Kan ik op m'n slaapkamer ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik kan m'n adem zien.
En ja, ik zit binnen.
Is morgen t/m dinsdag goed?quote:
Checked.quote:
Hahaha, dan worden het dure pepernotenquote:
Nee hoor, macsquote:
Het is ook deels bevriezen en niet helemaalquote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dat is maar 15% van de wijn toch, de rest kan wel eerder bevriezen
Zondag is mij ma jarig. Nou ja, dan een keer SOGgen!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is morgen t/m dinsdag goed?
Of had jij de zondag ook al, want dan wil ik die wel houden, ivm Sinterklaas
Pfoe!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, macs
[..]
Het is ook deels bevriezen en niet helemaal
Check!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef eer-ik het volgende:
@muck: warme slaapkamers ftl.
Koude badkamers ook trouwens.
Ach, kan toch niet slapen de eerste uren. Pijnstillers helpen wat na een tijdje.quote:
Zal ik met een hamer op je flippertje slaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, kan toch niet slapen de eerste uren. Pijnstillers helpen wat na een tijdje.
Aha zo, das wel minderquote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, kan toch niet slapen de eerste uren. Pijnstillers helpen wat na een tijdje.
houdt jouw mama van kinderen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zondag is mij ma jarig. Nou ja, dan een keer SOGgen!
ik ben er gek genoeg voor om het nog te doen ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, dan worden het dure pepernoten
Mijn flippertje heeft het ook koud.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Zal ik met een hamer op je flippertje slaan?
Winterquote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef eer-ik het volgende:
Kortom: de winter suckt.
Laat dat maar in andere landen zijn zodat ik daar kan wintersporten, verder neem ik genoegen met het klimaat van californie.
Wordt een kindercreche daar!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
houdt jouw mama van kinderen?
want dan neem ik de mijne wel mee daar naartoe, dan hebben ze het allebei leuk
Roken, jeweets.quote:
Maar als je flippertje dan zeer doet, voel je de rest niet meer!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn flippertje heeft het ook koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |