wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik nooit durven doen. Ik ben van nette komaf
Er is echt niets dik aan jou hoor, schatquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet mager, maar ik heb als hobby koken, dat werkt niet mee.
Een beetje de boel netjes houdenquote:
Heb je zelf het idee dat het werkt?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is echt niets dik aan jou hoor, schat
Nee. Maar goed, mijn verjaardag 'vier' ik ergens in rotuara, en dat klinkt net zo smerig als het ruiktquote:
Ja, jullie houden nu al van mequote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb je zelf het idee dat het werkt?
Niet precies meer, maar 26 is wel een tijdje terugquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Nee. Symph weet het, denk ik.
Ik was altijd laatste met gym en werd dikzak genoemd. Blijvende schade.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er is echt niets dik aan jou hoor, schat
Klinkt reuze gezelligquote:Op donderdag 2 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Maar goed, mijn verjaardag 'vier' ik ergens in rotuara, en dat klinkt net zo smerig als het ruikt
Alhoewel, kan ook op Mount Doom staan (= Tongarira crossing)
Ze hebben er wel zwavelstokjesquote:
sticks and stones may break my bones, but words will never hurt mequote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was altijd laatste met gym en werd dikzak genoemd. Blijvende schade.
Ah. Ja. Ik was daarbij dan ook nog lelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was altijd laatste met gym en werd dikzak genoemd. Blijvende schade.
Dat doet me dan weer denken aan Herman Finkersquote:
ik spam nietquote:
slaap lekker trevquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
trusten trevquote:Op donderdag 2 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |