Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Moet ik even heel diep na denken, weet het ongeveer welquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
want? ik vier het niet
en je weet ook nie wanneer ik jarig ben
Jongere mannen kunnen ook sexy zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij mij duurt het dan nog ruim 9 maanden
Lekker he?quote:
ouwe suikertaartquote:
Mwoah, TJ is er dan bijna vanaf, ik pak de zijne welquote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Zal ik de wisselrollator vast doorsturen... ?
Vlak na mij toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik ben volgende maand jarig. Weer een jaartje erbij, jahoe.
Zoveel ballonnen kun je niet vasthouden want dan ga je de lucht inquote:
quote:
quote:ouwe suikertaart
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Jongere mannen kunnen ook sexy zijn
[..]
Lekker he?
[..]
ouwe suikertaart
[..]
Mwoah, TJ is er dan bijna vanaf, ik pak de zijne wel
[..]
Vlak na mij toch?
Ik ben niet zo lichtvoetig hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoveel ballonnen kun je niet vasthouden want dan ga je de lucht in
Ik wil het er niet over hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lichtvoetig hoor
ongeveer is niet preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik even heel diep na denken, weet het ongeveer wel
Ja, ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Ik ben tussen de 16 en de 36![]()
![]()
Nee echt, een goed patatje met, oh gottegottegotquote:
Ooh, maar ik zit niet aan de bovenkant hoor. Gelukkigquote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ook![]()
En 36 is niet oud
ik heb trek in een frikandel speciaal (uiteraard met curry)quote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee echt, een goed patatje met, oh gottegottegot![]()
Pas je hier goed tussenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben
Ik ben tussen de 16 en de 36![]()
![]()
Ik heb het wel gewetenquote:
Sorry ik nu nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee echt, een goed patatje met, oh gottegottegot![]()
Jongere man meldtquote:
of allebeiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb trek in een frikandel speciaal (uiteraard met curry)
goffer
Had ik vandaag op een moment in eens ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer
Zul je zien dat ik gewoon vet veel ouder ben dan jijquote:Op donderdag 2 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
Ooh, maar ik zit niet aan de bovenkant hoor. Gelukkig
Zullen we samen naar de snackbar gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
goffer
Als ze hun baard in de keel krijgen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Jongere mannen kunnen ook sexy zijn
[..]
Vlak na mij toch?
Friet zoervleisquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de snackbar gaan![]()
?
Zal toch wel meevallenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zul je zien dat ik gewoon vet veel ouder ben dan jij
Ik denk dat hij ergens rond mij kwa leeftijd zitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja.quote:
Sorryquote:
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditiequote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graagquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze hun baard in de keel krijgen?
En ja, denk het
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zullen we samen naar de snackbar gaan![]()
?
24 is al weer een jaartje meerquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja.
25...is ook weer niet zo heeeeeeeeeeeel jong
Neuh. Weekje later, zoals in mijn profiel gewoon te lezen isquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graag
jij 3 toch?
Ik heb het lichaam van een sportieve 18 jarigequote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditie
33 heliumballonnen krijgen mij echt NOOOOOOOOOOOOIT van de grond hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Stuart het volgende:
Zal toch wel meevallen
De laatste grens die ik geef dan is dat ik tussen de 23 en 33 ben
Schat, vergeleken bij mij ben je een slanke denquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker maar ik mag eigenlijk niet.... ik moet echt kilootjes kwijt
Ik zit er ruim bovenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Noooou, íéts daarboven graag
jij 3 toch?
En je zuipt je lens aan de drank. uhuh.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het lichaam van een sportieve 18 jarige
oh cock.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat niet om leeftijd, maar om conditie
Te luiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh. Weekje later, zoals in mijn profiel gewoon te lezen is
OMG, dat wil ik wel proberenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
33 heliumballonnen krijgen mij echt NOOOOOOOOOOOOIT van de grond hoor
no wayquote:Op donderdag 2 december 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Schat, vergeleken bij mij ben je een slanke den
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |