Als Singles alleen seksen, en alleen daar hun voedingsstoffen vandaan halen, dan hadden er al een paar flink dood moeten zijnquote:
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat is misschien ook moeilijk voor te stellen als je ze voor het uitzoeken hebt zeg maar.
ze bestaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden er eigenlijk nog veel mensen in deze reeks zitten de geen mede-Fokkers hebben 'gedaan'?
Het begon met googlen wat tubgirl, goatse, lemonparty enz wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt je laten verpesten dan!
Het is RZ gelukt, dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen nu is geweest!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden er eigenlijk nog veel mensen in deze reeks zitten de geen mede-Fokkers hebben 'gedaan'?
quote:
En daarom is hij ook niet afhankelijk van Fok, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...
So?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En daarom is hij ook niet afhankelijk van Fok, me dunkt.
Ik heb geen idee hoe godtje eruit ziet eigenlijk. Maar als jij het zegt, als connaisseurquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...
Dan leef je van elkaars bodily fluids?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Brood heb je niet nodig joh. Seks schijnt (naar wat je hier ziet) voldoende te moeten zijn
deze klap in m'n gezicht kom ik niet meer te bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Het is RZ gelukt, dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen nu is geweest!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leef je van elkaars bodily fluids?
Het schijnt gezond te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Keuzes.. keuzes...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Eitwitrijk no doubt.
Dan toch liever straks dat pisoletje met filet american
Amaiquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Zo ver wilde ik nou ook weer niet gaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat geeft ATM een heel nieuwe invalshoek.
koud en kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef detijd het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
Hoe is het met iedereen ?
hoe is het in dit topic??
Ja en niet te hard roepen anders ben je een domme kutquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel in het verleden denken. Gevoellig onderwerp nog.
Hebben we dat ook weer gehadquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toch wilde enkele dat nog even uitvinden.
Krijg de tering.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en niet te hard roepen anders ben je een domme kut
Dat het precies moet gebeuren als jij er weer eens bent. Karma really is a bitch.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hebben we dat ook weer gehadGelukkig
Terwijl die van jouw juist heel slim is, die kan straks ineens groot worden en een kindje eruit gooien en weer klein wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en niet te hard roepen anders ben je een domme kut
errrr over het koud dan kan ik een virtuele warme knuffel sturen de rest kan ik ben ik bang niet bij helpenquote:
De vraag is nu..quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat het precies moet gebeuren als jij er weer eens bent. Karma really is a bitch.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl die van jouw juist heel slim is, die kan straks ineens groot worden en een kindje eruit gooien en weer klein worden
Ik ben zo oppervlakkig als de pest dus meestal ligt het niet aan mij.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is nu..
- ligt het aan mij
- heb ik gewoon pech gehad
Als het dat eerste is.. tja dan heb ik altijd pech gehad, maar dan heb jij geluk dat ik er zelden ben
Die optie stond dan ook niet in het lijstjequote:Op vrijdag 3 december 2010 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben zo oppervlakkig als de pest dus meestal ligt het niet aan mij.
Ik zeg graag de waarheid ook als deze niet in het lijstje staat.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die optie stond dan ook niet in het lijstje
Ach niet iedereen is zo slim om dat te bedenken. Maar ja....quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl die van jouw juist heel slim is, die kan straks ineens groot worden en een kindje eruit gooien en weer klein worden
Bij deze was die overbodig. Maar voor waarheid aangenomen bij deze dan maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef Godtje het volgende:
Ik zeg graag de waarheid ook als deze niet in het lijstje staat.
Ik ben niet smerig, dat sloeg op zijn 2e vraag!quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!
Ik zoek de Jeffrey, baan 1: de kegels zijn om! reclame maar kan hem niet vinden.
Wat is overbodig. Wie bepaald dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij deze was die overbodig. Maar voor waarheid aangenomen bij deze dan maar
Ja maar leg even uit, ms kan ik je helpen. Pfff zeikerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet laten horen!!!
Een of andere reclame over - ik geloof - een ADHD kind in de bowlinghal die alle kegels omflikkert van alle banen.quote:
Die opmerking.. ik, en niet zo zeuren! Jij vrouw!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
Wat is overbodig. Wie bepaald dat?
Het kan maar duidelijk zijn. Nu weet iedereen dat ik oppervlakkig ben en dat het niet aan mij ligt. Niks niet!
Pins. Kegels is bij kegelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een of andere reclame over - ik geloof - een ADHD kind in de bowlinghal die alle kegels omflikkert van alle banen.
Jij hebt alleen iets te zeggen in het oosten en ik kom uit het westen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die opmerking.. ik, en niet zo zeuren! Jij vrouw!
Slechte comebackquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
Jij hebt alleen iets te zeggen in het oosten en ik kom uit het westen.
quote:
Pins klinkt wel heel engels. Voor zover ik weet noemen alle normale mensen de 'pins' bij bowling ook gewoon kegels, alhoewel misschien niet correct.quote:
Ging je maar eens terug!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Godtje het volgende:
Ik hoefde helemaal niet terug te komen.
Waar moet ik heen gaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging je maar eens terug!
(je zei komen.. hhihiihi)
Hier altijd toch!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef detijd het volgende:
er word veel gegooid met errrrr lichaamsdelen
JAAAquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!
Ik zoek de Jeffrey, baan 1: de kegels zijn om! reclame maar kan hem niet vinden.
Hoe de fuck deed je dat nou?quote:
quote:
Nee, heb ik niet eensquote:
Iemand online zien komen op msnquote:
Ik heb kluts niet op msn of in mijn pmquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand online zien komen op msn
Nope! Msn is voor plebs, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb kluts niet op msn of in mijn pm
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet eens
Man A batst een vrouw, een maand later batst Man B diezelfde vrouw, op dat moment worden ze zogenaamde kutzwagers.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets dat miss msn/pm ofzo heet? Niet zo moeilijk lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]Dat kan toch ook per DM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
de patients are dying in the corridorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAA
Die stem doet me altijd denken aan het spelletje Theme Hospital
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |