Bij deze was die overbodig. Maar voor waarheid aangenomen bij deze dan maarquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:22 schreef Godtje het volgende:
Ik zeg graag de waarheid ook als deze niet in het lijstje staat.
Ik ben niet smerig, dat sloeg op zijn 2e vraag!quote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!
Ik zoek de Jeffrey, baan 1: de kegels zijn om! reclame maar kan hem niet vinden.
Wat is overbodig. Wie bepaald dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij deze was die overbodig. Maar voor waarheid aangenomen bij deze dan maar
Ja maar leg even uit, ms kan ik je helpen. Pfff zeikerdquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus niet laten horen!!!
Een of andere reclame over - ik geloof - een ADHD kind in de bowlinghal die alle kegels omflikkert van alle banen.quote:
Die opmerking.. ik, en niet zo zeuren! Jij vrouw!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
Wat is overbodig. Wie bepaald dat?
Het kan maar duidelijk zijn. Nu weet iedereen dat ik oppervlakkig ben en dat het niet aan mij ligt. Niks niet!
Pins. Kegels is bij kegelenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een of andere reclame over - ik geloof - een ADHD kind in de bowlinghal die alle kegels omflikkert van alle banen.
Jij hebt alleen iets te zeggen in het oosten en ik kom uit het westen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die opmerking.. ik, en niet zo zeuren! Jij vrouw!
Slechte comebackquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
Jij hebt alleen iets te zeggen in het oosten en ik kom uit het westen.
quote:
Pins klinkt wel heel engels. Voor zover ik weet noemen alle normale mensen de 'pins' bij bowling ook gewoon kegels, alhoewel misschien niet correct.quote:
Ging je maar eens terug!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Godtje het volgende:
Ik hoefde helemaal niet terug te komen.
Waar moet ik heen gaan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ging je maar eens terug!
(je zei komen.. hhihiihi)
Hier altijd toch!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef detijd het volgende:
er word veel gegooid met errrrr lichaamsdelen
JAAAquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef Godtje het volgende:
GODVERDOMME!
Ik zoek de Jeffrey, baan 1: de kegels zijn om! reclame maar kan hem niet vinden.
Hoe de fuck deed je dat nou?quote:
quote:
Nee, heb ik niet eensquote:
Iemand online zien komen op msnquote:
Ik heb kluts niet op msn of in mijn pmquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand online zien komen op msn
Nope! Msn is voor plebs, daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb kluts niet op msn of in mijn pm
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet eens
Man A batst een vrouw, een maand later batst Man B diezelfde vrouw, op dat moment worden ze zogenaamde kutzwagers.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
iets dat miss msn/pm ofzo heet? Niet zo moeilijk lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:33 schreef Godtje het volgende:
[..]Dat kan toch ook per DM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
de patients are dying in the corridorquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JAAA
Die stem doet me altijd denken aan het spelletje Theme Hospital
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |