Ik zou dat alleen in Japan durvenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat tweede alleen door de babes. De rest is me nog niet overkomen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Soms is drastisch nodig,niet tof,maar nodig.Wees gerustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Gewoon paneermeelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, paneer. Maar ik heb geen idee wat ze daar tegenwoordig inpleuren.
quote:
Hoe dubbelzinnig.quote:
Was MSN maar kut... dan hadden een hoop fokkers er nog watquote:
Wat suf!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Evie het volgende:
Bikini aan
Durf toch niet naakt in een sauna
M-Mquote:
ik was bij jou in de winkel, maar je was er nietquote:
IK ga wel mee hoor, ik hou van Finland. Als iemand er werk voor me heeft, ga ik er meteen wonenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Finland
Moet ik ook nog een keertje heen.
Wie gaat er mee op een roadtrip door finland, stukje rusland en baltische staten
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik heb reden om preuts te zijn... ben te mooi om gezien te worden![]()
jij ook al?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Waarom dan wel een bikini maar geen zak over je hoofd?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
Badkledingdagen!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Bikini aan
BURN!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom dan wel een bikini maar geen zak over je hoofd?
Dat zijn we allemaal toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan durf ik ook wel met bikini aanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Bikini aan
Omdat vooral mijn borstenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom dan wel een bikini maar geen zak over je hoofd?
Wat? Verkracht worden?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen in Japan durven
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Sauna party zonder bad kleding(en dan selectief uitnodigen uiteraard
)
Mjah, zullen die niet hetzelfde hebben?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Badkledingdagen!
Lijkt me ook wat minder om dan ergens rond te lopen en bekenden tegen te komen.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan durf ik ook wel met bikini aan
Ik ben aangehaakt. Vertel meer.quote:
Verlegen aan het worden?quote:
Liften!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar nu weet ik het nog steeds niet.
Oepsquote:
Als ik in Japan met de metro zou gaan zou ik standaard oraal verkracht wordenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik in Japan met de metro zou gaan zou ik standaard oraal verkracht worden. Al die vrouwtjes van 1m50
Ooooh! Nou dat lijkt me in Japan vrij eng eigenlijk. Enige waar je het nooit moet doen is de VS en Australië als ik de mensen uit die landen mag geloven. Frankrijk is een heerlijk liftland.quote:
Precies, maar ik vind het niet fijn om mensen jaloers te maken...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, zullen die niet hetzelfde hebben?
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Evie het volgende:
Dat moet je niet vertellen, dat moet je zien of ervaren
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
godverdegodver ik heb echt snel geld nodig, gaat niet goed hier
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
godverdegodver ik heb echt snel geld nodig, gaat niet goed hier
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veiligquote:
Vandaar het bikinipuntquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.
voor misb verhoeren wij ons allemaal wel een keertjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?
Waarom eng?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooooh! Nou dat lijkt me in Japan vrij eng eigenlijk. Enige waar je het nooit moet doen is de VS en Australië als ik de mensen uit die landen mag geloven. Frankrijk is een heerlijk liftland.
Waar heb jij deze info vandaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veilig
Dus jij gaat haar niet fysiek als een prinses behandelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.
Ik heb juist het idee dat Japan barst van de freaks, maar waarschijnlijk zijn dat een andere soort freaksquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veilig
Aan wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor misb verhoeren wij ons allemaal wel een keertje
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan lezen/horen/schrijven/praten in Japan. Dat lijkt mij een beklemmende gedachte.quote:
Wat, dat eerste of dat tweede?quote:
Speak for yourselfquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee maar ms moet ik er maar serieus over na gaan denkenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?
Zie het anders: weinig freaks, maar de freaks die er zijn zijn extreem freakyquote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat Japan barst van de freaks, maar waarschijnlijk zijn dat een andere soort freaks
Dat is strijdig met je 'dat moet je zelf zien/ervaren' standpunt.quote:
Heel singles? Ik heb wel een leuke spaarrekening... dan ben ik gelijk de nieuwe HWquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Het staat nog op m'n lijstjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie het anders: weinig freaks, maar de freaks die er zijn zijn extreem freaky
Met handen en voeten kom je een heel eind en Japanners zijn echt enorm hulpvaardigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan lezen/horen/schrijven/praten in Japan. Dat lijkt mij een beklemmende gedachte.
Wij beiden waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb ík nu zo dirty mind of jij?
Jij bent veel groter dan al die japjes met hun mini pikjes dus je hebt inderdaad niets te vrezenquote:
spelbrekerquote:
Het is echt tof daar!quote:
Mag toch alleen als ik dat wilquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus jij gaat haar niet fysiek als een prinses behandelen?
Die kans bestaat, maar ik ben niet gewapend en dat kunnen zij wel zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent veel groter dan al die japjes met hun mini pikjes dus je hebt inderdaad niets te vrezen
Ze kan er zelf ongetwijfeld meer mee verdienen dan ikquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spelbreker![]()
heb je dan niks over voor ons lieve biggelvrouwtje?
Dat en het is een win-win situatiequote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
spelbreker![]()
heb je dan niks over voor ons lieve biggelvrouwtje?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
toch morgen begin van de middag m'n ventje ophalen ipv einde middag/zaterdag vroeg
Ik behandel iedere vrouw als een prinses.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Dus jij gaat haar niet fysiek als een prinses behandelen?
mits ik dat wil en toesta behoort er achter dat punt te staan!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is strijdig met je 'dat moet je zelf zien/ervaren' standpunt.
Leukquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
toch morgen begin van de middag m'n ventje ophalen ipv einde middag/zaterdag vroeg
Valt reuze mee. Het is een apart land, maar het zijn ook maar gewoon mensenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me één groot raar pretpark
Tofquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
Dus jij kan mijn anime voor mij vertalenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die kans bestaat, maar ik ben niet gewapend en dat kunnen zij wel zijn
Ik moet ophouden met japanse kranten lezen![]()
Hoe scoor ik op je mitsen en maren?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Evie het volgende:
mits ik dat wil en toesta behoort er achter dat punt te staan!![]()
idem!quote:
Kijk, goed nieuwsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
3,5 dus "ja" met heel veel uitroeptekensquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Leuk, is ie nog in de sinterklaasleeftijd?
Er komt ook gave muziek van danquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Het is een apart land, maar het zijn ook maar gewoon mensen
Owh nee, japanse kranten in het engelsquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij kan mijn anime voor mij vertalen
Ik scoor zoals ik wil.. jij scoort tot nu toe nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe scoor ik op je mitsen en maren?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
3,5 dus "ja" met heel veel uitroeptekens
Maar nemen ze ook iemand mee in de auto?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Het is een apart land, maar het zijn ook maar gewoon mensen
Oh leuk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er komt ook gave muziek van dan
Ik niet altijdquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik behandel iedere vrouw als een prinses.
Ik heb geen animequote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh nee, japanse kranten in het engels
M'n Japans is niet al te best
de reden is wel dat hij te verkouden en daardoor moe is om naar de sinterklaasviering op de kinderopvang te gaan, maar tochquote:
Dan zijn ze nog zo lekker enthousiastquote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar nemen ze ook iemand mee in de auto?
Hmmm... Ik had wat meer effect verwacht van het continuequote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef Evie het volgende:
Ik scoor zoals ik wil.. jij scoort tot nu toe niet
TOFFF!!! Maak er een leuke pakjesavond vanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Party hard dude!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook veel zompige zooiquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar eten ze in Japan niet alleen maar vis?
idemquote:
Probleem opgelostquote:
Ahhhhhhhhhhquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm... Ik had wat meer effect verwacht van het continuedat ik bij je oproep.
Borisquote:
En dan zit je opeens naast iemand die gaat driften op bergweggetjesquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
FOKker! NegaSado heeft al aardig wat gelift in Japan bijvoorbeeld
Aaaaw, da's wel sneu voor hemquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de reden is wel dat hij te verkouden en daardoor moe is om naar de sinterklaasviering op de kinderopvang te gaan, maar tochvoor mij
Jij weet niet hoe ik met prinsessen omga.quote:
Maar jou wel hoorquote:
pakjesavond met z'n opa, oma, ooms, tantes en neefjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog zo lekker enthousiast
Wat zijn de plannen voor het weekend?
Nee, vooral katten en honden.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef CherryLips het volgende:
Maar eten ze in Japan niet alleen maar vis?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Duh. De Mario Theme natuurlijk.
Ik ga toch maar voor Gacktquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Boris
Electric Eel Shock
Galhammer
En nog een paar vage bands
Nu maak je me weer nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe ik met prinsessen omga.
Wat moet ik nou met een troostkusje als ik een mental image heb over je pronte borsten, met twee perfecte tepels die eigenwijs de lucht in priemen?quote:
Da's toch lachen!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
En dan zit je opeens naast iemand die gaat driften op bergweggetjes
Want?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
En dan zit je opeens naast iemand die gaat driften op bergweggetjes
Slotjequote:
Dat is China en Koreaquote:
Maybe some dayquote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een troostkusje als ik een mental image heb over je pronte borsten, met twee perfecte tepels die eigenwijs de lucht in priemen?
quote:
lekker, m'n favorietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ook veel zompige zooi
Don't askquote:
Dan zijn we samen nieuwsgierig.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of dit iets positiefs of negatiefs is![]()
Boemeltjes zijn ook leukquote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da's toch lachen!
Maar het voordeel van liften is dat je wat van "de binnenkant" van een cultuur kan kijken, inside tips van een stad enzo. Als ik de taal niet spreek is dat voordeel wel een beetje weg natuurlijk. Bovendien: Shinkansen.
quote:
Ik zal het eens vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Want dat doen ze daar toch allemaal?
Media en zo
Dan mag je voor deze keer alleen in het bad dat ik al had klaargemaakt.quote:
Waarom zo depri?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens wat gin&tonic drinken.....
Dankuwel.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je voor deze keer alleen in het bad dat ik al had klaargemaakt.
Open jij de onderhandeling?quote:
quote:
Leg ik meteen je handdoek en je pyjama op de verwarming. Kun je daar comfortabel in verder na afloop.quote:
You know quite about what's hidden, Timquote:
Je bent lievvvvv.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leg ik meteen je handdoek en je pyjama op de verwarming. Kun je daar comfortabel in verder na afloop.
dawgquote:
een concurrent!quote:
Timquote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
You know quite about what's hidden, Tim
- Quite.
Ik keek net naar je fobo
Lastig, doorgaans onderhandel ik niet, maar dwing ik gewoon af.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Evie het volgende:
Jij bent een man... zucht...
Neem het voortouw, dan kan ik dat later altijd overnemen
Airwin zal dat nooit overlevenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:04 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij bent een man... zucht...
Neem het voortouw, dan kan ik dat later altijd overnemen
Ach, soms heb je zo'n moment dat je je leven overdenkt en dat je dan denkt: "is dit het nou?" "wat heb ik nou bereikt in het leven?"quote:
Welnee, een huishoudelijke hulp.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig, doorgaans onderhandel ik niet, maar dwing ik gewoon af.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Airwin zal dat nooit overleven
Maak jij tussendoor ook altijd even een vuurbal, eventueel met deo + aansteker?quote:
* MissMSX zingt: Is dit alles... wat er is?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, soms heb je zo'n moment dat je je leven overdenkt en dat je dan denkt: "is dit het nou?" "wat heb ik nou bereikt in het leven?"
dat soort shit....
Jij ging toch een bedrijfje starten?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, soms heb je zo'n moment dat je je leven overdenkt en dat je dan denkt: "is dit het nou?" "wat heb ik nou bereikt in het leven?"
dat soort shit....
Ben jij al zo oud dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat soort shit....
Ik ben geen tijn.quote:
Nee, maar ik doe wel eens leuke dansjes op tafelquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak jij tussendoor ook altijd even een vuurbal, eventueel met deo + aansteker?
Ik lief?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze beide te lief voor.
Ja, dat is de planning.... maar ja... moet het wel haalbaar zijn enzo...quote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ging toch een bedrijfje starten?
Maar voor mij ben je toch wel lief?quote:
Die wilde ik er nog bij plakkenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zingt: Is dit alles... wat er is?
Als 'ie maar rond is!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe wel eens leuke dansjes op tafel
Zie je, je kunt alweer lachenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die wilde ik er nog bij plakken
Herkenbaarquote:Op donderdag 2 december 2010 22:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
dat soort shit....
Quite!quote:
Scott Pilgrim vs the Worldquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen.
iemand nog een tip voor een goede (downloadbare) film?
quote:
Hush.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen.
Wat voor een slag film heb je zin in?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen.
22 bullets,maar dat heb ik waarschijnlijk al eens gezegdquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen.
Ik hoop ook dat het snel weer voorbij gaat....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig duren die momenten bij mij nooit lang
bij mij issie nog niet weer opgehouden, maar de meeste tijd negeer ik hetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HerkenbaarGelukkig duren die momenten bij mij nooit lang
Ik moet'em echt weer eens kijkenquote:
Nee Tijn. Als wij allen Muppets zijn, ben jij Beaker.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar voor mij ben je toch wel lief?
Nee, die kans krijg je bij mij niet.quote:
En ik Waldorfquote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee Tijn. Als wij allen Muppets zijn, ben jij Beaker.
gaat die over? heb je vast ookal verteld, maar zoals je al gemerkt hebt vergeten.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:08 schreef YipYip het volgende:
[..]
22 bullets,maar dat heb ik waarschijnlijk al eens gezegd
Wedden?!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, die kans krijg je bij mij niet.
Komt goed kerelquote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het snel weer voorbij gaat....
Dude....quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bij mij issie nog niet weer opgehouden, maar de meeste tijd negeer ik het
Try me!quote:
Inderdaad. Net zoals LoB.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet'em echt weer eens kijken
Die vind ik toch echt een stuk minderquote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Inderdaad. Net zoals LoB.
Romanes eunt domus!
Knap is persoonlijk, misschien kan je em slijten aan 1 van single ladies hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
Er staat een half naakte man in mijn woonkamer.![]()
Helaas is het mijn stiefbroer.En is die niet knap.
Statler, aangenaamquote:
http://www.moviemeter.nl/film/60723quote:Op donderdag 2 december 2010 22:10 schreef dawg het volgende:
[..]
gaat die over? heb je vast ookal verteld, maar zoals je al gemerkt hebt vergeten.
* MissMSX blij is dat ze niet single isquote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knap is persoonlijk, misschien kan je em slijten aan 1 van single ladies hier.
Dankjequote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar omdat je altijd zo leuk bent heb jij ook recht op een
Die moet je even uitleggenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee Tijn. Als wij allen Muppets zijn, ben jij Beaker.
Ja want als single MOET je mannen aannemenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX blij is dat ze niet single is
Misschien de meet van de 18equote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje![]()
Een keer meeten?
[..]
Die moet je even uitleggenIk ken de muppets namelijk niet
Nee, maar ik wil ze ook niet aangeboden krijgenquote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja want als single MOET je mannen aannemen
hmm, zal eens kijken. lijkt die niet op die andere film van hem? met dat meisje, dat hij de buurman is en dat meisje helpt met die dealer?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
http://www.moviemeter.nl/film/60723
Jean Reno
Dan heb ik al andere plannenquote:
Hij is 20, maar lijkt wel 16. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knap is persoonlijk, misschien kan je em slijten aan 1 van single ladies hier.
Welke is het?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:09 schreef Myraela het volgende:
Er staat een half naakte man in mijn woonkamer.![]()
Helaas is het mijn stiefbroer.En is die niet knap.
geloof me, de hele dag jeuk doet je gemoed geen goed.quote:
Misschien dat iemand daar hier anders over denktquote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is 20, maar lijkt wel 16. Ik denk het niet.Genoeg lekkere single mannen hier.
Leonquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, zal eens kijken. lijkt die niet op die andere film van hem? met dat meisje, dat hij de buurman is en dat meisje helpt met die dealer?
Ik vind persoonlijk deze beter. Mocht je hem downloaden,het is een franse film. Ondertiteling is wel handig. Tenzij je een flinke talenknobbel hebtquote:Op donderdag 2 december 2010 22:13 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, zal eens kijken. lijkt die niet op die andere film van hem? met dat meisje, dat hij de buurman is en dat meisje helpt met die dealer?
Je mammie heeft iemand van 20 aan de haak geslagen?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is 20, maar lijkt wel 16. Ik denk het niet.Genoeg lekkere single mannen hier.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef PeuRac het volgende:
mijn dagelijkse lambebook bijdrage:
[ afbeelding ]
"did you know there's a new show coming?"quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:14 schreef PeuRac het volgende:
mijn dagelijkse lambebook bijdrage:
[ afbeelding ]
Woon je al in de buurt?quote:
Franse talenknobbel is een hoaxquote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk deze beter. Mocht je hem downloaden,het is een franse film. Ondertiteling is wel handig. Tenzij je een flinke talenknobbel hebt
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"did you know there's a new show coming?"
"Sure, and I got tickets!"
"Really? Which seats?"
"First train out of this town, hahahahaha"
De zoon van mijn moeders vriend.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mammie heeft iemand van 20 aan de haak geslagen?
hmm ok. had al gezien dat ie in het frans is.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk deze beter. Mocht je hem downloaden,het is een franse film. Ondertiteling is wel handig. Tenzij je een flinke talenknobbel hebt
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Really? Which seats?"
Mon culquote:
Voor wie? Je moeder? Jij?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De zoon van mijn moeders vriend.Als mijn moeder iemand van 20 zou hebben zou het fout zijn.
hele mooie altijdquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Really? Which seats?"
Bambiquote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm ok. had al gezien dat ie in het frans is.
weet je ook wat meer laid back films?nu geen zin in actie.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leon
Maar 'het origineel' is toch beter: http://www.imdb.com/title/tt0100263/
Dus jij zou het niet erg vindenquote:
Wat bedoel je met laid-back?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm ok. had al gezien dat ie in het frans is.
weet je ook wat meer laid back films?nu geen zin in actie.
Je kent hetquote:
Statler en Waldorf zijn baas.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegenop.
15 love.
Porno waarbij hij op z'n rug kan blijven liggen en zich aftrekkenquote:
quote:
Ik zou het contact met mijn moeder totaal verbreken.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij zou het niet erg vinden
LOLquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Statler en Waldorf zijn baas.![]()
*Miss Piggy die boos de kamer uitstormt
"Hey, is breakfast over?"
"Why do you ask?"
"Because the bacon's just run out! Hahahahahaha!"
niet te hectisch, niet elke seconde actie, geen gejank, of horror, gewoon iets tofs, pulp fiction/11:14/one perfect day/etc zoiets.quote:
Brokeback Mountainquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te hectisch, niet elke seconde actie, geen gejank, of horror, gewoon iets tofs, pulp fiction/11:14/one perfect day/etc zoiets.
Die heb ik niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Porno waarbij hij op z'n rug kan blijven liggen en zich aftrekken
Gelukkig heeft ze nu een oudere vriendquote:Op donderdag 2 december 2010 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het contact met mijn moeder totaal verbreken.
http://www.moviemeter.nl/film/3429quote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
niet te hectisch, niet elke seconde actie, geen gejank, of horror, gewoon iets tofs, pulp fiction/11:14/one perfect day/etc zoiets.
Zit je nou te internetten in de bioscoop?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ff een update:unstoppable is tot nu toe erg traag..
Lijkt mij dus erg stoppablequote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ff een update:unstoppable is tot nu toe erg traag..
Jaws!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Bambi, etcquote:
Hedde gij platjes jong?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef JoeBravo het volgende:
ok, gametime again. dna voel ik de jeuk hopelijk niet
nee, ik sta buuiten kou te kleumen nuquote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je nou te internetten in de bioscoop?
succes,en veel plezierquote:Op donderdag 2 december 2010 22:22 schreef JoeBravo het volgende:
ok, gametime again. dna voel ik de jeuk hopelijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |