Zelfs de iPad vind ik cool. Heb er een aan mijn ouders gegeven. Ik heb een iPhone 4 dus dat ding niet echt nodig en goed voor hun minder goede ogenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik wilde schrijven: Helemaal niet alles van apple
Maar ik merk dat ik ongemerkt toch een fanboy aan het worden ben
Heb een Macbook, meerdere ipods en een iphone
Oh maar wacht: iPad

aah..miste jij hem?quote:

JA erg he?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
aah..miste jij hem?![]()
ik kreeg net dit doorgestuurd, en toen moest ik aan hem denken:
SnuggieSutra

hoe langer hoe beterquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, moet je op tijd naar bed van wokin?

Fijn dattie even mee magquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heel heel heel misschien mag hij morgen even mee naar huis
En maandag moet hij weer geopereerd..
Samen Sinterklaasquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, fijn he?
Maar misschien wel samen Sinterklaas vieren

Ligt niet aan mij want ik was er nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
Jezus, 4 topics verder dan vanmiddag.

quote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag de tijd wel niet vergeten, ik omet straks nog een kind van een schoolfeest afhalen

Ja man, we hadden reünie, met eer-ik, OA, Muck, Sym.... Allemaal oudegdiendenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:

Opgelost, zie TTquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:

het is weekend hoor, dan mag je nog wel even opblijvenquote:

Haha, dan mag je de tijd inderdaad wel in de gaten houdenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik mag de tijd wel niet vergeten, ik omet straks nog een kind van een schoolfeest afhalen

quote:

je at een mac op?quote:

oh sorryquote:
Lolquote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Symphonic het volgende:

Dus jij zou zomaar je kinderen alleen laten om met mij op een luchtbed te slapenquote:

Hebben ze wel gestrooid op een kilometer hoogte? Straks slipt het vliegtuig nog!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef eer-ik het volgende:
overbezorgde moeder aan de telefoon
GAAT DAT ALLEMAAL WEL GOED MET VLIEGEN?
Mam, ik heb al duizend keer gevlogen, stel je niet aan.
JA neE MAAR SNEEUW!!1

nou... ik moet morgen en heb storingsdienst.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is weekend hoor, dan mag je nog wel even opblijven

Blijft toch je moederquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef eer-ik het volgende:
JA neE MAAR SNEEUW!!1

nee ik zorg dat mijn kinderen te logeren zijn bij omaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus jij zou zomaar je kinderen alleen laten om met mij op een luchtbed te slapen?

Goeie oplossing, welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik zorg dat mijn kinderen te logeren zijn bij oma

Moedersquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef eer-ik het volgende:
JA neE MAAR SNEEUW!!1

Dan nog blijft het je mammiequote:Op donderdag 2 december 2010 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Hehe ja, maar donder op zeg... Ik leef al decennia niet meer thuis, stel je niet aan...

Het is om half elf afgelopenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolhoe laat of belt die naar je van kom me maar halen?

Moest ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een ontaarde vader laat zijn kind zelf naar huis fietsen
Lolquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze wel gestrooid op een kilometer hoogte? Straks slipt het vliegtuig nog!
Of een zusje die om half 2 's nachts een insult krijgtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou... ik moet morgen en heb storingsdienst.
dat laatste is ook vaak killing voor de nachtrust

oh..nou, heel gauw naar boven dan, en dan wordt het een kort verhaaltjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou... ik moet morgen en heb storingsdienst.
dat laatste is ook vaak killing voor de nachtrust

quote:Op donderdag 2 december 2010 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze wel gestrooid op een kilometer hoogte? Straks slipt het vliegtuig nog!

dat had jij jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of een zusje die om half 2 's nachts een insult krijgt
* wel.o.k rent de trap op en springt in bedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh..nou, heel gauw naar boven dan, en dan wordt het een kort verhaaltje

Een insult is klotequote:Op donderdag 2 december 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of een zusje die om half 2 's nachts een insult krijgt

Ik zeg schiet die motherfucker neerquote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef eer-ik het volgende:
Wie heeft er een knuppel?
Er staat hier een of andere tyfusmongool te toeteren in de straat, al een kwartier.

Nee, dat zei ik dus nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zeg schiet die motherfucker neer

Suikertaartje vindt het niet tof als je haar ergens in probeert te proppen neequote:Op donderdag 2 december 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Je moet ook nog oppassen voor je vingers als je er iets van suiker in probeert te proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |