dat komt in de buurt, zoiets jaquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan Herman Finkers![]()
34?
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik was daarbij dan ook nog lelijk.
Er staat nu al een spelfout in.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik spam niet![]()
ik heb alleen kwaliteit posts
zo heetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en Rotorua:
[ afbeelding ]
Stap daarin en je komt als een zooitje botten bovendrijven
Het meisje met de eierstokjesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
34?
het meisje met de eierstokjes is dan ook geniaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel. Dat zei iedereen zelfquote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, en Rotorua:
[ afbeelding ]
Stap daarin en je komt als een zooitje botten bovendrijven
ik zag hetquote:
Nee, zo zuurquote:
quote:
ik heb die show gezien in Carréquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
het meisje met de eierstokjes is dan ook geniaal.
Dan is dat weer helemaal goed gekomenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel. Dat zei iedereen zelf![]()
Oeh oeh oeh oeh, maar wat moooooooooooooooi
mee eenschquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan is dat weer helemaal goed gekomen
Mijn schooltijd was ook niet tof, pispaal van de klas etc, ach, je raakt het gewend en gaat het geloven. Denk ik.
Ik heb haar ontmoet in donker afrika, onder een lantaarnpaalquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Herman Finkers
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ergens een foto van mij naast een enorme zoutberg op La Palma, en ik moet natuurlijk per se proeven of het echt wel zo zout is![]()
Ik heb alleen foto's van mijzelf op FB staan geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ergens een foto van mij naast een enorme zoutberg op La Palma, en ik moet natuurlijk per se proeven of het echt wel zo zout is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |