Meld je maar via PM als je zover bent om de uitdaging aan te gaan.quote:
Dan ben je er nog nietquote:
Oh noesquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Teletubbie-versie...
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mondquote:
Wij moeten een keer samen een paar flessen Martini soldaat makenquote:
Ik moet nog gaan zoekenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
LeukWanneer?
Past biggel in het lijstje overigens?
Nee, Dolly Dots op dit moment bijvoorbeeldquote:
Een paar flessen nog welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij moeten een keer samen een paar flessen Martini soldaat maken
Ahw, komt goed schatjequote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan zoeken![]()
Ja, maar eens afspreken, eerst deze gruwelijke maand maar eens door zien te komen
De 12e pasquote:
Labello med repair dusquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mond
Wissel jij eens niet zo vaak van UI..... ik herken je steeds nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, Dolly Dots op dit moment bijvoorbeeld
Of Astrid Nijgh
Au! Winter...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kon gisterenavond gewoon een heel vel van mijn lippen trekken. Had ik niet moeten doen overigens, want het deed pijn.Maar het kon wel.
Ik heb een identiteitscrisisquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wissel jij eens niet zo vaak van UI..... ik herken je steeds niet
Ik doe dat dan dus welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Myraela het volgende:
Ik kon gisterenavond gewoon een heel vel van mijn lippen trekken. Had ik niet moeten doen overigens, want het deed pijn.Maar het kon wel.
Flink schaterlachen is dan dolle pret.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker met een scheurtje in mijn onderlip in het midden, doorlopend in de binnenkant van mijn mond
Anders laat je mij die chocola meenemenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef missbehavin het volgende:
Oeh Yuki, moet ik even kijken of ik geld heb, moet dan wel met goeie chocola enzo he
Ik hou het maar even bij m'n epilepticon. Lekker irritantquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw, komt goed schatje
Maar, hij is goedgekeurd?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Met een flinke ruk he, dat je zo je hele wang van je kaak afscheurt. Das toch zo prettig
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders laat je mij die chocola meenemen
WHUT?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Met een flinke ruk he, dat je zo je hele wang van je kaak afscheurt. Das toch zo prettig
Uhuhquote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu zal je hot coco krijgen ook huh?
Ga maar halen bij dat winkeltje in de steenstraatquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Anders laat je mij die chocola meenemen
Oftewel, je bent er achter gekomen dat je een irritant figuur bent?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou het maar even bij m'n epilepticon. Lekker irritant
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga maar halen bij dat winkeltje in de steenstraat
steenwegquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Ga maar halen bij dat winkeltje in de steenstraat
Ahwquote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meer dan goedgekeurd!
Minipuber stond bijna op zijn kop zo mooi vond ie m, en hoe je dat dan deed en dat het zo knap was!
En hij vond het erg lief dat het een cadeautje was voor sint.
Het is echt een lastig slot.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Gasol het volgende:
Regina krijgt haar sleutel niet omgedraaid, doet me aan iemand denken
Shit, je hebt gelijk. Ik ga me schamenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
steenweg
En ik moet er nog steeds heen
Drankorgel van mequote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... hoeveel drink jij normaal dan?
Doe een muts op, meeste warmte verlies je via je hoofdquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
Goed, zometeen eens kijken of hemd + longsleeve + trui + vest me wel warm houdt
Dat valt wel mee hoorquote:
Oeps, niet gezienquote:Op donderdag 2 december 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... hoeveel drink jij normaal dan?
Ja weet ik veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:06 schreef Gasol het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hem dan zo makkelijk open?
Yuuks, warme douche, ondertussen kleren op de verwarming en dan pas aandoen. Helptquote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
Je hebt nog ruim een week toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh Yuki, je moet echt niet op mijn huis letten hoor
OMG....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:07 schreef Yuki het volgende:
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warmquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks, warme douche, ondertussen kleren op de verwarming en dan pas aandoen. Helpt
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijkquote:
Oh... Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeps, niet gezien
Euh, geen hele fles op een avond iig
Dat weet ik al jarenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Oftewel, je bent er achter gekomen dat je een irritant figuur bent?
Jeetje... Vuurtje stoken dan maar?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warm
Alsof iemand daar op let met jou in de buurt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijk
Fleece-dekenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend gedouched, boiler is nog niet vol/warm
Craft thermokledingquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
ik heb ook echt een panty onder mijn spijkerbroek, en daar weer sokken overheen.
Wat moet ik nog meer aantrekken?
Een man om je heen wikkelenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
ik heb ook echt een panty onder mijn spijkerbroek, en daar weer sokken overheen.
Oohh... Dat valt vast wel meequote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, zo werkt dat niet, het huis an sich is gewoon oud en lelijk
Waterkoker kruik? tijltje?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof iemand daar op let met jou in de buurt.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt me opwarmen zo? na een halve middag buiten krijg ik t niet echt meer warm
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oohh... Dat valt vast wel meeEn anders kijk ik er wel langs
Ik kom voor jou, muts, niet voor je huis
String op je hoofd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:09 schreef Yuki het volgende:
Ook al gepakt ja. En een kruik is misschien ook handig.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
String op je hoofd.
En een cape
Mja, misschien wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
gelukkig.
Is een elektrische deken niks voor jou?
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisjequote:
't is zo ver weg. Tegen de tijd dat ik in de buurt ben, heb je 't al weer warm...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ook al gepakt ja. En een kruik is misschien ook handig.
En die man heb ik gevraagd, maar ze komen niet
Hehe..terecht. Dat kan bij Martini gelukkig ook wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorMaar ik zuip dat spul wel als ranja
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisje
Het wordt hier alleen nog maar kouder vanavond, dus die vlieger gaat helaas niet opquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
't is zo ver weg. Tegen de tijd dat ik in de buurt ben, heb je 't al weer warm...
Iedereen valt toch voor Air's gladde praatjes?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een schattig en onzeker meisje
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het wordt hier alleen nog maar kouder vanavond, dus die vlieger gaat helaas niet op
En dan zeker niet alleen qua muziek?quote:
Ja lach maarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragen
Geloof het of niet, maar ik drink alle drank als ranja... Bier, martini, wijn, whisky, you name itquote:Op donderdag 2 december 2010 21:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe..terecht. Dat kan bij Martini gelukkig ook wel.
Hoe nog meer dan?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker niet alleen qua muziek?
Die hebben het momenteel ook koudquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Misschien even kledingadvies aan een pinguin vragen
Ik wel iigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen valt toch voor Air's gladde praatjes?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker niet alleen qua muziek?
Doet de verwarremink het wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja lach maar
Het vriest hier echt ofzo
quote:
Ik ging voor de seksquote:
Wijntjes gister wilden ook goed naar binnenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik drink alle drank als ranja... Bier, martini, wijn, whisky, you name it
Dat is ALTIJD goed hierquote:
Barelyquote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef After_Dark het volgende:
[..]
Doet de verwarremink het wel?
quote:
Ontluchten!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Gasol het volgende:
Ik wil ook meedoen aan expeditie robinson
Heb geen sleuteltjequote:
Absoluut!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan moet het wel hele goed seks zijn als dat het enige is waar je voor ging
Ik geloof jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar ik drink alle drank als ranja... Bier, martini, wijn, whisky, you name it
Ga dansen door de kamer dan jijquote:
quote:
een radiator hoort heet te wordenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb geen sleuteltje
En hij wordt wel warm hoor, maar zit onder mijn raam. En dat is enkelglas.
Aangezien het buiten nu -7 is, heeft de verwarming eigenlijk weinig nut
wat word ik daar belachelijk vrolijk vanquote:
quote:
Maar dan kan ik jullie niet meer bijhoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dansen door de kamer dan jij![]()
* Concurrentie meldtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa! Ik win op heel lang niet eten
Een paar pitten v je gasfornuis laten branden?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb geen sleuteltje
Sleuteltje? Heb ik gewoon schroevendraaiers voorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb geen sleuteltje
Doet die van mij ook niet echt goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een radiator hoort heet te worden
het nr is heul niet vrolijkquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat word ik daar belachelijk vrolijk van
Zoep'n, brek'n en angoanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef PeuRac het volgende:
@Samzz, je komt uit twente, wat wil je dan?
Hij is heet. Sort of. Ik kan 'm vastpakken, maar ben dan ook wel iets gewend.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een radiator hoort heet te worden
Denk dat je aan mij dan een geduchte tegenstander gaat hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaa! Ik win op heel lang niet eten
quote:
Bij jou werd het laatst nog wel warm toch? Heb je wel eens ontlucht? Of anders raam wat dicht doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Doet die van mij ook niet echt goed
Zoveel samendhangends wordt er hier toch niet verteldquote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar dan kan ik jullie niet meer bijhouden
Praat je ook zo?quote:
Scheelt vast al wat dat de wind is gaan liggen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij is heet. Sort of. Ik kan 'm vastpakken, maar ben dan ook wel iets gewend.
En die kou scheelt echt enorm hoor
Woningbouw bellen en ze er iets aan laten doen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
dat is het stomme idd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
het nr is heul niet vrolijk
Onmundig hardquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Woningbouw Huisjesmelker bellen en ze er iets aan laten doen?
Ik zag bij DWDD iemand op een boot een stenen bloempot op de kop over een gaspit zetten, scheen erg goed te werkenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze gaan m'n beglazing niet vervangen hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Woningbouw bellen en ze er iets aan laten doen?
De CVquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze gaan m'n beglazing niet vervangen hoor
Met rode stippen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Myraela het volgende:
Witte nagels is wel erg sneeuw-sfeer-toepasselijk.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan faalt de woningbouw in Utrecht hard
Hmm, kan je wel afdwingen, als het echt niet warm wordt en gewoon die CV eens zo afstellen dat die langer aan blijft. Ding kan 's nachts echt niet meer uitquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb geen gas... en verwarming is TE koud..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag bij DWDD iemand op een boot een stenen bloempot op de kop over een gaspit zetten, scheen erg goed te werken
Tentje opzetten in je woonkamer, stenen in de oven op max, in je tentje gaan zitten, stenen in het tentje, koud water over stenen: WARM!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag bij DWDD iemand op een boot een stenen bloempot op de kop over een gaspit zetten, scheen erg goed te werken
Weet dat jij geen gas hebt. Wordt de radiator wel heet? Beide?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb geen gas... en verwarming is TE koud..
Hang een deken voor je raam om wat vd kou tegen te houden.quote:
Voorzetglasquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee die worden lauw, schijnen meer mensen op deze verdieping last van te hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet dat jij geen gas hebt. Wordt de radiator wel heet? Beide?
quote:
Waarom niet eerst de woningbouw bellen om die CV te fixen? Zoals ik net al zei....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hang een deken voor je raam om wat vd kou tegen te houden.
Klachten formulier invullen én woonbestuur inschakelen. Alle complexen in Utrecht zijn té slecht afgesteld voor deze winter.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee die worden lauw, schijnen meer mensen op deze verdieping last van te hebben
Saunaaaaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Gasol het volgende:
[..]
Tentje opzetten in je woonkamer, stenen in de oven op max, in je tentje gaan zitten, stenen in het tentje, koud water over stenen: WARM!
Doe mij zo'n saai wijf!quote:
Neequote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt als muziek in de oren
Betekent brek'n braken?
Mitrosquote:Op donderdag 2 december 2010 21:20 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dan faalt de woningbouw in Utrecht hard
Wat nou woonbestuurquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klachten formulier invullen én woonbestuur inschakelen.
En af en toe tussendoor buiten in een wak in de sloot springenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
SaunaaaaWie heeft er een tentje te leen?
Zorg ik voor de eucaliptusgeur
Tukkerquote:
Gordijnen zouden dat moeten doen toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hang een deken voor je raam om wat vd kou tegen te houden.
Leuke kerel, bij de ssh?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat nou woonbestuurleuke kerel van de SSH opbellen
Moet je niet bij mij zijn,ik heb het heerlijk warm,zit hier in mn T-shirtquote:Op donderdag 2 december 2010 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom niet eerst de woningbouw bellen om die CV te fixen? Zoals ik net al zei....
Als ze goed hangen en stevig zijn wel jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gordijnen zouden dat moeten doen toch?
Daar doe ik niet aan mee, maar saunaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Gasol het volgende:
[..]
En af en toe tussendoor buiten in een wak in de sloot springen
Als ze die nagels in mijn rug zet is het veel leuker als ik weet dat ze wit met rode stippen zijn ipv gewoon witquote:
Klem je gordijnen achter de verwarming... houdt de warmte beter binnen. Maar daar was je vast zelf ook al wel achter.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zijn stevigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze goed hangen en stevig zijn wel ja
*foute MI*quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ze goed hangen en stevig zijn wel ja
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zover komen ze nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Klem je gordijnen achter de verwarming... houdt de warmte beter binnen. Maar daar was je vast zelf ook al wel achter.
quote:
Hier werkt de kachel ook prima.... niet dat ik die echt nodig heb....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij zijn,ik heb het heerlijk warm,zit hier in mn T-shirt
quote:
Sauna is fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:25 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan mee, maar saunaik zoek tent en leuk gezelschap
whaha
Als jij daar vrolijk van wordtquote:
Ik heb toch meer behoefte aan wat zomerse muziek....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tukker
Ik heb gewoon zin om Motorcross te zingen
quote:
Gaat wel lekker hierquote:Op donderdag 2 december 2010 21:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier werkt de kachel ook prima.... niet dat ik die echt nodig heb....
Hoe is het met Yip?
Wordt ik zeker vrolijk vanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij daar vrolijk van wordtof er moet wat veranderd zijn de laatste tijd
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb toch meer behoefte aan wat zomerse muziek....
die zanger of het nummer?quote:
Werk jij nooit meer op vrijdag?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hierWant...Weekend
En hoe ist daar?
ik ga me nu toch afvragen wie jij bedoeldquote:
Sauna! Ergens in maart/april ben ik bij de Zwaluwhoeve geweest... Dat was echt heerlijk!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:27 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sauna is fijn, te lang niet meer gedaan...
Zomer 2009 voor het laatst, in Noorwegen nadat ik in de sneeuw een berg had beklommen
Maar Motorcross is echt leukquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb toch meer behoefte aan wat zomerse muziek....
Het nummer schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ken ik er wel meer dan jijquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ga me nu toch afvragen wie jij bedoeldde enige die enigsinds leuk zou kunnen zijn, komt niet bij jou op t complex
Ik verdenk de droger van mijn buurvrouw, staat op de gang en daar hangt de thermostaat ookquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef CherryLips het volgende:
De droger staat aan, en de verwarming, dus het is hier lekker warm
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Sauna! Ergens in maart/april ben ik bij de Zwaluwhoeve geweest... Dat was echt heerlijk!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef FOKkû het volgende:
Hee, wat grappig, jullie hebben een foto van mij in de OP gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Lekkerquote:
ja, ik vraag maarquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Sauna! Ergens in maart/april ben ik bij de Zwaluwhoeve geweest... Dat was echt heerlijk!
blijkbaarquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Misschien ken ik er wel meer dan jij
quote:
Het is niet zulke denderende kwaliteit, heb de mp3 dan is ie nog mooierquote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, ik vraag maar![]()
maar, je hebt gelijk*nummer nog een keer aanzet*
Kan vele malen beter helaas.....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Gaat wel lekker hierWant...Weekend
En hoe ist daar?
Waarom niet?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig op vrijdag aanwezig op mn werk
Ja, idd. Ik typ me een ongeluk, maar je antwoordt nietquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow..dat kan ook..
We worden een beetje tegengewerkt...
niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Wanneer gaan we?quote:
Ik ben niet zo van de kuuroorden (nou ja, was er ook nog nooit geweest). Maar dat was toch wel heel erg lekker! Heerlijke sauna's, kruidenbaden, Turkse stoomcabines.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verdenk de droger van mijn buurvrouw, staat op de gang en daar hangt de thermostaat ook
[..]
Ik wil ook!
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik vind het ook niets.
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niksaan imo.
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*fluit*quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is niet zulke denderende kwaliteit, heb de mp3 dan is ie nog mooier
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Evie het volgende:
Geen leuke man met sauna en bier aanwezig?
Bier heb ik een sauna niet.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Evie het volgende:
Zwemmen in de zee en dan droog en bruin bakken aan boord van een zeilboot met een cocktail in je handquote:
Een keer met mn tante geweest, dat was zo fijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kuuroorden (nou ja, was er ook nog nooit geweest). Maar dat was toch wel heel erg lekker! Heerlijke sauna's, kruidenbaden, Turkse stoomcabines.
Alleen jammer dat je een badjas moest huren (dacht iets van 15 euro) en we waren onze slippers vergeten, dus die moesten we kopen. Maar 't is echt de moeite waard!
Ja dat is andersquote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
oeh, van t weekend bij mn ouders weer naar de saunaheerlijk in huis
Over het algemeen is het een egoboostquote:
Mag ook. Mits warm.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwemmen in de zee en dan droog en bruin bakken aan boord van een zeilboot met een cocktail in je hand
Ik krijg niets binnen..quote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, idd. Ik typ me een ongeluk, maar je antwoordt niet
Bier is aanwezig, voor de sauna zouden we in kunnen breken bij het lokale zwembadquote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Evie het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh wacht, je vroeg om een leuke
Zo snel mogelijk in het nieuwe jaar wat mij betreft.quote:
Je moet naakt?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef PeuRac het volgende:
oeh, van t weekend bij mn ouders weer naar de saunaheerlijk in huis
Dan gooi je de voordeur open?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik verdenk de droger van mijn buurvrouw, staat op de gang en daar hangt de thermostaat ook
Nou. Doe mij maar een turkse pizza i.p.v. bad.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een keer met mn tante geweest, dat was zo fijn
Ik wil weer
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk in het nieuwe jaar wat mij betreft.
Doe me eens blocken en dan unblocken?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik krijg niets binnen..
Apaaaart..
Ja ik eigenlijk ook wel. Helemaal met dit weer.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Een keer met mn tante geweest, dat was zo fijn
Ik wil weer
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bier heb ik een sauna niet.ook goed?
Always look on the bright side of life Spezzquote:Op donderdag 2 december 2010 21:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kan vele malen beter helaas.....Niks met moeders gelukkig, maar gewoon eigen situatie
Turkse pizza die ga ik zaterdag hosselenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou. Doe mij maar een turkse pizza i.p.v. bad.
Bij mn oudersquote:
ik heb t niet zo op publieke dingen. In Finland zat die in mijn appartement, en daar gaven we dan feesten, gewoon met z'n allen (gemengd) er inquote:
Samen onder een berg dekens dan krijgen wij het ook warmquote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bier is aanwezig, voor de sauna zouden we in kunnen breken bij het lokale zwembad
Vanaf maart weerquote:
Voordeur open = ruzie met de buren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan gooi je de voordeur open?of je kamer deur zodat de temp op de gang om laag gaat. Simpel maar effectief
Ik heb een halfuurtje geleden er een gegeten. Ik heb zo'n diepvriesdoos gekocht. Alleen heb ik dus vandaag er al twee uitgeknaagd.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Turkse pizza die ga ik zaterdag hosselen
Ze slapen toch altijd vroeg?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Voordeur open = ruzie met de buren.
Kamerdeur open = weg privacy
En de verwarming slaat nu toch niet meer aan
Opwarmen kan altijd...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb een halfuurtje geleden er een gegeten. Ik heb zo'n diepvriesdoos gekocht. Alleen heb ik dus vandaag er al twee uitgeknaagd.
Maf is dat ze beweren dat je ze ook kunt opwarmen in de frituur. Wtf?
Das waar.... maar goed, de oplossingen voor mijn probleem zijn nogal drastisch.... maar goed, als het niet anders is, dan moet het maar....quote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef YipYip het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life SpezzNiks dat niet opgelost kan worden hoop ik
Finlandquote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mn ouders![]()
in finland zat die in mn appartement
[..]
ik heb t niet zo op publieke dingen. In Finland zat die in mijn appartement, en daar gaven we dan feesten, gewoon met z'n allen (gemengd) er in
Ja, maar ín een frituur? Dan worden die dingen toch kledderige drek?quote:
Ik wil welquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
Finland
Moet ik ook nog een keertje heen.
Wie gaat er mee op een roadtrip door finland, stukje rusland en baltische staten
Ik zei ook niet dat ze dan nog te eten zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ín een frituur? Dan worden die dingen toch kledderige drek?
In Litouwen lopen echt babes rond.quote:
Maar een kroket is toch ook niet gemaakt van een broodachtige substantie of wel?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze dan nog te eten zijn
Maar een kroket wordt toch ook geen kledderige drek?
En dan beroofd, verkracht en vermoord worden zeker?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In Litouwen lopen echt babes rond.Ik wil ook wel. Gaan we liften?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is beebee een beetje verlegen? Ah wat lief
Waar denk je dat het korstje van gemaakt is?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar een kroket is toch ook niet gemaakt van een broodachtige substantie of wel?
Ik zou me zó ongemakkelijk voelenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Over het algemeen is het een egoboost
Dat tweede alleen door de babes. De rest is me nog niet overkomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan beroofd, verkracht en vermoord worden zeker?
Ik krijg een eleptische aanval van je UIquote:Op donderdag 2 december 2010 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze dan nog te eten zijn
Maar een kroket wordt toch ook geen kledderige drek?
Ik zie je en praat tegen jequote:Op donderdag 2 december 2010 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe me eens blocken en dan unblocken?
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwemmen in de zee en dan droog en bruin bakken aan boord van een zeilboot met een cocktail in je hand
Jamaar dan!quote:
Ja, paneer. Maar ik heb geen idee wat ze daar tegenwoordig inpleuren.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar denk je dat het korstje van gemaakt is?
Ik wil zomer! En vakantie!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar dan!Bootje huren, naar de Blue Lagoon varen...
![]()
Een hele trouwequote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VOETBALLEN ZE VANAVOND.
Verdomme helemaal vergeten wat ben ik voor een supporter
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen onder een berg dekens dan krijgen wij het ook warm
Kan in de sauna ook hoor. Speciale badkledingdagenquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kijk dat klinkt beter en kan ik gewoon in bikini
Echt nergens voor nodigquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou me zó ongemakkelijk voelen
quote:
Soms is drastisch nodig,niet tof,maar nodig.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das waar.... maar goed, de oplossingen voor mijn probleem zijn nogal drastisch.... maar goed, als het niet anders is, dan moet het maar....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Jij kan gewoon in bikini jaquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
kijk dat klinkt beter en kan ik gewoon in bikini
[R&P SC] Krassers ltd. Praten allemaal technisch onbegrijpelijke taalquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg een eleptische aanval van je UI
Dynamo Kiev staat ook voor en dat is slecht, dan gaat AZ nog niet door helaasquote:Op donderdag 2 december 2010 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
VOETBALLEN ZE VANAVOND.
Verdomme helemaal vergeten wat ben ik voor een supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |