quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Suikertaartje vindt het niet tof als je haar ergens in probeert te proppen nee
Ach, zo doet ie altijd al, spammen omdat het kan.quote:
Afgelopen dinsdag op woensdag was dat nogquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat had jij ja
[..]
* wel.o.k rent de trap op en springt in bed
boekje
Eerst laten uit schudden, laat het ook mijn ouders doen maar weet wel wat ik dan moet doenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een insult is klote
Je moet ook nog oppassen voor je vingers als je er iets van suiker in probeert te proppen
Ik moet zeggen dat ik me er ook stelselmatig aan kan irriterenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: graag. Ik haat mensen die continu toeteren.
quote:
Jawelquote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg schiet die motherfucker neer
Whehehe.quote:
Mijn gun even lenenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef eer-ik het volgende:
@ stuart: graag. Ik haat mensen die continu toeteren.
Wat wil je blocken dan? Twee ads aan de zijkant? Lol.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:00 schreef eer-ik het volgende:
EN NEE, IK GA NIET M'N ALLERLIEFST ADBLOCKER UITZETTEN ENKEL ZODAT IK KAN QUOTEN.
Zo, dat is eruit.
Maar maar maar, ik wilde dat helemaal niet zeggen enzoquote:
Is skiën met dit weer geen betere optiequote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe.
REN! Nu het nog kan!
Abknallen, jawohl!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik wilde dat helemaal niet zeggen enzo![]()
![]()
Oh. niet voor mijquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef eer-ik het volgende:
@ Ph: Breaking news, er is meer dan fok ;-)
Nou word ik nieuwsgierig. Veel pr0nsites of zo?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef eer-ik het volgende:
Stu heeft Welliesquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is skiën met dit weer geen betere optie
pr0nquote:Op donderdag 2 december 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou word ik nieuwsgierig. Veel pr0nsites of zo?
Dat is een Hoaxquote:Op donderdag 2 december 2010 22:01 schreef eer-ik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |