dat komt in de buurt, zoiets jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan Herman Finkers![]()
34?
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik was daarbij dan ook nog lelijk.
Er staat nu al een spelfout in.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik spam niet![]()
ik heb alleen kwaliteit posts
zo heetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en Rotorua:
[ afbeelding ]
Stap daarin en je komt als een zooitje botten bovendrijven
Het meisje met de eierstokjesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
34?
het meisje met de eierstokjes is dan ook geniaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel. Dat zei iedereen zelfquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en Rotorua:
[ afbeelding ]
Stap daarin en je komt als een zooitje botten bovendrijven
ik zag hetquote:
Nee, zo zuurquote:
quote:
ik heb die show gezien in Carréquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
het meisje met de eierstokjes is dan ook geniaal.
Dan is dat weer helemaal goed gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel. Dat zei iedereen zelf![]()
Oeh oeh oeh oeh, maar wat moooooooooooooooi
mee eenschquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is dat weer helemaal goed gekomen
Mijn schooltijd was ook niet tof, pispaal van de klas etc, ach, je raakt het gewend en gaat het geloven. Denk ik.
Ik heb haar ontmoet in donker afrika, onder een lantaarnpaalquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Herman Finkers
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ergens een foto van mij naast een enorme zoutberg op La Palma, en ik moet natuurlijk per se proeven of het echt wel zo zout is![]()
Ik heb alleen foto's van mijzelf op FB staan geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ergens een foto van mij naast een enorme zoutberg op La Palma, en ik moet natuurlijk per se proeven of het echt wel zo zout is![]()
Bij jou anders ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn schooltijd was ook niet tof, pispaal van de klas etc, ach, je raakt het gewend en gaat het geloven. Denk ik.
Dat is wel shit als je zo een paar jaar door moet komenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van Japan tot aan Yokohama, in Laos, India en China.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Herman Finkers
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
dat vind ik zo'n mooi liedjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Van Japan tot aan Yokohama, in Laos, India en China.
Maar ook alle Aziaten, vrienden van elkaar.
Op de aarde zijn miljarden mensen,
om van het dubbele nog maar te zwijgen.
* suikertaartje zet haar allerliefste puppy-oogjes opquote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen foto's van mijzelf op FB staan geloof ik
Checkquote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij jou anders ook
Oh, en inderdaad, dat deed ik ook![]()
Ik ben nu een stuk dikker dan toen ze me dik noemden![]()
ach, de middelbare school was niet om mijn dikheid, maar om mijn rolstoelquote:Op donderdag 2 december 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel shit als je zo een paar jaar door moet komen
Is het ook!quote:
Ja, precies.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Check
Als ik naar mijn middelbare schoolfoto's kijk, denk ik weleens "wtf, dat meiske is toch helemaal niet dik?"
Voor FBquote:Op donderdag 2 december 2010 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zet haar allerliefste puppy-oogjes op
oh, heerlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
ach, de middelbare school was niet om mijn dikheid, maar om mijn rolstoel![]()
variatie van scheldwoorden
Same here...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik had gewoon veel eerder tieten en heupen dan de rest..
waarom zet je er dan foto's op?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor FBDat profiel is niet zichtbaar
gezien Yokohama in Japan ligt op een ruime 30 minuten rijden met de Shonan-Shinjuku-lijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Is het ook!
En tegelijk moet ik er altijd om lachen
Alleen zichtbaar voor vrienden die ook op FB zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom zet je er dan foto's op?
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Same here...
Ik had in de brugklas al zeker een c-cup, terwijl er nog zoveel volkomen plat waren
au.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
* suikertaartje zet wederom haar allerliefste puppy-oogjes op..en de pm openquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen zichtbaar voor vrienden die ook op FB zitten
Damn heee wat een horkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
Omdat mijn benen aan gort waren.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
@ pheno waarom zat je in een rolstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |