WTf? Da's niet goedquote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
ja, dat was heel fijnquote:
Nee, want dan weet je gelijk teveel van mequote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje zet wederom haar allerliefste puppy-oogjes op..en de pm open
"Altijd beter dan zo'n Hitler als jij". En hoppa.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn geschiedenisleraar probeerde uit te leggen dat de hoeren vroeger allemaal wat ronder waren, geen plankjes, zeg maar.
Zegtie: ja, kijk, zoals Nienke!
Oh, okee, sorryquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
Nee, want dan weet je gelijk teveel van me![]()
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat was heel fijn![]()
net als cup C in de brugklas..
Whehehe.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Altijd beter dan zo'n Hitler als jij". En hoppa.
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.quote:
auquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.
ja..pestkinderenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Dat ik 1.63 ben helpt dan ook niet echt mee.
Dan lijk je al gauw een dik proppie
Kijk, nu bén ik een dik proppie, maar toen echt niet
Kutkinderen
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
Ow Muck, ik moest nog een liedje voor je draaien van 2 dames
Ouchquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Auto doet vroem. Auto doet vroem in zijn 5. Auto rijdt door rood. Bruggerpinguin rijdt op fiets door groen en let niet op. Boem doet de vroem.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat als ik ooit kinderen krijg dat ze dat nooit gaan doenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
als de mijne dat ooit doet, dan is hij zoooooooooo van mij
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor isquote:
ja hier ookquote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
heftigquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor is
gewoon dan vetmesten!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..pestkinderen![]()
Nee, ik zou sorry moeten zeggenquote:
Poehquote:Op donderdag 2 december 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, niets gevoeld. Ik ben dan ook tot op heden zo'n 10 uur kwijt in mijn leven. Een half uurtje heb ik later teruggevonden in mijn hersenen. Waar een verkoudheid niet goed voor is
de lichtste zijn is ook niet Altijd leuk, als ze me zat zijn tillen ze me op en zetten ze me ergens anders neer, en in het zwembad daergwerpen ze altijd met mequote:Op donderdag 2 december 2010 23:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Dat ik 1.63 ben helpt dan ook niet echt mee.
Dan lijk je al gauw een dik proppie
Kijk, nu bén ik een dik proppie, maar toen echt niet
Kutkinderen
Dan hebben wij dezelfde schoonoudersquote:Op donderdag 2 december 2010 22:56 schreef Symphonic het volgende:
Herman Finkers
Ik ben niet getrouwd, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Ben je gekquote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik zou sorry moeten zeggen
Sorry
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde schoonouders
Okayquote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
Dat ik nou overal op internet foto's van mezelf heb staan wil niet zeggen dat iedereen dat moet hebben en willen enzo
Het scheelde narcosequote:
en ik ben nou eenmaal ziekelijk nieuwsgierig, is mijn afwijking, niet de jouwequote:
het was geen 44quote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik ben nou eenmaal ziekelijk nieuwsgierig, is mijn afwijking, niet de jouwe
Ach gossiequote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
de lichtste zijn is ook niet Altijd leuk, als ze me zat zijn tillen ze me op en zetten ze me ergens anders neer, en in het zwembad daergwerpen ze altijd met me![]()
Maar ik word gelukkig nooit gepest
Het komt wel een keerquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en ik ben nou eenmaal ziekelijk nieuwsgierig, is mijn afwijking, niet de jouwe
jezus.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelde narcose
Later was ik dus eens verkouden, kreeg flarden in mijn hoofd van die ochtend. Lag op straat en zo en zag mensen die ik kende. Ik heb het nagevraagd, het klopte dat ze er waren en dat ik precies op die plek lag, met mijn hoofd naar de middenberm. Cool dat je hersenen dat zo kunnen wegdrukken. Die klap mogen ze blijven wegdrukken, die hoef ik niet met terugwerkende kracht te voelen. Met dank aan rugzak, anders had ik de voorruit in mijn ruggegraat gehad
Hihi, je zei komtquote:
Wat een lompe boerquote:
Zelf slotjes aan zijn tandjes lassen danquote:
Hersenen zijn hele rare dingenquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelde narcose
Later was ik dus eens verkouden, kreeg flarden in mijn hoofd van die ochtend. Lag op straat en zo en zag mensen die ik kende. Ik heb het nagevraagd, het klopte dat ze er waren en dat ik precies op die plek lag, met mijn hoofd naar de middenberm. Cool dat je hersenen dat zo kunnen wegdrukken. Die klap mogen ze blijven wegdrukken, die hoef ik niet met terugwerkende kracht te voelen. Met dank aan rugzak, anders had ik de voorruit in mijn ruggegraat gehad
Jaquote:
34 dan?quote:
pfff jeetje zegquote:Op donderdag 2 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelde narcose
Oh ja!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hebben wij dezelfde schoonouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |