quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ik in Japan met de metro zou gaan zou ik standaard oraal verkracht worden. Al die vrouwtjes van 1m50
Ooooh! Nou dat lijkt me in Japan vrij eng eigenlijk. Enige waar je het nooit moet doen is de VS en Australië als ik de mensen uit die landen mag geloven. Frankrijk is een heerlijk liftland.quote:
Precies, maar ik vind het niet fijn om mensen jaloers te maken...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, zullen die niet hetzelfde hebben?
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Evie het volgende:
Dat moet je niet vertellen, dat moet je zien of ervaren
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
godverdegodver ik heb echt snel geld nodig, gaat niet goed hier
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef missbehavin het volgende:
godverdegodver ik heb echt snel geld nodig, gaat niet goed hier
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veiligquote:
Vandaar het bikinipuntquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.
voor misb verhoeren wij ons allemaal wel een keertjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?
Waarom eng?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooooh! Nou dat lijkt me in Japan vrij eng eigenlijk. Enige waar je het nooit moet doen is de VS en Australië als ik de mensen uit die landen mag geloven. Frankrijk is een heerlijk liftland.
Waar heb jij deze info vandaan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veilig
Dus jij gaat haar niet fysiek als een prinses behandelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar gezien jouw eerdere uitspraken over hoe je niet als lustobject behandeld wil worden denk ik dat een ''ZIEN!" niet het gewenste resultaat gaat opleveren.
Ik heb juist het idee dat Japan barst van de freaks, maar waarschijnlijk zijn dat een andere soort freaksquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat ik een vrouw ben en vrijwel nergens veilig ben. Op een paar freaks na is Japan behoorlijk veilig
Aan wie?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor misb verhoeren wij ons allemaal wel een keertje
Geen probleem inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Omdat ik niets kan lezen/horen/schrijven/praten in Japan. Dat lijkt mij een beklemmende gedachte.quote:
Wat, dat eerste of dat tweede?quote:
Speak for yourselfquote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Nee maar ms moet ik er maar serieus over na gaan denkenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:50 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met 'Madame B'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |