WTf? Da's niet goedquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
ja, dat was heel fijnquote:
Nee, want dan weet je gelijk teveel van mequote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zet wederom haar allerliefste puppy-oogjes op..en de pm open
"Altijd beter dan zo'n Hitler als jij". En hoppa.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
Oh, okee, sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Nee, want dan weet je gelijk teveel van me![]()
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat was heel fijn![]()
net als cup C in de brugklas..
Whehehe.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Altijd beter dan zo'n Hitler als jij". En hoppa.
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.quote:
auquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.
ja..pestkinderenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Dat ik 1.63 ben helpt dan ook niet echt mee.
Dan lijk je al gauw een dik proppie
Kijk, nu bén ik een dik proppie, maar toen echt niet
Kutkinderen
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ow Muck, ik moest nog een liedje voor je draaien van 2 dames
Ouchquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat als ik ooit kinderen krijg dat ze dat nooit gaan doenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
als de mijne dat ooit doet, dan is hij zoooooooooo van mij
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor isquote:
ja hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
heftigquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor is
gewoon dan vetmesten!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
Nee, ik zou sorry moeten zeggenquote:
Poehquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |