijkse controle geen bijzonderheden geconstateerd. Wat een hele opluchting is. Ik heb het niet zo op tandartsen.
Uitslapen was overigens wel fijn geweest. Wat dat betreft niet zo handig gepland. Gisteravond Suede in de Paradiso en meteen vanochtend de tandarts.
Suede was een feestje. Paradiso volledig uitverkocht, maar tot op de achterste rijen enthousiast (kun je mooi zien vanaf het balkon). Het was alleen véél te hard. Zelfs met oordopjes in was het geluidsniveau maar net uit te houden. Maar soît, het was erg tof.
Wie?!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:12 schreef sigme het volgende:
Ik ga volgende week, voor het eerst in drie jaar.
Maats. Die heeft Lourens Timmer opgevolgd, inmiddels 20 jaar geleden denk ik maar Maats is nog steeds een broekie.quote:
O, Maats is je tandarts.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Maats. Die heeft Lourens Timmer opgevolgd, inmiddels 20 jaar geleden denk ik maar Maats is nog steeds een broekie.
Ik ben ook nooit in Paradiso geweest. Wel eens bijna, met GWAR, maar toen heb ik na een nacht met ze in de bus van Berlijn naar A'dam te hebben gezeten en 's ochtend met bandleden door een slapend Amsterdam te dwalen, toch maar afgezien van het concert. Wat driemaal GWAR-op-het-nippertje missen vol maakte. Nooit gezien, die band.
Is Maats verkeerd?quote:
Ik dacht het ook, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat je Paradiso bedoelde, sigme. Wellicht dacht L dat ook.
Ik denk dat ik gewoon in Sigme haar grapje ben gestonken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:54 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat je Paradiso bedoelde, sigme. Wellicht dacht L dat ook.
Ik kan het echt aanraden. Overigens ook de dikke gevoerde sokken van de markt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:03 schreef DO2 het volgende:
Nee, ik wacht er toch nog maar even mee, L. De temperatuur gaat weer omhoog.
Wanneer de temperatuur onder de -9 duikt, ga ik ervoor, heb ik mezelf voorgenomen.
Het is pas echt schokkend dat je al zo lang niet bij de tandarts bent geweest.quote:
Ja, de Paradiso. Vroeger had de VPRO op 3FM de laatste uren van de dag, met op elke dag een ander thema. De hiphop van Kees de Koning, de oude plaatjes van Stoffer & Bentz, etc. Daar luisterde ik dan naar op m'n studentenkamertje. Hoe dan ook, één van de DJ's, ik meen Fons Dellen of Luc Janssen, had het consequent over de Paradiso. Da's blijven hangen.quote:
Ik heb ze ten tijde van Head Music gezien in Vredenburg en dat was echt mieters! Vanaf het eerste nummer (Electricity) stond iedereen te stuiteren, ook ik, ondanks mijn notoire bewegingsschuwheid.quote:
Het Corpus Studiosorum Reformatum Groningae 'Veri Et Recti Amici' ('Ware en oprechte vrienden') (VERA) werd op 14 februari 1899 opgericht als debatteervereniging.quote:
Ja, maar zo wordt Vera niet aangeduid. Vera wordt aangeduid gelijk het een persoon is, of, wanneer dat verwarring schept, de Veraclub of JC Vera.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef Z het volgende:
'De' ware en oprechte vrienden kan toch prima?
Vertel dan maar eens, heet jouw tandarts toevallig Vera?quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:19 schreef Spektor het volgende:
De 'volg topic' knop gebruiken of een reactie plaatsen. Dilemma's.
Is het raar dat ik alleen z'n achternaam weet? Het is nog een veel voorkomende achternaam ook: de Vries.quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens, heet jouw tandarts toevallig Vera?
De mijne heet Mary, maar ik weet nooit of ik op z'n Engels 'merrie' moet zeggen of op z'n Hollands 'meerie'.
Nee hoor, dat lijkt me juist heel gezond.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:52 schreef Spektor het volgende:
[..]
Is het raar dat ik alleen z'n achternaam weet? Het is nog een veel voorkomende achternaam ook: de Vries.
Of een ouderwetse kruik. Die ben ik gaan herwaarderen door Ivan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan het echt aanraden. Overigens ook de dikke gevoerde sokken van de markt.
Ik heb er nog een die eruit moet. Dat wilde de tandarts voor mijn 30e doen, maar ik zorg elke keer dat er een zwangerschap tussenkomt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef Thisbe het volgende:
Tandartsen hebben een hekel aan mensen die lang niet zijn geweest. Voor dat soort mensen zijn ze extra vervelend.
Overigens hou ik van mijn tandartsen.Hoewel mijn verstandskiezen er binnenkort wel uitmoeten.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dit weer maar vervelend, gevaarlijk en onpraktisch.
Ik kijk dan graag vanaf de 9e etage naar beneden met een kop koffie in mijn hand, hoofdschuddend en grinnikend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:33 schreef Ringo het volgende:
'n Dik pak in de stad, en het groeit maar door. Tijd om rijksambtenaren met sneeuwballen te bekogelen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik kijk dan graag vanaf de 915e etage naar beneden met een kop koffie in mijn hand, hoofdschuddend en grinnikend.
Snij het vetspek in stukjesquote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Gellius het volgende:
Ik heb al veel te lang geen recept meer gezien in de LPT.
Terrorist zeker niet, hooguit onnadenkend. Maar ik twijfel nog.quote:Op maandag 6 december 2010 05:14 schreef Mainport het volgende:
Wat een held die Julian Assange, bewaker van de democratie
Erg slim van de regering om hem als terrorist weg te zetten, waarschijnlijk is de helft van de papa's en mama's in deze reeks het daar mee eens.
En als je de jonge hoogopgeleide linked in-burger al mee hebt is de strijd gespeeld, en zijn er enkel nog wat vrijdenkers die als oude gekken worden weggezet over die tegenstribbelen
Welnee. Dit heeft niets te maken met democratie bewaken of met misstanden aan de kaak stellen. Dit is gewoon 250.000 documenten online gooien en zeggen: "Zoek maar uit of er iets tussen staat wat voor jou niet door de beugel kan." Eventuele bijkomende schade is voor WikiLeaks dan kennelijk als de 'burgerslachtoffers' die je in elke oorlog maakt.quote:Op maandag 6 december 2010 05:14 schreef Mainport het volgende:
Wat een held die Julian Assange, bewaker van de democratie
Dat is ie zeker. (Picasso ook, trouwens.) Zijn persoonlijkheid of karakter interesseert me nog het minst.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef KP het volgende:
Ik vind die Assange vooral een pompeuze zak hooi.
Dat had ik er niet echt uitgehaald. Ik dacht dat hij vooral inzet op transparantie.quote:Op maandag 6 december 2010 09:44 schreef Ringo het volgende:
Maar daar gaat het toch ook om? Verwarring zaaien? Dat democratische lulverhaaltje wordt er bijgesleept om de politiek-correcte opiniemakers te paaien. Assange is een anarchist pur sang.
Da's ook een fraaie: openbaarheid van informatie zaait onduidelijkheid.quote:Op maandag 6 december 2010 09:40 schreef Z het volgende:
Die 250.000 documenten scheppen waarschijnlijk nog meer onduidelijkheid en roepen zo nog veel meer vragen op dan als ze niet gepubliceerd waren.
Dat is in dit geval toch ook enigszins zo?quote:Op maandag 6 december 2010 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Da's ook een fraaie: openbaarheid van informatie zaait onduidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |