abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89448218
Gisteren na 2 jaar en 3 maanden een relatie beëindigd. Heb niemand om mee te praten maar wil het toch even tegen iemand kwijt.

Heb geen vrienden, heb familie maar die spreek ik niet heel vaak..

Had een ontzettend lieve vriendin tot gisteren, de dag daarvoor hadden we een flinke ruzie, zo erg dat ze met schreeuwen van ons allebei naar huis ging en ik riep dat ik dr nooit meer wilde zien. Dat meende ik, ik had er genoeg van, we hadden ZO VAAK ruzie, echt heel erg vaak. Ookal was het ook heel vaak fijn, ik kon de ruzies niet meer aan.

Dus kwam ze gisteravond langs, om 7 uur, om afscheid te nemen.

We konden het beiden niet laten en hebben nog uren geknuffeld en samen fijn geweest, het was geweldig, zelf hoopte ze dat t weer goed zou komen, maar ik bleef stug, en toen ze uiteindelijk ging om 1 uur was het dus echt afgelopen..

Ik ben zo kapot, ik luister zielige liedjes, en het liefst zou ik dr nu bellen, ik weet dat ze zo hier zou komen en het goed zou maken. Dat zou zo geweldig zijn.
Maar het kan niet, het is niet goed, ik weet gewoon dat er altijd weer ruzies gaan komen en dat wil ik niet meer.

Maar omg wat is dit een kutgevoel zeg, jankmuziek op, de hele dag verdrietig zijn, ze smst me en mailt me en elke keer ben ik weer blij, maar ik mag er niet op ingaan van mezelf, het is gewoon niet goed..

Verdomme wat is dit ontzettend kut :'(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_89448364
Waar maak je dan ruzies over? Over de lulligste dingen zeker :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_89448472
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar maak je dan ruzies over? Over de lulligste dingen zeker :?
Inderdaad ja, elke keer wat anders kleins, zou zo niet 1 ding kunnen noemen.
  Boks-Chick donderdag 2 december 2010 @ 21:10:07 #4
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89448576
Sterkte :*
lolwut
pi_89448592
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
dankje :)
pi_89448717
is relatietherapie geen optie?
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_89448809
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef beatrijs het volgende:
Het is echt over nu, ookal zouden we dat willen, dat kunnen we allebei niet betalen..
pi_89449060
Nu de hele tijd dit zielige muziek aan t luisteren, echt kut :'(

[ Bericht 69% gewijzigd door DX11 op 02-12-2010 21:25:29 ]
  † In Memoriam † donderdag 2 december 2010 @ 21:41:29 #9
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_89450459
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
Are you fokking to me?
  donderdag 2 december 2010 @ 21:42:14 #10
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89450511
Hier heb je nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten:

De kunst van het loslaten van je ex #130
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89450753
Sterkte man.. Pijnlijke keuze, maar als jullie werkelijk over alles ruzie maakten, misschien wel de juiste.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_89451553
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef goofy_goober het volgende:
Hier heb je nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten:

De kunst van het loslaten van je ex #130
dankje daar ga ik zeker even mee lezen.
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Sterkte man.. Pijnlijke keuze, maar als jullie werkelijk over alles ruzie maakten, misschien wel de juiste.
dat besef ik wel, maar oh wat is het verleidelijk om het ongedaan te maken..
  donderdag 2 december 2010 @ 22:01:38 #13
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89451720
Niemand heeft ooit gezegd dat het uitmaken niet moeilijk is.
Sterkte TS!

Denk wel dat het de juiste keuze is, maarja goede keuzes zijn niet altijd leuk.
pi_89453878
Sterkte TS oO<
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:28:20 #15
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89459037
Ik heb precies hetzelfde gehad...Ben 3 weken verder nu.
pi_89461280
Gossie toch topic.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_89464229
Sterkte, begrijp hoe je je voelt.. Tussen mij en mijn vriend is het nu 3 weken uit, en ben er net achter dat hij ook nog is vreemdgegaan.

Heel veel sterkte dus..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89546083
Herkenbaar.
Wij gaan kijken of we nog verder gaan. Om zelfde reden. K-ruzies (we hebben trouwens ongeveer even lang een relatie als jij had..).
Hij had het uitgemaakt, maar krabbelde toch terug. Maar ik trek de ruzies gewoon niet meer. Wil nog wel een laatste poging wagen met praten, maar als daar niets uitkomt is het over. Het moet anders, of gewoon niet meer. Probeer nu afstand te bewaren, anders laat ik me veel te snel overhalen toch weer verder te gaan zonder dat er iets is opgelost. Tis kut, vooral op deze manier, want je geeft nog wel om iemand...

Wel sterk van je, dat je voet bij stuk hebt gehouden. Het is heel verlokkelijk om toch weer verder te gaan met iemand ondanks die ruzies, omdat je nog om hem/haar geeft.
Heb je enig idee hoe het zo is gekomen dat jullie zo vaak ruzie hadden?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_89546180
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef cinnamon_M het volgende:
Herkenbaar.
Wij gaan kijken of we nog verder gaan. Om zelfde reden. K-ruzies (we hebben trouwens ongeveer even lang een relatie als jij had..).
Hij had het uitgemaakt, maar krabbelde toch terug. Maar ik trek de ruzies gewoon niet meer. Wil nog wel een laatste poging wagen met praten, maar als daar niets uitkomt is het over. Het moet anders, of gewoon niet meer. Probeer nu afstand te bewaren, anders laat ik me veel te snel overhalen toch weer verder te gaan zonder dat er iets is opgelost. Tis kut, vooral op deze manier, want je geeft nog wel om iemand...

Wel sterk van je, dat je voet bij stuk hebt gehouden. Het is heel verlokkelijk om toch weer verder te gaan met iemand ondanks die ruzies, omdat je nog om hem/haar geeft.
Heb je enig idee hoe het zo is gekomen dat jullie zo vaak ruzie hadden?
Allereerst wat kut voor je, je zit echt 100% precies het zelfde als mij, ik heb ook neiging om het goed te maken, maar ik weet gewoon dat het niet slim is..

We zijn allebei ontzettend eigenwijs (ik wel erger dan zij) en het nooit ergens over eens, en ruzies gaan dan meestal ook echt nergens over.
pi_89551635
Als de ruzie's nergens over gaan, gaan ze ook niet over jullie...Dan lijkt het me meer frustratie over andere dingen ? Zou ik iemand niet voor laten lopen...
hi there good people
  zondag 5 december 2010 @ 15:13:50 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_89551691
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Javi het volgende:
Als de ruzie's nergens over gaan, gaan ze ook niet over jullie...Dan lijkt het me meer frustratie over andere dingen ? Zou ik iemand niet voor laten lopen...
Constant ruzie is ook heel vermoeiend en deprimerend :(
Hoeveel je ook van iemand houdt.
pi_89551747
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Javi het volgende:
Als je elke week ruzie heb waarbij het uiteindelijk resulteert in verliefdheid kwijtraken (van beide kanten) en soms mekaar dagen niet spreken, dan krijg je er echt wel een keer genoeg van.
Nouja genoeg er van had en heb ik niet, ik zou zielsgraag verder met haar willen maar het gaat gewoon niet, we zijn gewoon te verschillend..

Goed voorbeeld: ik sta zo op uit bed, doe een badjas aan, en teken voor een pakketje.
Zij moet dat 2 uur van tevoren weten, douchen, föhnen, stijlen, make-up enz.

Dat is heel normaal wel voor meiden van die leeftijd, maar zorgt nog wel eens voor een discussiepunt.
pi_89552341
je moet in een relatie wel elkaar in z'n waarde laten..
hi there good people
pi_89552501
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Javi het volgende:
je moet in een relatie wel elkaar in z'n waarde laten..
Want dat deden wij niet? Waar haal je dat uit?
pi_89557084
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef delano.888 het volgende:
Lekker zinvol. Zo zul je je vast snel beter voelen.
pi_89557138
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:07 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Hoort er gewoon bij :{w
Noot noot.
pi_89557227
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoort er gewoon bij :{w
Dus men doet het maar omdat het erbij hoort? Om nog uitgebreider weg te kwijnen in zelfmedelijden? Het lijkt me juist dat positiviteit of afleiding beter werkt. Maar nee, we gaan de hele dag zielige liedjes luisteren om maar in de sfeer te blijven.
pi_89557312
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Dus men doet het maar omdat het erbij hoort? Om nog uitgebreider weg te kwijnen in zelfmedelijden? Het lijkt me juist dat positiviteit of afleiding beter werkt. Maar nee, we gaan de hele dag zielige liedjes luisteren om maar in de sfeer te blijven.
Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaalt hoor :') Jij bepaalt niet voor een ander hoe die het verdriet het beste kan verwerken.
Noot noot.
pi_89557447
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:14 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaalt hoor :') Jij bepaalt niet voor een ander hoe die het verdriet het beste kan verwerken.
Ik bepaal het niet. Ik geef alleen mijn mening zodat hij het in overweging kan nemen. Daar is het volgens mij een forum voor :')
pi_89557537
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:19 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Ik bepaal het niet. Ik geef alleen mijn mening zodat hij het in overweging kan nemen. Daar is het volgens mij een forum voor :')
Ja bedankt voor je bijdrage.
Noot noot.
pi_89567024
heb t zelf ook ooit uitgemaakt, ik kwam diezelfde dag tot het besef dat ik ook niet zonder kon. we hadden wel eens ruzie enzo. ik hb na een week haar weer teruggevraagd heel veel van haar hield

[ Bericht 7% gewijzigd door henk91 op 06-12-2010 19:32:32 ]
pi_89567173
Je moet haar terugvragen, je merkt pas hoe leuk je het samen hebt als je elkaar niet meer hebt. Die ruzies horen er nou eenmaal bij.

:)
pi_89568748
Heb morgen met dr afgesproken, even kijken waar dat op uitloopt.
pi_89568972
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef delano.888 het volgende:
Heb morgen met dr afgesproken, even kijken waar dat op uitloopt.
goedmaakseks :)

.. en dan gaat het normale leven + ruzies weer door, let maar op :P maar het is oke.
pi_89571549
quote:
9s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef delano.888 het volgende:
Gisteren na 2 jaar en 3 maanden een relatie beëindigd. Heb niemand om mee te praten maar wil het toch even tegen iemand kwijt.

Heb geen vrienden, heb familie maar die spreek ik niet heel vaak..

Had een ontzettend lieve vriendin tot gisteren, de dag daarvoor hadden we een flinke ruzie, zo erg dat ze met schreeuwen van ons allebei naar huis ging en ik riep dat ik dr nooit meer wilde zien. Dat meende ik, ik had er genoeg van, we hadden ZO VAAK ruzie, echt heel erg vaak. Ookal was het ook heel vaak fijn, ik kon de ruzies niet meer aan.

Dus kwam ze gisteravond langs, om 7 uur, om afscheid te nemen.

We konden het beiden niet laten en hebben nog uren geknuffeld en samen fijn geweest, het was geweldig, zelf hoopte ze dat t weer goed zou komen, maar ik bleef stug, en toen ze uiteindelijk ging om 1 uur was het dus echt afgelopen..

Ik ben zo kapot, ik luister zielige liedjes, en het liefst zou ik dr nu bellen, ik weet dat ze zo hier zou komen en het goed zou maken. Dat zou zo geweldig zijn.
Maar het kan niet, het is niet goed, ik weet gewoon dat er altijd weer ruzies gaan komen en dat wil ik niet meer.

Maar omg wat is dit een kutgevoel zeg, jankmuziek op, de hele dag verdrietig zijn, ze smst me en mailt me en elke keer ben ik weer blij, maar ik mag er niet op ingaan van mezelf, het is gewoon niet goed..

Verdomme wat is dit ontzettend kut :'(
Nou ja.... Komop gedraag je niet als een kind.
Praat die ruzies uit, kijk eens waarom jullie ruzie hebben en vermijd dat iig als eerste ipv meteen op te geven. Na 2 jaar en 3 maanden een relatie te beeindigen is ook weggegooid tijd/(Geld) toch?

Ga gewoon terug na haar, zeg dat je haar mist...
Je hebt immers geen vrienden dus uitgaan etc zal je toch niet lukken, probeer het nu het nog kan, voordat ze jou niet meer wilt, en jij haar wel weer, want dan krijgen we nog een topic erbij.
#freefrederike
pi_89850765
Ik heb nog even wat advies nodig, ik hoop dat ze niet mee leest hier mja helaas anders..

Ik ben er helemaal kapot van nog steeds, ik mis dr, elke dag mis ik haar erger.. Ik heb elke minuut weer neiging om naar dr toe te gaan met een cadeautje en het goed te maken.. Het is echt zo moeilijk om zonder haar te zijn..

Wat vinden jullie, moet ik t nog een kans geven? Er naar toe gaan met de kans dat ik een "te laat, ik wil je niet terug" te horen krijg?

Ik heb het tenslotte zelf uit gemaakt, als ze de eer aan haar zelf houd zal ze me nu nooit terug nemen..

Maar omg ik mis dr zo.. Het doet gewoon echt pijn...

Wat raden jullie me aan?

Het hele gebeuren heeft trouwens ook een slechte invloed op me:

-Ik verveel me echt helemaal dood de hele tijd,
-Ik eet slecht en ongezond, nog erger dan voorheen wat al slecht was..
-Het hele huis is een troep, ik heb totaal geen reden om het op te ruimen (want niemand ziet het toch?)
allemaal omdat ik haar mis, dit is echt niet goed voor me...
pi_89850976
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:07 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Does help though.
pi_89851102
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef delano.888 het volgende:

Wat vinden jullie, moet ik t nog een kans geven?
Ik denk dat je op een rij moet zetten wat je verlangt van een relatie, en of dat er was.. Als dat er niet al was voor 't uitging, dan komt het er ook niet..
Vraag jezelf of je háár mist, of de relatie. Als je de armen van iemand om je heen mist, dan mis je de relatie meer dan dat je haar als persoon mist.

Geef het tijd, zulke dingen zijn altijd moeilijk, vooral als je zo lang alles met elkaar hebt gedeeld.
pi_89851290
edit :P te snel, volgende keer moet ik beter lezen :)
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_89852027
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:47 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb nog even wat advies nodig, ik hoop dat ze niet mee leest hier mja helaas anders..

Ik ben er helemaal kapot van nog steeds, ik mis dr, elke dag mis ik haar erger.. Ik heb elke minuut weer neiging om naar dr toe te gaan met een cadeautje en het goed te maken.. Het is echt zo moeilijk om zonder haar te zijn..

Wat vinden jullie, moet ik t nog een kans geven? Er naar toe gaan met de kans dat ik een "te laat, ik wil je niet terug" te horen krijg?

Ik heb het tenslotte zelf uit gemaakt, als ze de eer aan haar zelf houd zal ze me nu nooit terug nemen..

Maar omg ik mis dr zo.. Het doet gewoon echt pijn...

Wat raden jullie me aan?

Het hele gebeuren heeft trouwens ook een slechte invloed op me:

-Het hele huis is een troep, ik heb totaal geen reden om het op te ruimen (want niemand ziet het toch?)
Laat het rusten, en bel haar over een weekje. Nu spelen emoties een grotere rol dan het verstand. Succes. ;)
pi_89853778
quote:
Natuurlijk voel je je kut, en je mag ook medelijden met jezelf hebben, maar vergeet niet jezelf na een paar dagen diep treuren een schop onder je kont te geven. Wees een beetje zelfredzaam, als je dat voor elkaar krijgt voel je je ook beter. Sterkte en geef jezelf nog een weekje bedenktijd!
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
  zondag 12 december 2010 @ 22:37:44 #42
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_89853896
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef beatrijs het volgende:
Na 2 jaar al in relatietherapie omdat je continue ruzie hebt. Denk je het echt?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_89876327
Ik word helemaal gek hier ik heb zoooooo neiging om nu naar dr toe te gaan, ze is ook nog eens niet online op msn terwijl ze als het goed is niks te doen heeft nu dus ook spookt er alles door mn hoofd dat ze misschien wel met een andere jongen is nu, ik word gek hier :(
  maandag 13 december 2010 @ 15:38:40 #44
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_89876370
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik word helemaal gek hier ik heb zoooooo neiging om nu naar dr toe te gaan, ze is ook nog eens niet online op msn terwijl ze als het goed is niks te doen heeft nu dus ook spookt er alles door mn hoofd dat ze misschien wel met een andere jongen is nu, ik word gek hier :(
:')

Nu snap ik gelijk waar het hele verhaal vandaan komt. Niet veel vertrouwen in de relatie en jezelf gehad he?
pi_89876517
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

:')

Nu snap ik gelijk waar het hele verhaal vandaan komt. Niet veel vertrouwen in de relatie en jezelf gehad he?
Ik ben altijd al jaloers geweest, lekker boeiend.

En het is al 2 weken uit, waarom zou ze niet met een ander afspreken als afleiding? Dat gebeurt wel vaker hoor..
  maandag 13 december 2010 @ 15:43:31 #46
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89876545
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef delano.888 het volgende:
Je hebt het al 4 keer of zo over die muziek gehad, de radio aanhebben is een KEUZE.
Verder heb je inderdaad niet heel erg veel zelfvertrouwen als ik dit zo lees, succes met alles weer op orde te krijgen!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 13 december 2010 @ 15:46:40 #47
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_89876688
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ik ben altijd al jaloers geweest, lekker boeiend.
In je verhaal is dat best een boeiende factor

quote:
En het is al 2 weken uit, waarom zou ze niet met een ander afspreken als afleiding? Dat gebeurt wel vaker hoor..
Ja het komt voor ja. Maar jij hebt er een punt achter gezet. Als ze nu al bij een andere kerel zit, dan weet je 2 dingen: 1. dat houdt nooit lang stand want rebound en 2. je hebt de juiste beslissing genomen.
pi_89876750
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

In je verhaal is dat best een boeiende factor

[..]

Ja het komt voor ja. Maar jij hebt er een punt achter gezet. Als ze nu al bij een andere kerel zit, dan weet je 2 dingen: 1. dat houdt nooit lang stand want rebound en 2. je hebt de juiste beslissing genomen.
Ja daar heb je wel gelijk in, als ze nu bij een ander zit wil ik dr echt niet terug idd.
  maandag 13 december 2010 @ 17:06:47 #49
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_89880066
Ik heb iets gemist geloof ik.

Je zou met haar afspreken en nu lees ik dat je inmiddels 2 weken van haar af bent? Hoe verliep de afspraak? Hebben jullie kunnen praten en wat vond zij ervan?
pi_89880163
Neem lekker contact met haar op en je ziet vanzelf wel wat ze je te zeggen heeft.
pi_89880677
Verstandige keuze.
pi_89880708
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:15 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Als je elke week ruzie heb waarbij het uiteindelijk resulteert in verliefdheid kwijtraken (van beide kanten) en soms mekaar dagen niet spreken, dan krijg je er echt wel een keer genoeg van.
Nouja genoeg er van had en heb ik niet, ik zou zielsgraag verder met haar willen maar het gaat gewoon niet, we zijn gewoon te verschillend..

Goed voorbeeld: ik sta zo op uit bed, doe een badjas aan, en teken voor een pakketje.
Zij moet dat 2 uur van tevoren weten, douchen, föhnen, stijlen, make-up enz.

Dat is heel normaal wel voor meiden van die leeftijd, maar zorgt nog wel eens voor een discussiepunt.
Als dit een discussiepunt is, ben je de relatie niet eens waardig. Laat dat kind toch als zij dat wil. :') Wtf maakt dat nou weer uit, echt?
pi_89880781
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef Binnetie het volgende:
Ik heb iets gemist geloof ik.

Je zou met haar afspreken en nu lees ik dat je inmiddels 2 weken van haar af bent? Hoe verliep de afspraak? Hebben jullie kunnen praten en wat vond zij ervan?
We hebben toch niet afgesproken.. Ik weet even niet meer waarom precies, maar we hebben elkaar nu 4 dagen niet meer gesproken...
  dinsdag 14 december 2010 @ 08:40:29 #54
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_89906515
Ik zou gewoon met haar afspreken en alles eens goed bespreken... van beide kanten jullie hart luchten. Niet direct te diepgaand, houd het een beetje losjes. Als jullie gevoel zegt dat het met de beste bedoelingen gaat dan kan je dan iets diepgaander worden.
pi_89972453
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
Je moet haar terugvragen, je merkt pas hoe leuk je het samen hebt als je elkaar niet meer hebt. Die ruzies horen er nou eenmaal bij.

:)
Eens. Je leert er immers juist van en wordt er een stuk sterker door. Voor een relatie moet je 'vechten' zeggen ze ook toch anders wordt het idd niets. :{w
pi_89972486
Ohja, dit topic :D
Update: we hebben gisteravond afgesproken, gepraat, en het is weer goed :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')