Neem je die van mij dan ook mee?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat een ja?
Mag jij thuis blijven in alle rust
Rokenquote:
Lief, maar hoeft nietquote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben er gek genoeg voor om het nog te doen ook
Uiteraardquote:
quote:Rokennadampen
ja maar ja maar nee!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef eer-ik het volgende:
Ja, jij haat warmte.
Ik hou ervan. Intens.
Gaat niet dus
EN IK WAS NOG WEL ZO VERLIEFD OP JE!!!1!
Mijn vakantie in Noorwegen is een van mijn favoriete allertijdenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga je mee naar Zweden of zo?
Met mijn stevige schoenen en heldenjas door de sneeuw ploegenquote:
En is Stella het daar mee eens?quote:
Ik ben over exact een maand jarigquote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja ik ook want dan ben ik jarig
quote:
Ik wil nog wel een keertje naar het noordenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn vakantie in Noorwegen is een van mijn favoriete allertijden
[..]
Met mijn stevige schoenen en heldenjas door de sneeuw ploegen
Met fototoestel als het even kan
Feestjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook nog een keerquote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keertje naar het noorden
[..]
Feestje
We learn from the best.quote:
Dan word ik een kwartjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even noteren
[..]
Das wel lastig ja
[..]
Hey GF
Woohoo, feestjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kom gewoon langs met 31 gas ballonnenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga op mijn 31e echt geen feestje geven hoor,.... heb het dit jaar ook niet gevierd
En in Nederlandquote:
Ik vlieg op 17 december naar Nederland tot 2 of 3 januariquote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En in Nederland![]()
Of is dat net daarna?
Zal ik de wisselrollator vast doorsturenquote:
gas ballonnen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom gewoon langs met 31 gas ballonnen
Ja, die helium dingen. Die naar het plafond stijgenquote:
Is goed dat ik dit nu weetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga op mijn 31e echt geen feestje geven hoor,.... heb het dit jaar ook niet gevierd
Oeh, das al bijnaquote:
zeker ook nog jong?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, ik ben volgende maand jarig. Weer een jaartje erbij, jahoe.
Alleen oma is dood, dus ik krijg geen kaartjes meerquote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Met hoeveel ballonnen moeten wij dan klaar staan op Schiphol?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
Ik vlieg op 17 december naar Nederland tot 2 of 3 januari
Verjaardag is de 14e
Gaat snel nu inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed dat ik dit nu weet
[..]
Oeh, das al bijna
Druk met feestjes zie ik alquote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ja, halloquote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met hoeveel ballonnen moeten wij dan klaar staan op Schiphol?
En ja, dat had ik net heel ingewikkeld en vet knap berekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |