Ik werd altijd uitgelachen dat ik een rugzak droeg met schoolboeken. I didn't care en zeker na die dag niet meerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezus.
en hoera voor rugzakken dan
Sjezus wat een verhaalquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelde narcose
Later was ik dus eens verkouden, kreeg flarden in mijn hoofd van die ochtend. Lag op straat en zo en zag mensen die ik kende. Ik heb het nagevraagd, het klopte dat ze er waren en dat ik precies op die plek lag, met mijn hoofd naar de middenberm. Cool dat je hersenen dat zo kunnen wegdrukken. Die klap mogen ze blijven wegdrukken, die hoef ik niet met terugwerkende kracht te voelen. Met dank aan rugzak, anders had ik de voorruit in mijn ruggegraat gehad
Ja, op Schipholquote:
té makkelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op Schiphol![]()
Muck en ik zijn die met die ballonnen![]()
33, maar dan gewoon voor de zekerheid en het maximale zweefeffect
quote:
is die idioot nog wel veroordeeld?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd altijd uitgelachen dat ik een rugzak droeg met schoolboeken. I didn't care en zeker na die dag niet meer100km per uur: auto total loss, artsen in verbazing dat ik later alsnog kon lopen en ik met 10 uur schade en een litteken. Pheno - rest of world : 1-0
dat zijn wel heftige praktijkenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:10 schreef Muck het volgende:
[..]Ach gossieIk word ook niet meer gepest, maar vroeger wel.
Er zaten een paar meiden die me op de basisschool al niet zo lagen bij me op school. Alleen deed ik gymnasium en zij LBO, terwijl ze altijd dokter had willen worden.
Dat ik in hun ogen een proppie was en ook nog in het schoolorkest zat, was blijkbaar een goede reden om me van de trap te gooien en onder te tuffen enzo
Okey dokey, goed idee. Ik kijk ernaar uit. Maar hoe herken je mijquote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, op Schiphol![]()
Muck en ik zijn die met die ballonnen![]()
33, maar dan gewoon voor de zekerheid en het maximale zweefeffect
Het ergste was dat mijn schoenen niet meer pasten toen ik de rolstoel uitkwam. Van maat 37 naar 44 gegaanquote:
100 km per uur?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik werd altijd uitgelachen dat ik een rugzak droeg met schoolboeken. I didn't care en zeker na die dag niet meer100km per uur: auto total loss, artsen in verbazing dat ik later alsnog kon lopen en ik met 10 uur schade en een litteken. Pheno - rest of world : 1-0
Heftig verhaal, gelukkig Bęn je er weer helemaal bovenop gekomen!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zoquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat zijn wel heftige praktijken
Ik heb dat hele pesten nooit begrepen, ik ga gewoon naast iemNd zitten die vriendloos is of gepest word oid... Kunnen anderen niet altijd waarderen op de een of andere manier
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het ergste was dat mijn schoenen niet meer pasten toen ik de rolstoel uitkwam. Van maat 37 naar 44 gegaanPleur je eerst op je bek omdat je denkt er zo uit te kunnen stappen, heb je daarna nog koude voeten in de winter ook nog.
Jij bent dan die ene van 1.75 met een onuitwisbare grijns op zijn smoelquote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okey dokey, goed idee. Ik kijk ernaar uit. Maar hoe herken je mij![]()
Hoihoiquote:
Geen idee. Al zou ie voor me staan, ik zou hen niet herkennen. Ik weet dat hij de eerste week langs is geweest, met een vaag verhaal waarom ie te hard reed, maar ik was nog redelijk weg van de wereld. Het enige wat ik herinner is het bed bij het raam in de woonkamer en een overbezorgde herder op me.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is die idioot nog wel veroordeeld?
Ja hoor, dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo
Genoeg mensen op FOK! en in KSC die je kunnen vertellen dat ik eigenlijk vrij aaibaar ben
[..]
Sortedquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent dan die ene van 1.75 met een onuitwisbare grijns op zijn smoel
Ik ookquote:
ooh, een overbezorgde herderquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Al zou ie voor me staan, ik zou hen niet herkennen. Ik weet dat hij de eerste week langs is geweest, met een vaag verhaal waarom ie te hard reed, maar ik was nog redelijk weg van de wereld. Het enige wat ik herinner is het bed bij het raam in de woonkamer en een overbezorgde herder op me.
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
Mensen denken dat ik kloons heb gemaakt en op mezelf heb gestemd
You could.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:15 schreef pgrferrari het volgende:
Sommigen denken dat ik kloons heb gemaakt en op mezelf heb gestemd
ja, dat wezen remsporen uit. Niet in mijn onderbroek.quote:
Alleen ga je nu zeker niet meer vertellen hoe laat en waar je aankomt hequote:
woar issie?!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is die hondenkop van een erik? Hij zei dat ik hierheen moest komen /
Die neukt zich nu suf, want dat kon hij straks 4 dagen niet begreep ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waar is die hondenkop van een erik? Hij zei dat ik hierheen moest komen /
Helaas niet, Evita welquote:
goed samengevatquote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neukt zich nu suf, want dat kon hij straks 4 dagen niet begreep ik.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neukt zich nu suf, want dat kon hij straks 4 dagen niet begreep ik.
Vrijdagmiddag op Schiphol. Moet de tijd nakijken. Het is een vlucht met BA vanaf Heathrowquote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen ga je nu zeker niet meer vertellen hoe laat en waar je aankomt he
ben jij este?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas niet, Evita wel
Ik heb trouwens geen enkele aflevering van alle op zoek naar's gemist
ja, die was lief. Al had het weken achterheen op bed liggen niet gehoeven, het beest was ook zwaarquote:Op donderdag 2 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh, een overbezorgde herder
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, dat wezen remsporen uit. Niet in mijn onderbroek.
Sorry, pillen gaan werken, dan word ik melig.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]dacht ik eerlijk gezegt niet aan
Wij zijn van de felicitatiedienst!quote:
Doet me denken aan de husky van mijn neefquote:Op donderdag 2 december 2010 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, die was lief. Al had het weken achterheen op bed liggen niet gehoeven, het beest was ook zwaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |