Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Gasol het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hem dan zo makkelijk open?
Yuuks, warme douche, ondertussen kleren op de verwarming en dan pas aandoen. Helptquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
Goed, zometeen eens kijken of hemd + longsleeve + trui + vest me wel warm houdt
Je hebt nog ruim een week toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh Yuki, je moet echt niet op mijn huis letten hoor
OMG....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
Goed, zometeen eens kijken of hemd + longsleeve + trui + vest me wel warm houdt
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warmquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks, warme douche, ondertussen kleren op de verwarming en dan pas aandoen. Helpt
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijkquote:
Oh... Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien
Euh, geen hele fles op een avond iig
Dat weet ik al jarenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, je bent er achter gekomen dat je een irritant figuur bent?
Jeetje... Vuurtje stoken dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warm
Alsof iemand daar op let met jou in de buurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijk
Fleece-dekenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warm
Craft thermokledingquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
ik heb ook echt een panty onder mijn spijkerbroek, en daar weer sokken overheen.
Wat moet ik nog meer aantrekken?
Een man om je heen wikkelenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
ik heb ook echt een panty onder mijn spijkerbroek, en daar weer sokken overheen.
Oohh... Dat valt vast wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijk
Waterkoker kruik? tijltje?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar op let met jou in de buurt.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt me opwarmen zo? na een halve middag buiten krijg ik t niet echt meer warm
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oohh... Dat valt vast wel meeEn anders kijk ik er wel langs
Ik kom voor jou, muts, niet voor je huis
String op je hoofd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Ook al gepakt ja. En een kruik is misschien ook handig.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
String op je hoofd.
En een cape
Mja, misschien wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gelukkig.
Is een elektrische deken niks voor jou?
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisjequote:
't is zo ver weg. Tegen de tijd dat ik in de buurt ben, heb je 't al weer warm...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook al gepakt ja. En een kruik is misschien ook handig.
En die man heb ik gevraagd, maar ze komen niet
Hehe..terecht. Dat kan bij Martini gelukkig ook wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorMaar ik zuip dat spul wel als ranja
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisje
Het wordt hier alleen nog maar kouder vanavond, dus die vlieger gaat helaas niet opquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
't is zo ver weg. Tegen de tijd dat ik in de buurt ben, heb je 't al weer warm...
Iedereen valt toch voor Air's gladde praatjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisje
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het wordt hier alleen nog maar kouder vanavond, dus die vlieger gaat helaas niet op
En dan zeker niet alleen qua muziek?quote:
Ja lach maarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragen
Geloof het of niet, maar ik drink alle drank als ranja... Bier, martini, wijn, whisky, you name itquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe..terecht. Dat kan bij Martini gelukkig ook wel.
Hoe nog meer dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker niet alleen qua muziek?
Die hebben het momenteel ook koudquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragen
Ik wel iigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen valt toch voor Air's gladde praatjes?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker niet alleen qua muziek?
Doet de verwarremink het wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja lach maar
Het vriest hier echt ofzo
quote:
Ik ging voor de seksquote:
Wijntjes gister wilden ook goed naar binnenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik drink alle drank als ranja... Bier, martini, wijn, whisky, you name it
Dat is ALTIJD goed hierquote:
Barelyquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Doet de verwarremink het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |