Inderdaad ja, elke keer wat anders kleins, zou zo niet 1 ding kunnen noemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar maak je dan ruzies over? Over de lulligste dingen zeker
dankjequote:
Het is echt over nu, ookal zouden we dat willen, dat kunnen we allebei niet betalen..quote:
dankje daar ga ik zeker even mee lezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef goofy_goober het volgende:
Hier heb je nog meer mensen die in hetzelfde schuitje zitten:
De kunst van het loslaten van je ex #130
dat besef ik wel, maar oh wat is het verleidelijk om het ongedaan te maken..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:46 schreef 92Merel het volgende:
Sterkte man.. Pijnlijke keuze, maar als jullie werkelijk over alles ruzie maakten, misschien wel de juiste.
Allereerst wat kut voor je, je zit echt 100% precies het zelfde als mij, ik heb ook neiging om het goed te maken, maar ik weet gewoon dat het niet slim is..quote:Op zondag 5 december 2010 12:29 schreef cinnamon_M het volgende:
Herkenbaar.
Wij gaan kijken of we nog verder gaan. Om zelfde reden. K-ruzies (we hebben trouwens ongeveer even lang een relatie als jij had..).
Hij had het uitgemaakt, maar krabbelde toch terug. Maar ik trek de ruzies gewoon niet meer. Wil nog wel een laatste poging wagen met praten, maar als daar niets uitkomt is het over. Het moet anders, of gewoon niet meer. Probeer nu afstand te bewaren, anders laat ik me veel te snel overhalen toch weer verder te gaan zonder dat er iets is opgelost. Tis kut, vooral op deze manier, want je geeft nog wel om iemand...
Wel sterk van je, dat je voet bij stuk hebt gehouden. Het is heel verlokkelijk om toch weer verder te gaan met iemand ondanks die ruzies, omdat je nog om hem/haar geeft.
Heb je enig idee hoe het zo is gekomen dat jullie zo vaak ruzie hadden?
Constant ruzie is ook heel vermoeiend en deprimerendquote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Javi het volgende:
Als de ruzie's nergens over gaan, gaan ze ook niet over jullie...Dan lijkt het me meer frustratie over andere dingen ? Zou ik iemand niet voor laten lopen...
Als je elke week ruzie heb waarbij het uiteindelijk resulteert in verliefdheid kwijtraken (van beide kanten) en soms mekaar dagen niet spreken, dan krijg je er echt wel een keer genoeg van.quote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Javi het volgende:
Als de ruzie's nergens over gaan, gaan ze ook niet over jullie...Dan lijkt het me meer frustratie over andere dingen ? Zou ik iemand niet voor laten lopen...
Want dat deden wij niet? Waar haal je dat uit?quote:Op zondag 5 december 2010 15:34 schreef Javi het volgende:
je moet in een relatie wel elkaar in z'n waarde laten..
Lekker zinvol. Zo zul je je vast snel beter voelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef delano.888 het volgende:
Nu de hele tijd dit zielige muziek aan t luisteren, echt kut![]()
Hoort er gewoon bijquote:Op zondag 5 december 2010 18:07 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Lekker zinvol. Zo zul je je vast snel beter voelen.
Dus men doet het maar omdat het erbij hoort? Om nog uitgebreider weg te kwijnen in zelfmedelijden? Het lijkt me juist dat positiviteit of afleiding beter werkt. Maar nee, we gaan de hele dag zielige liedjes luisteren om maar in de sfeer te blijven.quote:
Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaalt hoorquote:Op zondag 5 december 2010 18:11 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Dus men doet het maar omdat het erbij hoort? Om nog uitgebreider weg te kwijnen in zelfmedelijden? Het lijkt me juist dat positiviteit of afleiding beter werkt. Maar nee, we gaan de hele dag zielige liedjes luisteren om maar in de sfeer te blijven.
Ik bepaal het niet. Ik geef alleen mijn mening zodat hij het in overweging kan nemen. Daar is het volgens mij een forum voorquote:Op zondag 5 december 2010 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaalt hoorJij bepaalt niet voor een ander hoe die het verdriet het beste kan verwerken.
Ja bedankt voor je bijdrage.quote:Op zondag 5 december 2010 18:19 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Ik bepaal het niet. Ik geef alleen mijn mening zodat hij het in overweging kan nemen. Daar is het volgens mij een forum voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |