Zouden er eigenlijk nog veel mensen in deze reeks zitten de geen mede-Fokkers hebben 'gedaan'?quote:
Tja, dat is misschien ook moeilijk voor te stellen als je ze voor het uitzoeken hebt zeg maar.quote:
Als Singles alleen seksen, en alleen daar hun voedingsstoffen vandaan halen, dan hadden er al een paar flink dood moeten zijnquote:
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, dat is misschien ook moeilijk voor te stellen als je ze voor het uitzoeken hebt zeg maar.
ze bestaan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden er eigenlijk nog veel mensen in deze reeks zitten de geen mede-Fokkers hebben 'gedaan'?
Het begon met googlen wat tubgirl, goatse, lemonparty enz wasquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij hebt je laten verpesten dan!
Het is RZ gelukt, dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen nu is geweest!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Zouden er eigenlijk nog veel mensen in deze reeks zitten de geen mede-Fokkers hebben 'gedaan'?
quote:
En daarom is hij ook niet afhankelijk van Fok, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...
So?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef Techno het volgende:
[..]
En daarom is hij ook niet afhankelijk van Fok, me dunkt.
Ik heb geen idee hoe godtje eruit ziet eigenlijk. Maar als jij het zegt, als connaisseurquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij zit hier heel lang, is niet onknap, is een man, is populair, statistisch gezien...
Dan leef je van elkaars bodily fluids?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Brood heb je niet nodig joh. Seks schijnt (naar wat je hier ziet) voldoende te moeten zijn
deze klap in m'n gezicht kom ik niet meer te bovenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:15 schreef rival het volgende:
[..]
Het is RZ gelukt, dus ik mag er vanuit gaan dat iedereen nu is geweest!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leef je van elkaars bodily fluids?
Het schijnt gezond te zijnquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leef je van elkaars bodily fluids?
Keuzes.. keuzes...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Eitwitrijk no doubt.
Dan toch liever straks dat pisoletje met filet american
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |