Ik begrijp jouw antwoord als "er zijn veel ziektes die op een y chromosoom zitten" en nee, dat is niet de reden die ik zoekquote:Op donderdag 2 december 2010 19:34 schreef Bart het volgende:
Vrouwen zijn niet gevoelig voor ziektes die Y-chromosomen 'nodig hebben' omdat ze alleen X-chromosomen hebben.
Ik zal hem goedkeuren vanwege het woord drager, maar ik had dit antwoord in gedachten:quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef Flitspaal het volgende:
Via de erfelijkheidsleer van ziektes kun je beredeneren dat mannen vaker ziektes overerven van moeders die wel drager zijn maar geen last hebben van de ziekte. Zoiets, en dat middels die x - en y -chromosoom overdracht.
Nou nee, niet zozeer meer op een Y-chromosoom, misschien zitten er wel minder op een y-chromosoom dan op een x-chromosoom. Alleen mannen zijn gevoelig voor beide, terwijl vrouwen alleen gevoelig zijn voor ziektes op x-chromosomen en dat zijn er per definitie minder dan het totale aantal ziektes.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw antwoord als "er zijn veel ziektes die op een y chromosoom zitten" en nee, dat is niet de reden die ik zoek
Borgia en brug der zuchten dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik zoek twee namen. Zie de vraag.
De initiele vraag was wellicht lastig, maar met de hints goed lezen had je het allang kunnen weten.quote:
Klopt, maar ik zat met een familie in gedachte, niet met een titel...quote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
De initiele vraag was wellicht lastig, maar met de hints goed lezen had je het allang kunnen weten.
Stand AKQ 2113
1 Flitspaal
1 Bart
Oftewel Sint Maarten.quote:
quote:
Een Belgische bank met een D, ik ken er geen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Beginletter is een D, komaan wie kopt hem erin?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Een Belgisch-Fransequote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Een Belgische bank met een D, ik ken er geen.
Stand AKQ 2113quote:
Dat dacht ik ook al, maar je moet toch wat zeggen hequote:Op donderdag 2 december 2010 21:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Andre van Duin is wel goed, Ron Brandsteder volgens mij niet. Maar ik kom niet op die andere...
die wel ja,quote:
quote:
Nee, jullie zijn de enigen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Zijn er nog meer mensen behalve Flappe_du_pomme en ik?
Oh dan was ik abuis.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]Jij krijgt een extra eervolle vermelding!
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:36 schreef Bart het volgende:
En dan mannelijk, konijn van het spit ofzo?
ß+1quote:
ursus ken ik gewoon als biermerkquote:
De 20 aminozuren waaruit eiwitten zijn opgebouwd, maar aminozuren reken ik ook al goed.quote:
dat is de Italiaanse fimmaker die dit verhaal verfilmde. Ik zoek de franse schrijverquote:
jazeker!quote:
Stand AKQ 2113quote:
so close...quote:
zonder nieuw, maar ik heb een goede buiquote:
Stand AKQ 2113quote:
Stand AKQ 2113quote:
quote:Wie kent er niet het verhaal van de Maagd van Orleans
Vermoord, ze is vermoord, brandstapel
Hoe kwam zij aan haard
Wie kent er niet de beul van de Maagd van Orleans
Ik ken de beul van de Maagd van Orleans
Ik ken de broer van de beul van de Maagd van Orleans
Wie kent er niet de vriend van de broer van de beul van de
Maagd van Orleans
Ik ken alleen de buur
Ik ken alleen zijn broer
Hier komt het verhaal van de vriend van de broer
Van de beul van de Maagd van Orleans
De naam van de vriend van de broer van de beul van de Maagd van Orleans is Hans
De naam van de vriend van de broer van de beul van Orleans is Jans
De naam van de vriend van de broer van de beul van Orleans is frans
Jans? Nee Hans. O Hans, maar hij is toch frans?
Ja natuurlijk is hij frans deze vriend van de b j zegt nu fraal
Maar bedoelt verhaal
Maar ik zeg fraal want dat is kort en dat spaart tijd
Waarom leg jij dat uit? -Omdat ik dan
Kan ik nu eindelijk door met het fraal van de Maagd van Orleans?
Waar staat het steel van de Maagd van Orleans? Wat is nu steel?
Dat is kasteel maar hij zegt steel want dat is kort en dat spaart tijd
Ik baal het fraal van de steel van de Maagd van Orleans
Die maagd die was geen Maagd van Orleans.
Was die maagd geen Maagd van Orleans? Waar kwam zij dan vandaan?
Zij kwam nochtans uit Orleans maar zij was geen maagd
Geen Maagd? Ik herhaal zij was geen Maagd! Zo'n net meisje?
De vriend van de broer van de beul had gedanst met de Maagd van Orleans
De vriend van de broer zag kans bij de Maagd van Orleans
Zij is gepakt door die vriend van de broer van de beul van Orleans
Dat zeg ik niet, dat zeg ik niet, en ik wil nu door met die dans uit Orleans
Die vriend had sjans met de toen nog maagd van Orleans
Dat zeg ik toch zij is gepakt die hoer uit Orleans
Hij stiet zijn lans bijkans nochtans in de Maagd van Orleans
Hans deed het op zijn frans bij die Maagd van Orleans
Hij geloofde in de vriend van de broer van de beul van Orleans met zijn schans
Het is veel erger, het is veel erger
Die Maagd die was geen maagd het was een man en hij heette Jan.
Jij bedoelt natuurlijk Jean. Nee Jan
Was Jan een maagd, was Jan een maagd?
Hij was geen Maagd hij was een Ram en hij kwam uit Zwolle
Dus dit is het verhaal van Jan de Ram uit Zwolle
Hoe zit dat met die brandstapel?
Hij stierf in zijn slaap op hoge leeftijd.
Wat is hier dan bijzonder aan, was het soms een bijzonder hoge leeftijd?
Nee niet bijzonder hoog
Wat loop je nou te zeiken over Jan de Ram uit Zwolle?
Hij was wel eens in Orleans
Wie kent er niet het verhaal van Jan de Ram uit Zwolle?
Die was wel eens in Orleans.
Hoe kwam hij aan zijn eind?
Hij stierf op hoge leeftijd, maar niet bijzonder hoog
Wie kent er niet het verhaal van de vriend van de broer
Van Jan de Ram uit Zwolle
Leukquote:
Stand AKQ 2113quote:
Netjesquote:
Stand AKQ 2113quote:
quote:
Ik heb toevallig gisteren nog de regio een beetje bestudeerd na het toewijzen van het WK aan Katar, maar dit zijn inderdaad de enige twee die zijn blijven hangenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
precies de twee die ik verwachtte. ieder ander antwoord zou ik van opzoeken verdenken
Inderdaad, erg vermakelijk programma altijd 's middagsquote:
makkiequote:
Acteert de laatste jaren vooral in series en was al bekend als heel klein jongetjequote:
Macaulay Culkin? Nee toch zeker?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:59 schreef slaveloos het volgende:
makauly kuirkin? of hoe je dat ook schrijft
ik zie geen plaatjes hier achter de extreme firewallquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Macaulay Culkin? Nee toch zeker?
En dan specifieker, de mate van paraatheid van het leger van de VS.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:53 schreef slaveloos het volgende:
ben net weer terug, is t een onderdeel van het leger van de VS?
DEFCON 1 t/m 5, waarbij 5 de normale vredessituatie is, en 1 de allerhoogste staat van paraatheid (aanval is onvermijdelijk of in gang). Afkorting van DEFense readiness CONdition.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan specifieker, de mate van paraatheid van het leger van de VS.
Zo relax gast.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:05 schreef Bart het volgende:
Dat betekent dat je de volgende vraag moet stellen, Da_Sandman...
Nee man, opschieten!quote:
Stand AKQ 2113quote:
Inderdaad, snel nieuwe vraag, snel scorenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
En wel binnen vijf minuten een nieuwe vraag stellen Yankee, anders wordt Bart Boos.
Het Sandinistisch Nationaal Bevrijdingsfront (Spaans: Frente Sandinista de Liberación Nacional, FSLN) ook "de Sandinisten" (Spaans: Sandinistas)quote:
Stand AKQ 2113quote:
Heb er twee maanden op moet wachten, maar sinds vandaag heb ik weer mijn achterwiel terug waarvan de velg gescheurd was.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:45 schreef tomtomaat het volgende:
fietsonderdelen, wielen voornamelijk
Stand AKQ 2113quote:
Stand AKQ 2113quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
Mengsel van vloeistof in vloeistof.quote:
Gas dat ontstaat bij sublimeren: overgang van vast naar gas.quote:
Stand AKQ 2113quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecheckt en juist bevondenquote:
Stand AKQ 2113quote:
Stand AKQ 2113quote:
lasagne is niet goed, maar je bedoelde natuurlijk kip tandoori.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lasagne Bolognese zou dus wel goed zijn.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom jij niet?quote:
Waarom jij niet?quote:
Omdat ik er niet naar vroegquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:02 schreef Flitspaal het volgende:
Eenwerd in de middeleeuwen gebruikt om de verspreiding van hoofdluizen tegen te gaan en voor het warmhouden van het hoofd gedurende de nacht. In de pruikentijd was de
zeer populair, omdat men onder de pruik vaak geen of weinig haar had en de pruiken een broedplaats voor deze luizen waren.
Wat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |